Page 37 - 08_2023
P. 37
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Eξουσιοδοτημένα service Θεσσαλονίκης vs Αθήνας
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογού-
με την ευκολία που κλείσαμε τη-
λεφωνικά το προγραμματισμένο
ραντεβού και την διαθεσιμότητα
που είχαν (αν δηλαδή μας δώσα-
νε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία
Service.
Στην Πράξη: Και στα 3 εξουσιο-
δοτημένα συνεργεία, καταφέραμε
να κλείσουμε σχετικά εύκολα ρα-
ντεβού.
Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας
του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
μας δώσει χαρτί με τα σημεία ελέγχου που πραγ- θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
ματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθη- την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
κε στην διάρκεια του Service. Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 συνεργεία δεν μας τικοί ήταν οι 2 μηχανικοί στα δύο εξουσιοδοτημέ-
έδωσε χαρτί ελέγχου. να συνεργεία. Στο 3ο η ενημέρωση ήταν ελλιπής.
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται
service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν»
χους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν
φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί- από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-
νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. λουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαι-
Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό πωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασι-
χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους. κός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη
Στην πράξη: Μόνο το 1 εξουσιοδοτημένο συνερ- μάρκα.
γείο της Αθήνας μας έδωσε χαρτί προβλημάτων. Στην πράξη: Στο 1ο test εξουσιοδοτημένων
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- στην Αθήνα, δεν είχαν ανταλλακτικό για το σύ-
ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και στημα πέδησης, γιατί έχει σταματήσει την παρα-
οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε. γωγή η Ίαπωνική βιομηχανία. Στα άλλα δύο συ-
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 3 νεργεία δεν συναντήσαμε κάποια απρόβλεπτη
συνεργεία. ταλαιπωρία.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok
Στην πράξη: Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 εξουσιοδοτημένα
Θεσσαλονίκης και το ένα εξουσιοδοτημένο της Αθή- συνεργεία, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν
S νας, έκαναν test drive με το αυτοκίνητο. Ό 2ος όχι. αν μείναμε ικανοποιημένοι.
37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-08-23 internet.indd 37 20/7/2023 1:30:38 µµ