Page 76 - 1-10-22
P. 76
n n n Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid
n ΣΎΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
vs Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V vs Toyota Yaris 1.5 VVT-i
ραφές να είναι το κοινό στοιχείο μετα- γού με αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται
ξύ τους. Το i20 μπορούμε να πούμε ότι καθόλου το πορτμπαγκάζ, που φτά-
ισορροπεί έντεχνα μεταξύ δυναμισμού νει τα 292 λίτρα. Όσο αφορά τον χώ-
και πρακτικότητας, με τους κοντούς ρο επιβατών, το Fiesta βρίσκεται κάπου
προβόλους και το μεγάλο μεταξόνιο ανάμεσα στο Toyota και το Hyundai, με
(2.58μ) να εγγυώνται ένα ευάερο εσω- τον οδηγό του να απολαμβάνει το σπορ
τερικό, το οποίο είναι και το μεγαλύτε- σχεδιαστικά τιμόνι με τη μαλακή υφή
ρο του συγκριτικού και μπορεί να φι- και γεμάτη στεφάνη, αλλά όχι και την
λοξενήσει άνετα 4 επιβάτες. Πάντως ο πλευρική στήριξη του καθίσματος που
αποθηκευτικός χώρος μένει πίσω σε λάμπει δια την απουσία της και μοιάζει
σχέση με τους αντιπάλους τους, αφού μια σοβαρή υστέρηση για την σπορ φι-
η μπαταρία του ήπια υβριδικού συστή-
ματος κλέβει σχεδόν 90 λίτρα, αφήνο-
ντας διαθέσιμα μόνο 262 λίτρα.
Πιο δυνατό το Ford, πιο
γρήγορο το 0-100 χλμ/
ώρα του Hyundai
Στο Ford, η μονάδα αποθήκευσης
ενέργειας είναι τοποθετημένη στρατη-
γικά κάτω από το κάθισμα του συνοδη-
Οι κοντοί πρόβολοι συμβάλουν στην
ευρυχωρία της καμπίνας
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 76
#e-agora-themata-10-22 final.indd 76 5/10/2022 9:50:27 πμ