Page 24 - 2023 01
P. 24

n n n                             n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Audi SQ8 e-tron
























               Οι 3 ηλεκτροκινητήρες προσφέρουν τα μέγιστα           Τα υλικά παραμένουν premium, με τη συναρμογή
               την οδική συμπεριφορά του μοντέλου                    και το φινίρισμα να κινούνται σε υψηλά επίπεδα

                                 πων εκδόσεων στα 170 kW, με μεγαλύτερα       Σε κερδίζει συνολικά το
                                 νούμερα να μην είναι δυνατά λόγω της αρ-     Audi SQ8 e-tron αλλά αξίζει
                                 χιτεκτονικής των 400 βολτ. Ακόμα κι έτσι η
                                 φόρτιση από 10 έως 80 τοις εκατό διαρκεί  τα επιπλέον λεφτά του;
                                 μόνο 31 λεπτά, ενώ μόλις σε 10 λεπτά απο-      Μετά την ανανέωσή του, το Audi SQ8 e-
                                 κτάς αυτονομία 123 χιλιόμετρων.              tron έχει γίνει ακόμα καλύτερο από πλευ-

                                   Σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, το σύστη-   ράς τεχνολογίας οδήγησης, ενώ παραμέ-
                                 μα πλοήγησης μπορεί να ρυθμιστεί με τέτοιο   νει  premium.  Το  βάρος  των  2,7  τόνων
                                 τρόπο, ώστε η αναζήτηση σταθμών γρήγορης     κρύβεται απίστευτα καλά και χάρη στους
                                 φόρτισης να έχει πάντα προτεραιότητα, ενώ    3  ηλεκτροκινητήρες  είναι  γρήγορο  στις
                                 η καλή ανάκτηση ενέργειας διασφαλίζει ότι η   στροφές. To ερώτημα όμως είναι αξίζουν
               Το ερώτημα        μπαταρία δεν θα τελειώσει πολύ γρήγορα. Ως   10.000 ευρώ παραπάνω, για να κερδίσεις
               είναι αν          συνήθως, τα επίπεδα ανάκτησης ρυθμίζονται  1 δλ στο 0-100 και να ξέρεις πως θα χά-
               θα έδινες
               10.000€ για να    μέσω των χειριστήριων αλλαγής ταχυτήτων  σεις 100 χλμ αυτονομία; Αν έχεις σκοπό
               κερδίσεις 1 δλ    στο τιμόνι. Είναι εντυπωσιακό, ότι ακόμα και  να το πηγαίνεις συνέχεια στο όριο και να
               στο 0-100 και     στην υψηλότερη ρύθμιση, η λειτουργία οδή- το «χώνεις» σε στροφές, αξίζει, αλλά εσύ
               ταυτόχρονα        γησης με ένα πετάλι δεν συμπεριφέρεται σπα- θα έπαιρνες ένα ηλεκτρικό SUV που κο-
               να χάσεις
               100 χλμ           σμωδικά όταν σηκωθεί το πόδι από το γκάζι,  στίζει σχεδόν 100.000 ευρώ (στη Γερμα-
               αυτονομία;        κάνοντας το μοντέλο ακόμα πιο ευκολοδήγητο. νία) για να «βγάζεις» τέτοια γούστα;  v
























                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-01-23 gia INTERNET.indd   24                                                          23/12/2022   3:29:05 µµ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29