Page 11 - 11_2022
P. 11
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Renault Austral
Αν το κάθισμα
είναι αρκετά
φαρδύ, η
πλευρική
στήριξη είναι
αρκετά καλή
Το πίσω κάθισμα μπορεί να Η χωρη- μικό μπορεί να γίνει το Austral με σωστό
μετακινηθεί 16 εκατοστά σε τικότητα του τρόπο οδήγησης. Ακόμα ένα εντυπωσιακό
αναλογία 60:40 πορτμπαγκάζ στοιχείο του γαλλικού SUV είναι η δυνατό-
ξεκινάει από
φοράει ένα τρικύλινδρο μοτέρ 130 ίππων, το τα 430 λίτρα κι τητα στροφής των τροχών του πίσω άξονα
οποίο συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τα 1.455 έως και 5 μοίρες, που επιτρέπει στο αμά-
68 ίππων και μια μπαταρία 1,7 kWh, στέλνο- ξωμα των 4,51 μέτρων να μπει με μεγαλύ-
ντας την δύναμη στους 200 ίππους. Σε πλήρη τερη αυτοπεποίθηση σε πιο κλειστές στρο-
ισχύ, το μοντέλο επιταχύνει από το 0 στα 100 φές και ταυτόχρονα να είναι πιο ευέλικτο
χλμ./ώρα σε 8,4 δλ, με τις ρεπρίζ να είναι ικα- μέσα στην πόλη. Οι χώροι του είναι αρκετά
νοποιητικές και την τελική ταχύτητα να αγγί- καλοί, τόσο για τους μπροστά, όσο και τους
ζει τα 174 χλμ./ ώρα. Αντί για κλασικό κιβώ- επιβάτες της δεύτερης σειράς, με το συρό-
τιο ταχυτήτων, υπάρχει μια γεννήτρια 12V που μενο πίσω κάθισμα να προσφέρει από 430
εξασφαλίζει την εναλλαγή και την αλληλεπί- έως 555 λίτρα πορτμπαγκάζ στη 5θέσια δι-
δραση μεταξύ των δύο κινητήρων. Με αυτό το ΠΡΩΤΗ αμόρφωση και 1455 λίτρα στη 2θέσια.
τρόπο ελαχιστοποιείται το ενδεχόμενο το θερ- ΟΔΗΓΗΣΗ Έχει τα στοιχεία να πετύχει
ΠΡΩΤΕΣ
μικό μοτέρ να ανεβάσει χωρίς λόγο στροφές ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
όταν ενεργοποιηθεί, αλλά γίνεται πιο αισθητό Η Renault φαίνεται με το Austral να κατάφε-
το τράνταγμα κατά την αλλαγή από ρεύμα σε ρε να λανσάρει ένα ποιοτικό κι εκπληκτικά οι-
βενζίνη. Το Renault Austral μπορεί να έρχεται κονομικό SUV. Το περίεργο με το όνομα του
με 3 προγράμματα οδήγησης, ενώ μπορείς να Τι μας άρεσε μοντέλου είναι ότι ενώ στα λατινικά σημαίνει
ρυθμίσεις το τιμόνι με ακρίβεια μέσω του προ- και τι όχι νότος, είναι σχεδιασμένο για να πετύχει στο βό-
γράμματος Multi-Sense Advanced. Τα φρένα ρειο ημισφαίριο και συγκεκριμένα στην Ευρώ-
θέλουν αρκετή συνήθεια για να αντιληφθείς 10 ΧΛΜ πη. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να
το εύρος των δυνατοτήτων τους αλλά σε κα- Η εξαιρετική ηχο- θεωρηθεί σπορ παρά τους 200 ίππους του. v
μόνωση σε κά-
μία περίπτωση δεν θα σε πουλήσουν. νει να αναρωτιέ- ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ RENAULT AUSTRAL
σαι αν δουλεύει ή Κινητήρας Διάταξη/ Τρικύλινδρος,
Μοιράζει μαθήματα οικονο- όχι ο θερμικός κινη- Διάταξη/κύλινδροι turbo + ηλεκτροκινητήρας
τήρας!
μίας, άνετο σε χώρους 90 ΧΛΜ Κυβισμός κ.εκ. 1.199
Το τιμόνι και τα Ισχύς συστήματος PS 200
Πάντως σε γενικές γραμμές, αν δεν «κυ- φρένα δεν ενθου- Ροπή συστήματος Nm 205
νηγάς» τις επιδόσεις και τη σπορ συμπερι- σιάζουν σε συνθή- Τελική ταχύτητα km/h 174
8,4
0-100 χλμ/ώρα
φορά, το μοντέλο θα σε ανταμείψει με την κες πίεσης. Κιβώτιο αυτόματο
200 ΧΛΜ
καλή ηχομόνωση του και μια κατανάλωση Άψογα ρυθμισμέ- Μετάδοση Τετρακίνηση
που θυμίζει diesel. Μάλιστα σε επαρχιακές νη η λειτουργία κι Ρύποι CO2 104 g/km
η αλληλεπίδραση
διαδρομές, όπου η ανάκτηση ενέργειας των δυο κινητήρων, Κατανάλωση (WLTP) 4,6 l/100 km
430–1455
λόγω πέδησης και κύλισης είναι αντίστοι- που κρατάνε εξαι- Χώρος αποσκευών λίτρα 4.510/1.843/1.618
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm
χη με αστικού περιβάλλοντος, έκαψε μόλις ρετικά χαμηλά την Βάρος κενό 1.500 κιλά
S 3 λτ στα 100 χλμ δείχνοντας πόσο οικονο- κατανάλωση Τιμή αρχικής έκδοσης (στην Γερμανία) 44.000 ευρώ
11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
11
#e-agora-themata-11-22 gia INTERNET.indd 11 31/10/2022 11:53:01 πµ