Page 36 - 08_2023
P. 36

n n n             n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Eξουσιοδοτημένα service Θεσσαλονίκης vs Αθήνας



                Οι 30 έλεγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες               Ποιοτικός έλεγχος υπηρεσι-
                                                                              ών: Λίγες οι διαφορές μετα-

                                                                              ξύ τους


                                                                                Στην  τελική  βαθμολογία,  η  εύρεση  των
                                                                              βλαβών  έχει  διπλάσια  σημασία  για  εμάς,
                                                                              αλλά εξίσου σημαντικό ρόλο για εμάς, έχει
                                                                              και ο ποιοτικός έλεγχος των υπηρεσιών που
                                                                              μας προσφέρουν. Κανένα από τα 3 δεν κα-

                                                                              τάφερε να ξεπεράσει το 50%, και μάλιστα
                                                                              εξουσιοδοτημένο  στην  Αθήνα,  βαθμολο-
                                                                              γήθηκε με 30% στον ποιοτικό έλεγχο υπη-
                                                                              ρεσιών. Το συγκεκριμένο συνεργείο, ήταν
                                                                              και το μοναδικό που δεν έκανε test drive το
                                                                              αυτοκίνητο που πήγαμε για service.


                                                                              Αδυναμία ελέγχου ή Υπερ-
                                                                              βολική εμπιστοσύνη;


                                                                                Όσο τα test συνεργείων του AutoAgora
                                                                              συνεχίζουν σε όλη την χώρα, τόσο τα συ-
                                                                              μπεράσματα που βγάζουμε από τα αποτε-
                                                                              λέσματα,  μας  προβληματίζουν.  Είναι  γε-
                                                                              γονός  πλέον,  πως  μέσα  στο  ίδιο  δίκτυο
                                                                              αντιπροσωπειών,  ο  καθένας  προσφέρει
                                                                              ότι υπηρεσίες θέλει ή μπορεί. Γιατί συμβαί-

                                                                              νει αυτό όμως, όταν όλοι είναι υποχρεω-
                                                                              μένοι να προσφέρουν ένα πολύ συγκεκρι-
                                                                              μένο πρωτόκολλο υπηρεσιών, που έχουν
                                                                              συμφωνήσει με την εισαγωγική εταιρεία;
                                                                              Η  αδυναμία  σοβαρού  ελέγχου  είναι  το
                                                                              πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εισαγω-
                                                                              γικές  ή  έχουν  υπερβολική  εμπιστοσύνη

                                                                              στους συνεργάτες τους, πως κάνουν σω-
                                                                              στά την δουλειά τους; Και το πιο σημαντι-
                                                                              κό. Το συνεργείο στη Θεσσαλονίκη έκα-
                                                                              νε μια απο τις 3 κορυφαίες επιδόσεις στην
                                                                              Ελλάδα με 107 ευρώ και στην Αθήνα πλη-
                                                                              ρώσαμε 235 ευρώ και βρήκανε λιγότερες
                                                                              βλάβες. Κάτι χρειάζεται να κάνει η Toyota.
               * Το test στην Θεσσαλονίκη έγινε με ένα Auris του 2007, ενώ στην Αθήνα
               έγιναν με Corolla του 10 και Yaris του 2011.                   Εσείς τι λέτε;    v                        S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-08-23 internet.indd   36                                                               20/7/2023   1:30:38 µµ
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41