Page 27 - e-agora_Themata_07_2023
P. 27

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ AUDI-BMW



                      ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                       ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος  Κλεισίματος  Ραντε-
                βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
                την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
                προγραμματισμένο  ραντεβού  (αν
                δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
                κρινή ημερομηνία service).
                  Στην πράξη: Στην AUDI δεν δυσκο-
                λευτήκαμε,  στην  BMW  χρειάστηκε
                να κάνουμε 3 τηλέφωνα και να μας

                καλέσουν  μετά  από  μία  εβδομάδα
                για να κλείσουμε το ραντεβού.
                  Πιστοποιητικό  Ελέγχου:  Μετά  το  πέρας  του       Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός: Ελέγ-
                service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας  χουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξη-
                δώσει έντυπο με τα σημεία ελέγχου που πραγμα- γήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του service
                τοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε  και των ελέγχων.
                στη διάρκεια του service.                             Στην πράξη: Στην AUDI o μηχανικός μας ανέλυ-

                  Στην πράξη: Η BMW έδωσε, η AUDI δεν έδωσε. σε,  ικανοποιητικά  την  κατάσταση  του  οχήματος.
                  Αναφορά  προβλημάτων:  Κατά  την  διάρκεια  Στην BMW, δεν μας ενημέρωσε ο μηχανικός, φύ-
                του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους  γαμε και μας έστειλαν video (αλλά εδώ εντοπίζε-
                ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κά- ται ένα κενό – ο επισκέπτης δεν γνωρίζει προσω-
                ποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς  πικά κανέναν και το video δεν απαντάει σε απορίες
                πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10+ ετών που έχουν φθο- του ιδιοκτήτη).
                ρές). Θα πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτι-        Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. Αν δεν θυμούνται
                κό έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστα- το ραντεβού που έχουμε κλείσει, αν μας «κλείνουν
                σης τους.                                            μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, αν μας διώχνουν
                  Στην πράξη: Η AUDI μας έδωσε αναφορά προ- από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-
                βλημάτων, η BMW δεν μας έδωσε.                       λουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαιπω-

                  Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε  ρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λό-
                αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν  γος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα).
                καθαρό  και  οργανωμένο  το  συνεργείο  που  επι-     Στην πράξη: Στην AUDI μας «ξεχάσανε» κατά την
                σκεφτήκαμε.                                          παραλαβή του οχήματος, στην ΒΜW δεν υπήρξε
                  Στην πράξη: Είχαν και τα 2 συνεργεία.              καμιά.
                  Test Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του    Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχα- Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείνα-

                νικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παρα- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΌΚ.
                δώσει.                                                Στην πράξη: Η BMW επικοινώνησε μαζί μας με-
                  Στην πράξη: Στην BMW δεν έκαναν test drive,  τά την επίσκεψη για να μάθει αν μείναμε ικανοποι-
                στην AUDI έκαναν στο αυτοκίνητο μετά το service. ημένοι, από την AUDI δεν μας πήραν.
  S

                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-23 internet.indd   27                                                              23/6/2023   12:33:22 µµ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32