Page 24 - 2023_04
P. 24

n n n                              n ΕΡΕΥΝΑ Μεγάλη δοκιμή συνεργείων



                                                                              ελέγχους που πραγματοποίησαν στο αυ-
                                                                              τοκίνητο  μας,  όμως  το  κυριότερο  πρό-
                                                                              βλημα  έρχεται  με  τον  μηχανικό  και  τις
                                                                              φθορές που εντόπισαν. Ενώ βρήκαν πως
                                                                              το αυτοκίνητο ήθελε τακάκια, δισκόπλα-
                                                                              κες και πως το αυτοκίνητο χάνει φρεον
                                                                              από το A/C δεν μας έδωσε χαρτί με τα κό-
                                                                              στη αντικατάστασης τους. Στην ερώτηση

                                                                              πόσο κοστίζουν η απάντηση ήταν «πρέ-
                                                                              πει να ξαναπάρετε τηλέφωνο ή να πάτε
                                                                              στην ρεσεψιόν να ρωτήσετε, αλλά σίγου-
                                                                              ρα δεν μπορούμε σήμερα να τα αλλάξου-
                                                                              με». Δηλαδή επειδή δεν είχαν χρόνο να
                                 με και απρόβλεπτη ταλαιπωρία καθώς ο
                                 χρόνος αναμονής έφτασε στις 4,5 ώρες.        ασχοληθούν την ημέρα της προγραμμα-
                                 Για τις φθορές αυτές δεν μας έδωσε κα-       τισμένης  επισκευής  (κάθε  σοβαρό  συ-
                                 νένας  χαρτί  με  κόστη  αντικατάστασης      νεργείο, πρέπει να έχει χρόνο για να επι-
                                 (μάλιστα δεν ήξεραν και τις τιμές), παρά     σκευάσει  ζημιές  που  προκύπτουν  από

                                 μόνο προφορική ενημέρωση (ξανά-καλέ-         τους ελέγχους τους) δεν μας έδωσαν καν
                                 στε για να μάθετε ήταν η απάντηση). Χαρ-     τιμές. Ό χρόνος που αφιέρωσε ο μηχα-
                                 τί για το τι έλεγξαν καθώς και τηλεφωνι-     νικός σε εμάς ήταν, όπως καταλαβαίνε-
                                 κό Follow up δεν λάβαμε από καμία από        τε πολύ λίγος, ενώ η αναμονή μας στον
                                 τις 2 εταιρείες, κάτι που έχει μεγαλύτερη    χώρο ξεπέρασε τις 4ώρες, γεγονός που
                                 βαρύτητα για τη Volvo καθώς θεωρείται        εκνεύρισε τον ιδιώτη αρκετά «Δεν μπορεί
                                 premium μάρκα.                               για λάδια φίλτρα να θέλουν 4 ώρες» μας
                                                                              είπε και στο τέλος «Τόση ώρα για να μην
                                 Στη Volvo: 4 ώρες αναμο-                     βρουν και τις βλάβες». Στα αρνητικά επί-

                                 νή για λάδια-φίλτρα, δεν                     σης πως δεν υπήρξε τηλεφωνική επικοι-
                                                                              νωνία μαζί μας για να μάθουν αν μείναμε
                                 μας έδωσαν κόστη για τις                     ικανοποιημένοι.

                                 φθορές                                       Στη Skoda: Αυτοσχέδιοι


                                   Δεν  αντιμετωπίσαμε  σοβαρό  πρόβλη-       χώροι αναμονής, αποτυχία
                                 μα  για  να  κλείσουμε  ραντεβού  με  την    στον ποιοτικό έλεγχο
                                 Volvo,  υπήρξε  μία  μικρή  καθυστέρηση
                                 3 ημερών από την επιθυμητή, αλλά αυ-           Στα  κρίσιμα  σημεία  η  Skoda  απογοή-
                                 τό είναι εντός των χρονικών ορίων που  τευσε. Εφόσον κλείσαμε το ραντεβού εύ-
                                 έχουμε  θέσει  (7εργάσιμες  ημέρες).  Στα  κολα στο συνεργείο που βόλευε τον ιδιώ-

                                 τυπικά  ήταν  όλα  Ok,  χρόνος  αναμονής,  τη επισκεφτήκαμε το συνεργείο. Ό χώρος
                                 test drive. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα  αναμονής ήταν αυτοσχέδιος σε εξωτερι-
                                 σημαντικά  ποιοτικά  κριτήρια  του  test.  κό χώρο και αν και δεν το αφαιρέσαμε
                                 Μπορεί να μην μας έδωσαν χαρτί με τους  από τον ποιοτικό έλεγχο, έδειχνε προχει-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-04-23 internet.indd   24                                                              29/3/2023   10:24:39 µµ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29