Page 11 - 11_2022
P. 11

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Renault Austral







                                                                                                          Αν το κάθισμα
                                                                                                          είναι αρκετά
                                                                                                          φαρδύ, η
                                                                                                          πλευρική
                                                                                                          στήριξη είναι
                                                                                                          αρκετά καλή

               Το πίσω κάθισμα μπορεί να                       Η χωρη-        μικό μπορεί να γίνει το Austral με σωστό
               μετακινηθεί 16 εκατοστά σε                     τικότητα του    τρόπο οδήγησης.  Ακόμα ένα εντυπωσιακό
               αναλογία 60:40                                πορτμπαγκάζ      στοιχείο του γαλλικού SUV είναι η δυνατό-
                                                             ξεκινάει από
               φοράει ένα τρικύλινδρο μοτέρ 130 ίππων, το    τα 430 λίτρα κι   τητα στροφής των τροχών του πίσω άξονα
               οποίο συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα    αγγίζει τα 1.455  έως και 5 μοίρες, που επιτρέπει στο αμά-
               68 ίππων και μια μπαταρία 1,7 kWh, στέλνο-                     ξωμα των 4,51 μέτρων να μπει με μεγαλύ-
               ντας την δύναμη στους 200 ίππους. Σε πλήρη                     τερη αυτοπεποίθηση σε πιο κλειστές στρο-
               ισχύ, το μοντέλο επιταχύνει από το 0 στα 100                   φές και ταυτόχρονα να είναι πιο ευέλικτο
               χλμ./ώρα σε 8,4 δλ, με τις ρεπρίζ να είναι ικα-                μέσα στην πόλη. Οι χώροι του είναι αρκετά
               νοποιητικές και την τελική ταχύτητα να αγγί-                   καλοί, τόσο για τους μπροστά, όσο και τους
               ζει τα 174 χλμ./ ώρα. Αντί για κλασικό κιβώ-                   επιβάτες της δεύτερης σειράς, με το συρό-
               τιο ταχυτήτων, υπάρχει μια γεννήτρια 12V που                   μενο πίσω κάθισμα να προσφέρει από 430
               εξασφαλίζει την εναλλαγή και την αλληλεπί-                     έως 555 λίτρα πορτμπαγκάζ στη 5θέσια δι-
               δραση μεταξύ των δύο κινητήρων. Με αυτό το        ΠΡΩΤΗ        αμόρφωση και 1455 λίτρα στη 2θέσια.
               τρόπο ελαχιστοποιείται το ενδεχόμενο το θερ-    ΟΔΗΓΗΣΗ        Έχει τα στοιχεία να πετύχει
                                                                ΠΡΩΤΕΣ
               μικό μοτέρ να ανεβάσει χωρίς λόγο στροφές      ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
               όταν ενεργοποιηθεί, αλλά γίνεται πιο αισθητό                     Η Renault φαίνεται με το Austral να κατάφε-
               το τράνταγμα κατά την αλλαγή από ρεύμα σε                      ρε να λανσάρει ένα ποιοτικό κι εκπληκτικά οι-
               βενζίνη. Το Renault Austral μπορεί να έρχεται                  κονομικό SUV. Το περίεργο με το όνομα του
               με 3 προγράμματα οδήγησης, ενώ μπορείς να      Τι μας άρεσε    μοντέλου είναι ότι ενώ στα λατινικά σημαίνει
               ρυθμίσεις το τιμόνι με ακρίβεια μέσω του προ-    και τι όχι    νότος, είναι σχεδιασμένο για να πετύχει στο βό-
               γράμματος Multi-Sense Advanced. Τα φρένα                       ρειο ημισφαίριο και συγκεκριμένα στην Ευρώ-
               θέλουν αρκετή συνήθεια για να αντιληφθείς         10 ΧΛΜ       πη. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να
               το εύρος των δυνατοτήτων τους αλλά σε κα-     Η εξαιρετική ηχο-  θεωρηθεί σπορ παρά τους 200 ίππους του. v
                                                              μόνωση σε κά-
               μία περίπτωση δεν θα σε πουλήσουν.             νει να αναρωτιέ-   ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ   RENAULT AUSTRAL
                                                             σαι αν δουλεύει ή       Κινητήρας Διάταξη/       Τρικύλινδρος,
               Μοιράζει μαθήματα οικονο-                    όχι ο θερμικός κινη-    Διάταξη/κύλινδροι   turbo + ηλεκτροκινητήρας
                                                                 τήρας!
               μίας, άνετο σε χώρους                             90 ΧΛΜ          Κυβισμός κ.εκ.                    1.199
                                                              Το τιμόνι και τα    Ισχύς συστήματος PS                200
                 Πάντως σε γενικές γραμμές, αν δεν «κυ-      φρένα δεν ενθου-    Ροπή συστήματος Nm                  205
               νηγάς» τις επιδόσεις και τη σπορ συμπερι-     σιάζουν σε συνθή-   Τελική ταχύτητα km/h               174
                                                                                                                     8,4
                                                                                 0-100 χλμ/ώρα
               φορά, το μοντέλο θα σε ανταμείψει με την        κες πίεσης.        Κιβώτιο                        αυτόματο
                                                                200 ΧΛΜ
               καλή ηχομόνωση του και μια κατανάλωση         Άψογα ρυθμισμέ-    Μετάδοση                       Τετρακίνηση
               που θυμίζει diesel. Μάλιστα σε επαρχιακές     νη η λειτουργία κι    Ρύποι CO2                     104 g/km
                                                             η αλληλεπίδραση
               διαδρομές,  όπου  η  ανάκτηση  ενέργειας     των δυο κινητήρων,    Κατανάλωση (WLTP)           4,6 l/100 km
                                                                                                               430–1455
               λόγω πέδησης και κύλισης είναι αντίστοι-      που κρατάνε εξαι-   Χώρος αποσκευών λίτρα    4.510/1.843/1.618
                                                                                 Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm
               χη με αστικού περιβάλλοντος, έκαψε μόλις      ρετικά χαμηλά την    Βάρος κενό                    1.500 κιλά
  S            3 λτ στα 100 χλμ δείχνοντας πόσο οικονο-        κατανάλωση        Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Γερμανία)   44.000 ευρώ

                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   11



          #e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd   11                                                          31/10/2022   11:53:01 πµ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16