Page 27 - e-agora_Themata_07_2023
P. 27
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ AUDI-BMW
ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Κλεισίματος Ραντε-
βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
προγραμματισμένο ραντεβού (αν
δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
κρινή ημερομηνία service).
Στην πράξη: Στην AUDI δεν δυσκο-
λευτήκαμε, στην BMW χρειάστηκε
να κάνουμε 3 τηλέφωνα και να μας
καλέσουν μετά από μία εβδομάδα
για να κλείσουμε το ραντεβού.
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Μετά το πέρας του Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός: Ελέγ-
service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας χουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξη-
δώσει έντυπο με τα σημεία ελέγχου που πραγμα- γήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του service
τοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε και των ελέγχων.
στη διάρκεια του service. Στην πράξη: Στην AUDI o μηχανικός μας ανέλυ-
Στην πράξη: Η BMW έδωσε, η AUDI δεν έδωσε. σε, ικανοποιητικά την κατάσταση του οχήματος.
Αναφορά προβλημάτων: Κατά την διάρκεια Στην BMW, δεν μας ενημέρωσε ο μηχανικός, φύ-
του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους γαμε και μας έστειλαν video (αλλά εδώ εντοπίζε-
ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κά- ται ένα κενό – ο επισκέπτης δεν γνωρίζει προσω-
ποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς πικά κανέναν και το video δεν απαντάει σε απορίες
πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10+ ετών που έχουν φθο- του ιδιοκτήτη).
ρές). Θα πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτι- Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. Αν δεν θυμούνται
κό έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστα- το ραντεβού που έχουμε κλείσει, αν μας «κλείνουν
σης τους. μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, αν μας διώχνουν
Στην πράξη: Η AUDI μας έδωσε αναφορά προ- από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-
βλημάτων, η BMW δεν μας έδωσε. λουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαιπω-
Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε ρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λό-
αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν γος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα).
καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επι- Στην πράξη: Στην AUDI μας «ξεχάσανε» κατά την
σκεφτήκαμε. παραλαβή του οχήματος, στην ΒΜW δεν υπήρξε
Στην πράξη: Είχαν και τα 2 συνεργεία. καμιά.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχα- Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείνα-
νικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παρα- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΌΚ.
δώσει. Στην πράξη: Η BMW επικοινώνησε μαζί μας με-
Στην πράξη: Στην BMW δεν έκαναν test drive, τά την επίσκεψη για να μάθει αν μείναμε ικανοποι-
στην AUDI έκαναν στο αυτοκίνητο μετά το service. ημένοι, από την AUDI δεν μας πήραν.
S
27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-07-23 internet.indd 27 23/6/2023 12:33:22 µµ