Page 41 - 08_2023
P. 41
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Τα 3 καλύτερα συνεργεία στην Ελλάδα στην ανίχνευση βλαβών
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογού-
με την ευκολία που κλείσαμε τη-
λεφωνικά το προγραμματισμένο
ραντεβού και την διαθεσιμότητα
που είχαν (αν δηλαδή μας δώσα-
νε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία
Service.
Στην Πράξη: Και στα 3 εξουσιο-
δοτημένα συνεργεία, καταφέραμε
να κλείσουμε σχετικά εύκολα ρα-
ντεβού.
Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας
του service, το συνεργείο είναι
υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί Στην πράξη: Τα συνεργεία της Mercedes και της
με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι Toyota, πραγματοποίησαν test drive με το αυτοκί-
ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια νητο. Το συνεργείο της Hyundai, όχι.
του Service. Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 συνεργεία δεν μας θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
έδωσε χαρτί ελέγχου. την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του Στην Πράξη : Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγη-
service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- ματικοί ήταν και οι 3 μηχανικοί στα συγκεκριμένα
χους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί- Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται
νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν»
Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν
χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους. από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-
Στην πράξη: Στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο λουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαι-
της Mercedes, μας παραδόθηκε χαρτί με τις ζη- πωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασι-
μιές στο αυτοκίνητο και το κόστος επισκευής του. κός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη
Στα υπόλοιπα δύο όχι. μάρκα.
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- Στην πράξη: Δεν συναντήσαμε κάποια απρόβλε-
ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και πτη ταλαιπωρία.
οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε. Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 3 Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
συνεργεία. με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Στην Πράξη: Η Mercedes ήταν το μοναδικό συ-
Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- νεργείο που επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν αν
S κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. μείναμε ικανοποιημένοι.
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
41
#e-agora-themata-08-23 internet.indd 41 20/7/2023 1:30:41 µµ