Page 35 - 09_2023
P. 35
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ HYUNDAI
ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογού-
με την ευκολία που κλείσαμε τη-
λεφωνικά το προγραμματισμένο
ραντεβού και την διαθεσιμότητα
που είχαν (αν δηλαδή μας δώσα-
νε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία
Service.
Στην Πράξη: Και στα 3 εξουσιο-
δοτημένα συνεργεία, καταφέραμε
να κλείσουμε σχετικά εύκολα ρα-
ντεβού.
Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέ-
ρας του service, το συνεργείο εί-
ναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα σημεία Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο κατα- θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
ναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service. την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 συνεργεία δεν μας Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
έδωσε χαρτί ελέγχου. τικοί ήταν οι 2 μηχανικοί στα δύο εξουσιοδοτημέ-
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του να συνεργεία. Στο 3ο η ενημέρωση ήταν ελλιπής.
service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το
χους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το
φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί- αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το
νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να
Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία»
χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους. έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος
Στην πράξη: Μόνο το 1 εξουσιοδοτημένο συνερ- απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
γείο της Αθήνας μας έδωσε χαρτί προβλημάτων. Στην πράξη: Στην επίσκεψη μας στην Αθήνα, μας
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- είχαν ενημερώσει πως σε 2 ώρες θα έχει τελειώ-
ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και σει το service του αυτοκινήτου. Τελικά πέρασαν
οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε. 4.5 ώρες χωρίς να έχει συμβεί κάποιο απρόοπτο.
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 3 Στα άλλα δύο συνεργεία δεν συναντήσαμε κάποια
συνεργεία. απρόβλεπτη ταλαιπωρία.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχα- Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
νικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παρα- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
δώσει. Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 εξουσιοδοτημένα
Στην πράξη: Τα 2 από τα 3 συνεργεία δεν έκαναν συνεργεία, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν
test drive με τα αυτοκίνητα. αν μείναμε ικανοποιημένοι.
S
35 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
35
#e-agora-themata-09-23 internet.indd 35 29/8/2023 3:53:37 µµ