Page 14 - 11_2022
P. 14
n n n n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Smart #1 Brabus 428 PS
Εκτός από τις κόκκινες πινελιές, η Brabus έκδοση διαθέτει Το Smart #1 προσφέρει εκπληκτικά καλό
επίσης σπορ καθίσματα με μικροΐνες και τιμόνι Alcantara. χώρο για τους πίσω επιβάτες.
βες και αρμούς χωρίς να γίνεται κουραστικό, λική των 180 χλμ/ώρα έρχεται πιο αργά από
με τους μηχανικούς της εταιρίας να έχουν όσο κάποιος θα περίμενε μετά από ένα τό-
ρυθμίσει το σύστημα των αναρτήσεων ώστε σο δυναμικό ξεκίνημα και σταματάει κάπως
ΠΡΩΤΗ να μπορεί να διαχειριστεί με μαεστρία το βά- απότομα τη διασκέδαση. Πάντως η αλήθεια
ΟΔΗΓΗΣΗ ρος των 1,8 τόνων του οχήματος. Το τιμό- είναι ότι δεν βρίσκεις τόσο δυνατά και με τέ-
ΠΡΩΤΕΣ νι είναι άμεσο και με σωστή πληροφόρηση, τοιες επιδόσεις θερμικά μοντέλα σε τιμή κά-
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
αλλά αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις είναι ο τω από 49.000€, που θα κοστίζει το τετρακί-
ψωμωμένος ηλεκτροκινητήρας των 272 ίπ- νητο Smart #1 Brabus στη Γερμανία.
πων και των 343Nm ροπής, που εκτοξεύει
Τι μας άρεσε το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,7 Στρίβει εξαιρετικά γρήγορα,
και τι όχι
δλ. Αν τώρα αυτό σας φαίνεται λίγο δεν έχε- αυτονομία πάνω από 350 χλμ
10 ΧΛΜ τε παρά να αφήσετε την άκρη την πισωκίνη-
Σε αντίθεση με τον τη βασική εκδοχή του Smart #1 και να δια- Βέβαια η Brabus έδειξε την τεχνογνωσία
μικρό προκάτοχό
του, το #1 διακα- λέξετε κατευθείαν την τετρακίνητη, που έχει της και στο στήσιμο του μοντέλου, το οποίο
τέχεται από πολυ- δεχτεί ακόμα πιο έντονα τις περιποιήσεις της στρίβει εξαιρετικά γρήγορα, με τη γραμμή να
τέλεια.
80 ΧΛΜ Brabus. Εκτός ότι ο σχεδιασμός είναι πιο πο- ανοίγει λόγο του βάρους της μπαταρίας μό-
Άμεσο τιμόνι κι λεμικός, οι επιδόσεις θυμίζουν supercar, με νο όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν αρκετά ψη-
απροσδόκητη δια-
σκέδαση στις στρο- τους 2 ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη λά και ξεπεράσει τα όρια της Φυσικής. Όλα
φές από το #1 (ένα στον μπροστινό κι ένα στον πίσω άξο- τα Smart #1 φοράνε μια μπαταρία νικελί-
Brabus.
190 ΧΛΜ να) να αποδίδουν συνολικά 428 ίππους και ου-κοβαλτίου-μαγγανίου 66 kWh που προ-
Πραγματικά κρίμα 543Nm ροπής. Η συγκεκριμένη ισχύς μετα- σφέρει, σύμφωνα με το WLTP, 440 χλμ ηλε-
που ένα τόσο δυνα- φράζεται σε 3,9 δλ για το 0-100 χλμ/ώρα, κτρική αυτονομία στις πισωκίνητες εκδόσεις
τό σύνολο περιορί-
ζεται στα με την αίσθηση της επιτάχυνσης να είναι τό- και 400 χλμ στη τετρακίνητη, ενώ σύμφωνα
180 χλμ/ώρα.
σο εντυπωσιακή όσο το νούμερο, ενώ η τε- με τους υπολογισμούς μας σε πραγματικές S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14
#e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd 14 31/10/2022 11:53:10 πµ