Page 22 - e-agora_Themata_07_2023
P. 22

n n n             n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Service αντιπροσωπείας Θεσσαλονίκης vs Αθήνας



                Οι 30 έλεγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες


































                                                                              βλάβες, κατά 23%, σε σχέση με τα αντί-
                                                                              στοιχα της Αθήνα.


                                                                              Τι φταίει που στην Αθήνα τα
                                                                              συνεργεία τα πηγαίνουν χει-

                                                                              ρότερα;


                                                                                Η  εικόνα  που  συναντήσαμε  σε  Αθήνα
                                                                              και Θεσσαλονίκη, ήταν διαφορετική. Στην
                                                                              Αθήνα ο όγκος των αυτοκινήτων που που-
                                                                              λιούνται, είναι πάνω από το 50% των συ-
                                                                              νολικών πωλήσεων, αυτό δίνει ένα ελα-
                                                                              φρυντικό στα συνεργεία. Δεν δίνει όμως
                                                                              στις  εταιρείες,  που  θα  έπρεπε  να  απο-

                                                                              συμφορήσουν  την  κατάσταση  στην  Αθή-
                                                                              να, ανοίγοντας και άλλα συνεργεία. Απο-
                                                                              δεικνύεται, πως στην Αθήνα το πρόβλημα
                                                                              είναι ο όγκος των αυτοκινήτων. Όμως σε
                                                                              αυτό διαχωρίζεται η «ήρα από το στάρι»,
                                                                              οι  εταιρείες  που  καταφέρνουν  να  οργα-
                                                                              νώσουν  καλύτερα  τους  συνεργάτες  (και
                                                                              τα συνεργεία) τους και να τους ελέγξουν
                                                                              αποτελεσματικά,  έχουν  και  το  καλύτερο

                                                                              After Sales.    v                          S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-07-23 internet.indd   22                                                              23/6/2023   12:33:19 µµ
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27