Page 33 - 09_2023
P. 33

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ HYUNDAI

































               βλαβών, αλλά και στην τιμή που μας χρέ-                        σχέση με τα δύο άλλα εξουσιοδοτημένα
               ωσαν.  Στην  1η  μας  επίσκεψη  στην  Αθή-                     της Hyundai.

               να,  πέτυχαν  ποσοστό  71%  (ένα  από  τα
               καλύτερα  test  όλων  των  εξουσιοδοτη-                        After Sales Hyundai: Από
               μένων  στη  χώρα)  στην  εύρεση  βλαβών.                       0% έως 71% στην εύρεση
               Στο 2ο test της Αθήνας σε άλλο εξουσι-                         βλαβών
               οδοτημένο δεν κατάφεραν να βρουν ού-
               τε μια βλάβη, με την βαθμολογία να μην                           Χαοτικές  διαφορές  συναντήσαμε  στην
               μπορεί να «ξεκολλήσει» από το 0%, ενώ                          εύρεση βλαβών στα μυστικά test εξουσιο-
               ήταν  και  πιο  ακριβοί.  Στην  Θεσσαλονίκη                    δοτημένων της Hyundai. Σε επίσκεψη μας
               επισκεφτήκαμε  εξουσιοδοτημένο  συνερ-                         στην Αθήνα, δεν κατάφεραν να βρουν ΚΑ-

               γείο  της  Hyundai,  και  βαθμολογήθηκαν                       ΜΊΑ βλάβη και βαθμολογήθηκαν με 0%.
               με 50% στην εύρεση βλαβών, αλλά μας                            Αξίζει να αναφέρουμε πως, από το αυτο-
               ζήτησαν και 100 ευρώ παραπάνω από το                           κίνητο είχε αφαιρεθεί όλο το αντιψυκτικό
               πρώτο συνεργείο της Αθήνας. Εξίσου χα-                         υγρό από το ψυγείο του αυτοκινήτου, που
               μηλά ήταν και οι βαθμολογίες στον ποιοτι-                      θα μπορούσε να προκαλέσει πολύ σοβα-
               κό έλεγχο, αφού και στις 3 επισκέψεις μας                      ρή ζημιά στον κινητήρα. Αντίθετα, στο test
               ήταν κάτω από το 50%, με το μέσο όρο να                        που πραγματοποιήσαμε στο πρώτο συνερ-
               μην ξεπερνάει το 37%.                                          γείο της Hyundai, κατάφερε μια από τις κα-
                 Στις τιμές των service δεν αντιμετωπί-                       λύτερες επιδόσεις όλων των εξουσιοδοτη-
               σαμε μεγάλες διακυμάνσεις, σε σύγκρι-                          μένων test, αφού δεν κατάφεραν να βρουν
               ση  με  όσα  μας  είχαν  ενημερώσει  τηλε-                     μόνο το 29% των βλαβών. Στο τελευταίο
               φωνικά,  αλλά  οι  διαφορές  τιμών  μέσα                       μας  test  σε  εξουσιοδοτημένο  συνεργείο

               στο  δίκτυο  είναι  σημαντικές.  Χαρακτη-                      Hyundai  της  Θεσσαλονίκης,  απέτυχαν  να
               ριστικό είναι το παράδειγμα του πρώτου                         βρουν το 50% των βλαβών. Όι μεγάλες δι-
               συνεργείου που για το ίδιο service μας                         αφορές υπηρεσιών ανάμεσα σε συνεργεία
  S            χρέωσε  σχεδόν  100  ευρώ  λιγότερα,  σε                       του ίδιου δικτύου, προβληματίζει…          S

                                                   33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   33
                                                   33


          #e-agora-themata-09-23 internet.indd   33                                                               29/8/2023   3:53:35 µµ
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38