Page 37 - 08_2023
P. 37

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Eξουσιοδοτημένα service Θεσσαλονίκης vs Αθήνας



                       ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                       ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος  Ραντεβού:  Αξιολογού-
                με  την  ευκολία  που  κλείσαμε  τη-
                λεφωνικά  το  προγραμματισμένο
                ραντεβού  και  την  διαθεσιμότητα
                που είχαν (αν δηλαδή μας δώσα-

                νε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία
                Service.
                  Στην Πράξη: Και στα 3 εξουσιο-
                δοτημένα συνεργεία, καταφέραμε
                να κλείσουμε σχετικά εύκολα ρα-
                ντεβού.
                  Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας

                του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να         Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
                μας δώσει χαρτί με τα σημεία ελέγχου που πραγ-       θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
                ματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθη-     την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
                κε στην διάρκεια του Service.                          Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
                  Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 συνεργεία δεν μας      τικοί ήταν οι 2 μηχανικοί στα δύο εξουσιοδοτημέ-
                έδωσε χαρτί ελέγχου.                                 να συνεργεία. Στο 3ο η ενημέρωση ήταν ελλιπής.
                  Χαρτί  με  Ζημιές:  Μέσα  στην  διάρκεια  του        Απρόβλεπτη  ταλαιπωρία:  Πχ.  δεν  θυμούνται
                service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ-       το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν»
                χους  που  υπόσχονται,  θα  προκύψουν  κάποιες       το  αυτοκίνητο  χωρίς  λόγο  μέσα,  μας  διώχνουν
                φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί-     από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-

                νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές.        λουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαι-
                Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό        πωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασι-
                χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.       κός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη
                  Στην πράξη: Μόνο το 1 εξουσιοδοτημένο συνερ-       μάρκα.
                γείο της Αθήνας μας έδωσε χαρτί προβλημάτων.           Στην  πράξη:  Στο  1ο  test  εξουσιοδοτημένων
                  Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- στην Αθήνα, δεν είχαν ανταλλακτικό για το σύ-

                ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και  στημα πέδησης, γιατί έχει σταματήσει την παρα-
                οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.           γωγή η Ίαπωνική βιομηχανία. Στα άλλα δύο συ-

                  Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 3  νεργεία  δεν  συναντήσαμε  κάποια  απρόβλεπτη
                συνεργεία.                                           ταλαιπωρία.
                  Test  Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του    Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
                κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok
                  Στην  πράξη:  Το  εξουσιοδοτημένο  συνεργείο  της    Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 εξουσιοδοτημένα
                Θεσσαλονίκης και το ένα εξουσιοδοτημένο της Αθή- συνεργεία, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν

  S             νας, έκαναν test drive με το αυτοκίνητο. Ό 2ος όχι.  αν μείναμε ικανοποιημένοι.

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-23 internet.indd   37                                                               20/7/2023   1:30:38 µµ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42