Page 27 - 04_2024
P. 27

n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Alfa Romeo Stelvio


























               έτριψαν και ανάλυσαν το υλικό, διαπίστω-                       80.000  ευρώ)  να  παραμένει  τόσο  φρέ-
               σαν  ότι  πρόκειται  για  επιφανειακή  διά-                    σκια και λεία όπως όταν είχαμε πρωτοπα-
               βρωση. Την συγκεκριμένη απάντηση μπο-                          ραλάβει το μοντέλο από την  Ίταλία. Τα πα-
               ρεί να την δεχτήκαμε, αλλά παρόλο αυτά                         ραπάνω επιβεβαιώνει και ο μηχανικός της

               δεν είναι ωραία εικόνα, αφού ακόμα κι οι                       DEKRA, Marcus Constantin, ο οποίος κατά
               κεφαλές των βιδών Torx στη δαγκάνα των                         τη διάρκεια της αποσυναρμολόγησης ανά-
               φρένων είχαν γίνει καφέ. Για τα μέταλλα                        φερε: «Τα υλικά δεν παρουσιάζουν σχεδόν
               απάντησε  ότι  η  συγκεκριμένη  φθορά  εί-                     καμία  φθορά,  ειδικά  τα  μασίφ  αλουμινέ-
               ναι εντός των προβλεπόμενων ορίων, ενώ                         νια paddles του τιμονιού κάνουν εξαιρετική
               δικαιολογήθηκε  για  τις  εναποθέσεις  άν-                     εντύπωση από θέμα ποιότητας».
               θρακα στις βαλβίδες εισαγωγής, λέγοντας
               ότι δεν αποτελούν πρόβλημα από τη στιγ-                        Προβληματικό και το
               μή που συντηρείτε και λειτουργεί σωστά                         infotainment, που όμως

               η βαλβίδα EGR (βοηθάει στη μείωση της                          διορθώθηκε στο τελευταίο
               θερμοκρασίας  στον  θάλαμο  καύσης  με                         facelift
               απώτερο σκοπό την μείωση των οξειδίων
               του αζώτου Nox). Μπορεί η Alfa Romeo                             Βέβαια  αξίζει  να  σημειωθεί  ότι  κάποια
               να τα βρήκε όλα εντός των ορίων, αλλά                          προβληματικά σημεία του μοντέλου είχαν
               στη  μακροχρόνια  ποιότητα  οι  άνθρωποι                       αρχίσει να εμφανίζονται κατά τη διάρκεια
               της DEKRA έδωσαν -8 βαθμούς, προβλη-                           της  δοκιμής.  Συγκεκριμένα  ο  περιστρο-

               ματίζοντας για την αντοχή της στο χρόνο.                       φικός  διακόπτης  στην  κεντρική  κονσό-
                                                                              λα (που θυμίζει κάτι από BMW) είχε το δι-
               Το εσωτερικό της διατηρήθη-                                    κό του μοναδικό τρόπο λειτουργίας και σε

               κε σαν καινούριο μετά από 3                                    συνδυασμό με τον φωνητικό έλεγχο που

               χρόνια, πράγμα θετικό                                          μπορούσε να σε τρελάνει δεν έκανε πάντα
                                                                              εύκολο το χειρισμό.

                 Πάντως το εσωτερικό μετά από 100.000                           Γενικά το σύστημα infotainment με την
               χλμ. φαινόταν σαν καινούργιο, με την αί-                       πολύ μικρή οθόνη έμοιαζε «απαρχαιωμέ-
               σθηση  του  δέρματος  (ίσως  το  καλύτερο                      νο», πολύ μπερδεμένο και δεν «υπάκου-
               που έχουμε κάτσει σε μοντέλα κάτω των                          γε» πάντα στον οδηγό. Βέβαια αυτό δεν το
  S                                                                                                                      S

                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   27
                                                   27


          #e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd   27                                                         1/4/2024   4:15:14 µµ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32