Page 46 - 08_2023
P. 46
n n n
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Οpel Mokka vs VW T-Cross
Minimal Για παράδειγμα το Τ-Cross κάνει το 0-100 Πιο ήσυχη η καμπίνα του
καμπίνα, σε 8,5 δλ, ενώ το Mokka σε 9,8 δλ. Στις
με αρκετά Mokka (4-2)
ποιότητα ρεπρίζ τώρα το Mokka κάνει το 60-100
υλικά και και το 80-120 σε 5,4 και 7,1 δλ. (με kick Πιο καλά ηχομονωμένο έδειξε πως είναι
φυσικούς down), όταν το T-Cross χρειάζεται 4,3 και το Opel Mokka κάτι που μεταφράζεται σε
διακόπτες που 5,5 δλ.. Η τελική ταχύτητα και των δυο μο- πιο ήσυχη καμπίνα, όπως έδειξαν οι μετρή-
αυξάνουν την
εργονομία ντέλων είναι 200 χλμ./ώρα. σεις μας με το ειδικό όργανο. Συγκριτικά
με 120 χλμ./ώρα το ειδικό όργανο μέτρη-
1,4 μ. καλύτερο φρενάρισμα σης έδειξε 68,9 db στο Mokka και 71,5 db
για το Mokka (3-2) στο T-Cross. Στα 100 χλμ./ώρα το Mokka
έχει 67,1 db στην καμπίνα και το T-Cross
Με στάνταρ ελαστικά 215/60 R17, το
Opel Mokka φρενάρει πολύ καλά. Το 68,9 db. Στα 140 χλμ./ώρα το Mokka έχει
SUVάκι της Opel χρειάζεται 36,9 μέτρα 71,8 db στην καμπίνα και το T-Cross 72,5
για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ db. Ακόμα ένας πόντος για το Mokka.
ώρα, έχοντας δίσκους σε όλους τους τρο- Πιο μοντέρνο και με καλύτε-
χούς. Αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ρη ποιότητα το Mokka (5-2)
απλούς δίσκους πίσω έχει και το T-Cross
των 150 ίππων, αλλά δεν φρενάρει το ίδιο Το πλαστικά του Όpel Mokka και το γε-
καλά μιας και για να «κοκαλώσει» από τα νικότερο φινίρισμα δείχνουν ένα κλικ πιο
100 χλμ./ώρα τα ηλεκτρονικά μας όργανα προσεγμένα. Ό,τι ακουμπήσει το χέρι στο
έδειξαν πως χρειάζεται 38,3 μέτρα. ταμπλό του T-Cross είναι «θεόσκληρο». Ευ- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata-08-23 internet.indd 46 20/7/2023 1:30:44 µµ