Page 31 - 08_2023
P. 31
n ΔΟΚΙΜΗ Honda ZR-V e:HEV
Ο πίνακας οργάνων χωρίζεται σε ένα
αναλογικό ταχύμετρο και ένα ψηφιακό
στροφόμετρο, που ταιριάζει στη διπλή
φύση του μοντέλου.
Στο ZR-V e:HEV κάθεσαι σαν σε Honda Civic, αλλά κοιτάς
λίγο ψηλότερα το δρόμο.
Με εξελιγμένο υβριδικό σύ-
στημα το Honda ZR-V e:HEV
Εδώ η κύρια δουλειά του 2λίτρου τετρα-
κύλινδρου κινητήρα που λειτουργεί σε κύ-
κλο Atkinson είναι να φορτίζει την μπαταρία
των 1,05kWh και έχει μερικώς απεμπλακεί Η κεντρική οθόνη 10,2 ιντσών μπορεί να
από το βάρος της αποστολής ισχύος στους συνδεθεί ασύρματα με smartphone μέσω
τροχούς, όπου την έχει αναλάβει σχεδόν Apple CarPlay ή Android Auto.
αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας. Αυτό δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα ενώ η τελική του
επιτρέπει χαμηλότερη κατανάλωση, περισ- ακουμπάει τα 173 χ.α.ω..
σότερη ροπή και καλύτερες επιδόσεις, ενώ
έχει μειωθεί στο ελάχιστο η τραχιά εναλλα- Οι εικονικές αλλαγές τονί-
γή μεταξύ των δυο μοτέρ, αναβαθμίζοντας ζουν τη σπορ φιλοσοφία του
την εμπειρία χρήση. H μπαταρία φαίνε-
ται να έχει πάντα αρκετό διαθέσιμο ρεύμα Honda ZR-V e:HEV
για τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στέλνει Το δυναμικό πρόσωπο του Honda ZR-V
αβίαστα 315 Nm ροπής στους τροχούς και e:HEV τονίζεται επίσης από ένα ακουστι-
καταφέρνει να επιταχύνει δυναμικά το 1,6 κό τρικ, μιας και υπάρχουν εικονικές εναλ-
τόνων crossover. Μόνο σε υψηλότερες τα- λαγές σχέσεων που πραγματικά «μιλάνε»
χύτητες θα επέμβει ο θερμικός κινητήρας, στη ψυχή του οδηγού. Ό ήχος «συμπληρώ-
αλλά και πάλι αρκετά διακριτικά. Όι συνολι- νεται» από δύο αλουμινένια paddles πίσω
κά 184 ίπποι δεν καθιστούν το Honda ZR- από το καλοσχεδιασμένο τιμόνι, που όμοιά
V μια αγωνιστική μηχανή, αλλά του δίνουν τους υπάρχουν μόνο στο Honda NSX.
ένα σπορ χαρακτήρα, αφού χρειάζεται 7,9 Εννοείται ότι δεν υπάρχουν σχέσεις στο αυ-
S S
31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-08-23 internet.indd 31 20/7/2023 1:30:32 µµ