Page 55 - 10_2023
P. 55

n ΔΟΚΙΜΗ MG eHS Plug-In 258PS









































               αποδεικνύουν ότι είναι κι αρκετά γρήγορο,      Η σχεδίαση      Καταπίνει χιλιόμετρα ήσυχα
               μιας και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται        του πίσω       και ποιοτικά
                                                                μέρους
               6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύ-      είναι ήσυχη,
               τητα περιορίζεται στα 190 χ.α.ω. Η κατανά-       με τις 2        Παρά το βάρος των 1.775 κιλών, το MG
               λωση του eHS εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό       απολήξεις της     eHS  αποδείχτηκε  πολύ  πιο  ευέλικτο  και
               από την τυπικότητα του ιδιοκτήτη στις φορ-    εξάτμισης να     εύχρηστο  από  όσο  θα  περίμενε  κάποιος.
                                                             φανερώνουν
               τίσεις. Έτσι με γεμάτη μπαταρία και σε μει-   ότι κάτι καλό    Εντός αστικού ιστού, ο ηλεκτροκινητήρας

               κτές συνθήκες, η κατανάλωση δεν θα ξε-       κρύβεται κάτω     προσφέρει μια ήρεμη κύλιση, που δεν χα-
               φύγει από τα 3λτ./100 χλμ, ενώ χωρίς τη       από το καπό.     λάει σημαντικά ακόμα κι όταν μπαίνει σε
               βοήθεια  του  ρεύματος  μπορεί  να  φτά-                       λειτουργία το θερμικό μοτέρ, ενώ το τιμό-
               σει μέχρι και τα 9 λίτρα, νούμερο που θα                       νι, αν και τεχνητά βαρύ, προσφέρει το απα-
               στραγγίξει σχετικά γρήγορα το 37 λίτρων                        ραίτητο κόψιμο ώστε να κινηθεί με άνεση
               ρεζερβουάρ. Μέσα σε αστικό περιβάλλον,                         στα στενά. Όι αναρτήσεις, παρά το γεγονός
               όπου η ανάκτηση είναι μεγαλύτερης έντα-                        ότι έχουν σφιχτό set up, διαχειρίζονται αξι-
               σης, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότη-                      οπρεπώς το επιπλέον βάρος, απορροφώ-
               τας 16,6 kWh μπορεί να δώσει ηλεκτρική                         ντας ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες και μό-
               αυτονομία  52  χιλιομέτρων,  ενώ  η  φόρτι-                    νο σε πολύ έντονες ανωμαλίες θα γίνουν

               ση της γίνεται με μέγιστη ισχύ 3,7 kW. Αξί-                    αρκετά κάτι παραπάνω από αισθητό το τρά-
               ζει να σημειωθεί ότι το μοντέλο δεν εφοδι-                     νταγμα  στο  εσωτερικό,  ενώ  ταυτόχρονα
               άζεται με τα κλασσικά οδηγικά mode που                         κρατάνε σε λογικά πλαίσια τις κλίσεις του
               συναντάμε στην πλειοψηφία των ανταγω-                          αμαξώματος ακόμα κι όταν η ταχύτητα ανέ-
               νιστών του, αλλά μόνο με επιλογή για απο-                      βει. Στον αυτοκινητόδρομο σε κερδίζει με
               κλειστική κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα.                       την ευθυβολία, την πλούσια ομπρέλα ηλε-
  S                                                                                                                      S

                                                   55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 internet new.indd   55                                                          2/10/2023   11:47:59 πµ
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60