Page 52 - 02_2024
P. 52
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes EQA250+
Χάρη στην πολύ καλό σύστημα ανάκτησης, το οποίο ραμένει ήσυχη λόγω ηλεκτροκινητήρα,
μπαταρία ρυθμίζεται από τα paddles πίσω από το τι- αλλά και από την έλλειψη αεροδυναμι-
χωρητικότητας
70,5kW, η μόνι, με τη μέση κατανάλωση να ακουμπάει κών θορύβων, αφού η αφαίρεση των ρα-
αυτονομία τα 18kWh/100 χλμ.! Όμως, εκτός από καλή γών οροφής μείωσαν τις όποιες αντιστά-
της EQA 250+ εμβέλεια έχει και ικανοποιητικές επιδόσεις, σεις. Παρά το γεγονός ότι οι αναρτήσεις
ξεπερνάει
τα 460 χλμ. ειδικά στο sportmode, όπου για το 0-100 έχουν σφιχτό set-up για να μπορέσουν να
σε μεικτές χρειάζεται 8 δλ., για το 60-100 3,8 και για διαχειριστούν το βάρος των 2 τόνων και
συνθήκες. το 80-120 4,3 δλ., με την τελική ταχύτητα τις κλίσεις των στροφών, δεν αντιμετω-
να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ πίζουν πρόβλημα στην αντιμετώπιση των
ώρα για λόγους αυτονομίας. Όσον αφορά ανωμαλιών και προσφέρουν ένα ασφα-
τις δυνατότητες φόρτισης, το μοντέλο έρχε- λές κι ήσυχο περιβάλλον στους επιβάτες.
ται με on-board φορτιστή εναλλασσόμενου Ακόμα και σε γρήγορες συνθήκες θα πα-
ρεύματος 11KW και μπορεί να συνδεθεί με ραμείνει σταθερή και μόνο αν η πρόσφυ-
ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 110 ση του οδοστρώματος είναι μειωμένη θα
kW, όπου χρειάζεται μόλις 35 λεπτά για να παρατηρηθούν σημάδια υποστροφής, τα
φτάσει από 10% στο 80%. οποία όμως «μαζεύονται» γρήγορα χάρη
Premium κύλιση, κρύβει το στα ηλεκτρονικά συστήματα. Πάντως η
MercedesEQA 250+ βολεύεται περισσό-
βάρος των 2 τόνων τερο σε ένα πιο «ήσυχο» στιλ οδήγησης,
Στο δρόμο, η MercedesEQA 250+ φα- όπου και μπορεί να ξεδιπλώσει καλύτερα
νερώνει την premium φύση της και απο- τις αρετές της.
δεικνύεται αντάξια του ονόματός της. Πα- Η τιμή της MercedesEQA 250+ ξεκι-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata_02_2024 internet.indd 52 6/2/2024 10:56:40 πµ