Page 23 - 2023_04
P. 23

n ΕΡΕΥΝΑ Μεγάλη δοκιμή συνεργείων














































                                            ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:

                  Χρόνος  Ραντεβού:  Αξιολογούμε  την  ευκολία         Test Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του
                που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο  Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι-
                ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δη- κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
                λαδή μας δώσανε μακρινή ημερομηνία Service ή           Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
                εντός 7 εργάσιμων ημερών)                            θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι διαπίστωσαν
                  Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συ- κατά τη διάρκεια του Service και των ελέγχων. Δη-
                νεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα  λαδή αν μας «ξεπετάξανε».
                σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε, έτσι ξέρει ο κα-    Απρόβλεπτη  ταλαιπωρία:  Προκύπτει  όταν
                ταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.    υπάρχει  αιφνιδιασμός  στη  διαδικασία  π.χ.  δεν

                  Χαρτί  με  Ζημιές:  Μέσα  στην  διάρκεια  του  θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας
                service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας
                χους  που  υπόσχονται,  θα  εμφανιστούν  κάποιες  διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που
                φθορές. Για τις ανάγκες του Service επιλέγουμε  να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλε-
                αυτοκίνητα  10-12  ετών  που  έχουν  φθορές.  Θα  πτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς εί-
                πρέπει το συνεργείο να μας δώσει αναλυτικό χαρ- ναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή
                τί με τις ζημιές και τα κόστη αντικατάστασης τους.   από τη μάρκα.

                  Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ-            Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                ρος αναμονής και αν ήταν καθαρό-οργανωμένο το  Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν για να μάθουν αν μεί-
                συνεργείο που επισκεφτήκαμε.                         ναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok
  S                                                                                                                       S

                                                   23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-04-23 internet.indd   23                                                              29/3/2023   10:24:38 µµ
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28