Page 52 - 02_2024
P. 52

n n n                                   n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes EQA250+









































               Χάρη στην         πολύ καλό σύστημα ανάκτησης, το οποίο  ραμένει  ήσυχη  λόγω  ηλεκτροκινητήρα,
               μπαταρία          ρυθμίζεται από τα paddles πίσω από το τι- αλλά  και  από  την  έλλειψη  αεροδυναμι-
               χωρητικότητας
               70,5kW, η         μόνι, με τη μέση κατανάλωση να ακουμπάει  κών θορύβων, αφού η αφαίρεση των ρα-
               αυτονομία         τα 18kWh/100 χλμ.! Όμως, εκτός από καλή  γών οροφής μείωσαν τις όποιες αντιστά-
               της EQA 250+      εμβέλεια έχει και ικανοποιητικές επιδόσεις,  σεις. Παρά το γεγονός ότι οι αναρτήσεις
               ξεπερνάει
               τα 460 χλμ.       ειδικά στο sportmode, όπου για το 0-100  έχουν σφιχτό set-up για να μπορέσουν να
               σε μεικτές        χρειάζεται 8 δλ., για το 60-100 3,8 και για  διαχειριστούν το βάρος των 2 τόνων και
               συνθήκες.         το 80-120 4,3 δλ., με την τελική ταχύτητα    τις κλίσεις των στροφών, δεν αντιμετω-

                                 να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./    πίζουν πρόβλημα στην αντιμετώπιση των
                                 ώρα για λόγους αυτονομίας.  Όσον αφορά       ανωμαλιών  και  προσφέρουν  ένα  ασφα-

                                 τις δυνατότητες φόρτισης, το μοντέλο έρχε-   λές κι ήσυχο περιβάλλον στους επιβάτες.
                                 ται με on-board φορτιστή εναλλασσόμενου      Ακόμα και σε γρήγορες συνθήκες θα πα-
                                 ρεύματος 11KW και μπορεί να συνδεθεί με      ραμείνει σταθερή και μόνο αν η πρόσφυ-
                                 ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος έως 110       ση του οδοστρώματος είναι μειωμένη θα
                                 kW, όπου χρειάζεται μόλις 35 λεπτά για να    παρατηρηθούν σημάδια υποστροφής, τα
                                 φτάσει από 10% στο 80%.                      οποία όμως «μαζεύονται» γρήγορα χάρη


                                 Premium κύλιση, κρύβει το                    στα  ηλεκτρονικά  συστήματα.    Πάντως  η
                                                                              MercedesEQA 250+ βολεύεται περισσό-
                                 βάρος των 2 τόνων                            τερο σε ένα πιο «ήσυχο» στιλ οδήγησης,


                                   Στο δρόμο, η MercedesEQA 250+ φα-          όπου και μπορεί να ξεδιπλώσει καλύτερα
                                 νερώνει την premium φύση της και απο-        τις αρετές της.
                                 δεικνύεται αντάξια του ονόματός της. Πα-       Η τιμή της MercedesEQA 250+ ξεκι-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata_02_2024 internet.indd   52                                                             6/2/2024   10:56:40 πµ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57