Page 14 - 11_2022
P. 14

n n n                        n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Smart #1 Brabus 428 PS



































               Εκτός από τις κόκκινες πινελιές, η Brabus έκδοση διαθέτει      Το Smart #1 προσφέρει εκπληκτικά καλό
               επίσης σπορ καθίσματα με μικροΐνες και τιμόνι Alcantara.       χώρο για τους πίσω επιβάτες.
                                 βες και αρμούς χωρίς να γίνεται κουραστικό,  λική των 180 χλμ/ώρα έρχεται πιο αργά από
                                 με τους μηχανικούς της εταιρίας να έχουν  όσο κάποιος θα περίμενε μετά από ένα τό-

                                 ρυθμίσει το σύστημα των αναρτήσεων ώστε  σο δυναμικό ξεκίνημα και σταματάει κάπως
                    ΠΡΩΤΗ        να μπορεί να διαχειριστεί με μαεστρία το βά- απότομα τη διασκέδαση. Πάντως η αλήθεια
                   ΟΔΗΓΗΣΗ       ρος των 1,8 τόνων του οχήματος. Το τιμό- είναι ότι δεν βρίσκεις τόσο δυνατά και με τέ-
                   ΠΡΩΤΕΣ        νι είναι άμεσο και με σωστή πληροφόρηση,  τοιες επιδόσεις θερμικά μοντέλα σε τιμή κά-
                 ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
                                 αλλά αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις είναι ο  τω από 49.000€, που θα κοστίζει το τετρακί-
                                 ψωμωμένος ηλεκτροκινητήρας των 272 ίπ- νητο Smart #1 Brabus στη Γερμανία.
                                 πων και των 343Nm ροπής, που εκτοξεύει
                  Τι μας άρεσε    το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6,7  Στρίβει εξαιρετικά γρήγορα,
                   και τι όχι
                                 δλ. Αν τώρα αυτό σας φαίνεται λίγο δεν έχε-  αυτονομία πάνω από 350 χλμ
                    10 ΧΛΜ       τε παρά να αφήσετε την άκρη την πισωκίνη-
                Σε αντίθεση με τον   τη βασική εκδοχή του Smart #1 και να δια-  Βέβαια η Brabus έδειξε την τεχνογνωσία
                 μικρό προκάτοχό
                 του, το #1 διακα-  λέξετε κατευθείαν την τετρακίνητη, που έχει  της και στο στήσιμο του μοντέλου, το οποίο
                τέχεται από πολυ-  δεχτεί ακόμα πιο έντονα τις περιποιήσεις της  στρίβει εξαιρετικά γρήγορα, με τη γραμμή να
                    τέλεια.
                    80 ΧΛΜ       Brabus. Εκτός ότι ο σχεδιασμός είναι πιο πο- ανοίγει λόγο του βάρους της μπαταρίας μό-
                 Άμεσο τιμόνι κι   λεμικός, οι επιδόσεις θυμίζουν supercar, με  νο όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν αρκετά ψη-
                απροσδόκητη δια-
                σκέδαση στις στρο-  τους 2 ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη  λά και ξεπεράσει  τα όρια της Φυσικής. Όλα
                  φές από το #1   (ένα στον μπροστινό κι ένα στον πίσω άξο- τα  Smart  #1  φοράνε  μια  μπαταρία  νικελί-
                    Brabus.
                   190 ΧΛΜ       να) να αποδίδουν συνολικά 428 ίππους και  ου-κοβαλτίου-μαγγανίου 66 kWh που προ-
                Πραγματικά κρίμα   543Nm ροπής. Η συγκεκριμένη ισχύς μετα- σφέρει, σύμφωνα με το WLTP, 440 χλμ ηλε-
                που ένα τόσο δυνα-  φράζεται σε 3,9 δλ για το 0-100 χλμ/ώρα,  κτρική αυτονομία στις πισωκίνητες εκδόσεις
                τό σύνολο περιορί-
                    ζεται στα    με την αίσθηση της επιτάχυνσης να είναι τό- και 400 χλμ στη τετρακίνητη, ενώ σύμφωνα
                  180 χλμ/ώρα.
                                 σο εντυπωσιακή όσο το νούμερο, ενώ η τε- με τους υπολογισμούς μας σε πραγματικές        S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14




          #e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd   14                                                          31/10/2022   11:53:10 πµ
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19