Page 31 - 04_2024
P. 31
HYUN n TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ-ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΒΛΑΒΩΝ 2024 HY
Hyundai Μητρόπουλος είχε ζητήσει η ίδια
να αξιολογηθεί, στις μυστικές δοκιμές
μας, για να δούμε την διαφορά. Και πράγ-
ματι τα πήγε πολύ καλά.
Εδώ να θυμίσουμε πως κάθε επίσκε-
ψη σε συνεργείο γίνεται πάντα με αυ-
τοκίνητα αναγνωστών, όπου μπροστά
τους δημιουργούμε κάποιες «βλάβες»
με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Όι
βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνη- *Η βαθμολογία στις ισοβαθμίες κατατάσσεται με
τα και είναι μέσα στους ελέγχους που κριτήριο τον ποιοτικό έλεγχο.
υπόσχονται να κάνουν σε ένα service test συνεργείων που έχουμε πραγματο-
τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Έπει- ποιήσει έως τώρα.
τα, επισκεπτόμαστε το εξουσιοδοτημένο
συνεργείο (πάντα μαζί με τον ιδιοκτήτη) Στον ποιοτικό έλεγχο, κα-
και αξιολογούμε την ανίχνευση βλαβών λύτερη φέτος η Citroen που
από το εκάστοτε συνεργείο. έπιασε 100%
Η Hyundai Μητρόπουλος Στα 75+ μυστικά test συνεργείων που
ήταν και 80 ευρώ φθηνότε- έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι και σήμε-
ρη από την Βελμάρ ρα, είναι μόλις η 2η φορά που κάποιος
πιάνει το 100% της βαθμολογίας ποιο-
Ένα ακόμα στοιχείο που μας έκανε εντύ- τικού ελέγχου (η 1η ήταν της Mercedes
πωση, ήταν η χρέωση του service που στην Θεσσαλονίκη). Αυτό το πέτυχε φέτος
έκανε η Hyundai Μητρόπουλος. Συγκε- εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen
κριμένα, πληρώσαμε 250 ευρώ για αλλα- που επισκεφτήκαμε πρόσφατα.
γή λαδιών και φίλτρων, ενώ για τις ίδιες Εδώ να θυμίσουμε πως, στα κριτήρια αξι-
ακριβώς υπηρεσίες στην Βελμάρ (την αλυ- ολόγησης ποιοτικού έλεγχου, βαθμολο-
σίδα εξουσιοδοτημένων που ανήκει στον γούμε αν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο
Όμιλο Βασιλάκη που έχει και την αντιπρο- μας παραδίδει πιστοποιητικό ελέγχου και
σωπεία της Hyundai στην Ελλάδα) πληρώ- αναφοράς προβλημάτων με κοστολόγη-
σαμε 330 ευρώ. Και στις δύο επισκέψεις ση, αν πραγματοποιούν test drive με το αυ-
μας, χρησιμοποιήσαμε δύο i20 αναγνω- τοκίνητο, και πόσο εύκολα καταφέραμε να
στών μας. κλείσουμε ραντεβού για service. Επίσης,
Εδώ να τονίσουμε πως στο service βαθμολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμο-
έχουν αντικατασταθεί τα ίδια πράγματα νής, αν επικοινώνησαν μαζί μας μετά το
(μικρό service: λάδια-φίλτρα) με μια δι- service για να μάθουν αν μείναμε ευχαρι-
αφορά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην στημένοι και πόσο χρόνο αφιέρωσε ο μη-
Βελμάρ μας χρέωσαν για μικρο-συμπλη- χανικός για να μας εξηγήσει την κατάσταση
ρώματα (π.χ. νερό στο ψυγείο), κάτι που του αυτοκινήτου μας και ότι άλλη ταλαιπω-
δεν έχει συμβεί ποτέ έως τώρα, στα 75+ ρία ή ευχάριστη έκπληξη, προκύψει. v
S
31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
31
31
#e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd 31 1/4/2024 4:15:36 µµ