Page 54 - 10_2023
P. 54
n n n n ΔΟΚΙΜΗ MG eHS Plug-In 258PS
Η συνολική δεν άφησε τίποτα στην τύχη του. Όι επι- για το κεφάλι τους. Όσο αφορά τον αποθη-
απόδοση του φάνειες είναι ένα μείγμα μαλακών και κευτικό χώρο, αυτός αγγίζει τα 448 λίτρα,
συστήματος
αγγίζει τους σκληρών υφών, με τα δερμάτινα στοιχεία με την μπαταρία να κλέβει μόλις 15 λίτρα
258 ίππους και τις έντονες κόκκινες ραφές να ανα- σε σχέση με το καθαρά θερμικό HS, ενώ
και τα 480Nm βαθμίζουν τη συνολική αίσθηση πολυτέ- το σχήμα του είναι άκρως αξιοποιήσιμο.
ροπής, ενώ με
φορτισμένη λειας. Πίσω από το σχεδιαστικά ουδέτε-
μπαταρία η ρο πολυλειτουργικό τιμόνι, βρίσκεται ένας 258 ίπποι, κατανάλωση 3
κατανάλωση πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3
παραμένει λτ./100 χλμ και 0-100 σε
κοντά από 3 ιντσών που προσφέρει ποικιλία πληροφό- 6,9 δλ
λτ/100 χλμ. ρησης και απεικονίσεων, ενώ η κεντρική
οθόνη 10,1 ιντσών με τα απλά γραφικά κά- Όπως προαναφέραμε το MG eHS παίρνει
νει αποτελεσματικά τη δουλειά της, χωρίς κίνηση από ένα Plug-In υβριδικό σύνολο,
κολλήματα, ενώ μπορεί να συνδεθεί εν- το οποίο αποτελείται από έναν 1.5 λίτρων
σύρματα με το smartphone μέσω Android turbo κινητήρα 162 ίππων και ένα ηλε-
Auto και Apple CarPlay. Όι μικροθήκες κτρικό μοτέρ 122 ίππων που συνδυαστικά
είναι ικανοποιητικές, ενώ το γεγονός ότι αποδίδουν 258 ίππους και 480Nm ροπής,
όλοι οι διακόπτες είναι στο μήκος του χε- με το 10ταχυτο αυτόματο σασμάν (6 ταχύ-
ριού του οδηγού εκτοξεύει την εργονομία. τητες για το θερμικό και 4 για το ηλεκτρι-
Mε μεταξόνιο 2,72 μ., οι πίσω επιβάτες κό μοτέρ) να στέλνουν αποκλειστικά την
κάθονται αριστοκρατικά για τα δεδομένα ισχύ στον μπροστινό άξονα. Το σύνολο εί-
της κατηγορίας, ενώ ακόμα κι αν ξεπερνά- ναι πολιτισμένο και ελαστικό σε όλο το φά-
νε το 1,90 σε ύψος θα έχουν αρκετό αέρα σμα των στροφών, με τις μετρήσεις μας να
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata-10-23 internet new.indd 54 2/10/2023 11:47:57 πµ