Page 35 - 09_2023
P. 35

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ HYUNDAI



                       ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                        ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος  Ραντεβού:  Αξιολογού-
                με  την  ευκολία  που  κλείσαμε  τη-
                λεφωνικά  το  προγραμματισμένο
                ραντεβού  και  την  διαθεσιμότητα
                που είχαν (αν δηλαδή μας δώσα-

                νε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία
                Service.
                  Στην Πράξη: Και στα 3 εξουσιο-
                δοτημένα  συνεργεία,  καταφέραμε
                να κλείσουμε σχετικά εύκολα ρα-
                ντεβού.
                  Χαρτί  Ελέγχου:  Μετά  το  πέ-
                ρας του service, το συνεργείο εί-

                ναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα σημεία        Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
                ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο κατα- θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
                ναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.      την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
                  Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 συνεργεία δεν μας        Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
                έδωσε χαρτί ελέγχου.                                 τικοί ήταν οι 2 μηχανικοί στα δύο εξουσιοδοτημέ-
                  Χαρτί  με  Ζημιές:  Μέσα  στην  διάρκεια  του  να συνεργεία. Στο 3ο η ενημέρωση ήταν ελλιπής.
                service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ-         Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το
                χους  που  υπόσχονται,  θα  προκύψουν  κάποιες  ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το
                φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί- αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το
                νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές.  συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να

                Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό  περιμένουμε  κτλ  –  η  «Απρόβλεπτη  ταλαιπωρία»
                χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.       έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος
                  Στην πράξη: Μόνο το 1 εξουσιοδοτημένο συνερ- απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
                γείο της Αθήνας μας έδωσε χαρτί προβλημάτων.           Στην πράξη: Στην επίσκεψη μας στην Αθήνα, μας
                  Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- είχαν ενημερώσει πως σε 2 ώρες θα έχει τελειώ-
                ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και  σει  το  service  του  αυτοκινήτου.  Τελικά  πέρασαν
                οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.           4.5 ώρες χωρίς να έχει συμβεί κάποιο απρόοπτο.
                  Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 3  Στα άλλα δύο συνεργεία δεν συναντήσαμε κάποια

                συνεργεία.                                           απρόβλεπτη ταλαιπωρία.
                  Test  Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του    Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχα- Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
                νικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παρα- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
                δώσει.                                                 Στην Πράξη: Κανένα από τα 3 εξουσιοδοτημένα
                  Στην πράξη: Τα 2 από τα 3 συνεργεία δεν έκαναν  συνεργεία, δεν επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν
                test drive με τα αυτοκίνητα.                         αν μείναμε ικανοποιημένοι.
  S

                                                   35 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   35



          #e-agora-themata-09-23 internet.indd   35                                                               29/8/2023   3:53:37 µµ
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40