Page 50 - 02_2024
P. 50
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes EQA250+
Στο πίσω βολές στο κομμάτι της σχεδίασης, χωρίς των φώτων να δημιουργούν ένα εντυπω-
μέρος όμως να χάνει σε κομψότητα ή επιβλητι- σιακό αποτέλεσμα. Τα υλικά κατασκευής,
ξεχωρίζουν
τα ενωμένα κότητα. Η κλειστή μαύρη μάσκα είναι σή- η συναρμογή και το φινίρισμα είναι αντά-
φωτιστικά μα κατατεθέν για τα ηλεκτρικά μοντέλα ξια του ονόματος Mercedes, με το digital
σώματα, με της μάρκας, ενώ οι εμπρός LED προβο- στοιχείο να βρίσκεται σε μεγάλες ποσότη-
τη γενική
σχεδίαση του λείς δίνουν ένα δυναμικό τόνο στο αυτο- τες. Ό ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25
να είναι πιο κίνητο. Σε σχέση με την «απλή» 250, ο ιντσών είναι πλήρως διαμορφώσιμος, ενώ
«ήσυχη». εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδια- η κεντρική οθόνη ιδίου μεγέθους «τρέχει»
σμός, οι ράγες οροφής έχουν εξαφανιστεί το λογισμικό MBUX που προσφέρει εξαι-
και οι ζάντες έχουν διαφορετική σχεδία- ρετικές δυνατότητες συνδεσιμότητας αλλά
ση για καλύτερη αεροδυναμική. Επίσης η και λειτουργιών. Χωροταξικά πίσω θα κα-
απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη, θίσουν με άνεση δυο ενήλικες επιβάτες,
μιας κι έρχεται με πιο χαμηλή ανάρτηση, παρόλο που δεν έχει από τις κορυφαίες τι-
ενώ η μόνη διαφορά στο πίσω μέρος βρί- μές της κατηγορίας, ενώ τα 340 λίτρα του
σκεται στο προφυλακτήρα. πορτ-μπαγκάζ κρίνονται επαρκή.
Πολυτέλεια και τεχνολογία Βγάζει 460+ χλμ. με μια
όπως η Mercedes ξέρει φόρτιση
H καμπίνα της Mercedes EQA 250+ μας Η Mercedes EQA 250+ παίρνει κίνηση
είναι γνωστή από την «απλή» 250, αφού από τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα που «φο-
ουσιαστικά είναι πανομοιότυπη, με τη ράει» και η 250, με την συνολική ισχύ
φουτουριστική ατμόσφαιρα και το παιχνίδι να ανέρχεται στους 190 ίππους και στα
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata_02_2024 internet.indd 50 6/2/2024 10:56:29 πµ