Page 23 - 04_2024
P. 23
n ΑΠΟΨΕΙΣ Μικρά 2024
Λιγότερο από 13% των
οδηγών θα κατεβεί να αλ-
λάξει τη ρόδα
Όι ίδιες έρευνες αναφέρουν ότι μόλις το
13% των οδηγών θα κατέβει να αλλάξει
το σκασμένο ελαστικό, με το 66% να κα-
λεί οδική βοήθεια και το 21% κάποιο γνω-
στό ή φίλο. Μάλιστα οι εταιρίες υποστηρί-
ζουν ότι η ύπαρξη της ρεζέρβα είναι πιο
πολύ για ψυχολογικούς λόγους παρά για
χρηστικούς.
Κερδίζει χρήματα η εταιρία
από την αφαίρεση της ρε-
ζέρβας
Το πιο βασικό όφελος της εταιρίας είναι
ότι κερδίζει χρήματα από την αφαίρεση
της ρεζέρβας και των εργαλείων (γρύλος- τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξει-
κλειδί). Υπολογίζεται ότι εξοικονομούν πε- δίου του άνθρακα.
ρίπου 100 ευρώ ανά αυτοκίνητο, ποσό κα-
θόλου αμελητέο όταν μιλάμε για χιλιάδες Μία ρεζέρβα στο πάτωμα
αντίτυπα. Ταυτόχρονα μειώνεται το βάρος του πορτμπαγκάζ κλέβει
του αυτοκίνητου και οι αυτοκινητοβιομη- τουλάχιστον 60 λίτρα χώ-
χανίες μπορούν να επιτύχουν καλύτερες
ρου αποσκευών
Η αφαίρεση της ρεζέρβας επιτρέπει
να αυξηθεί η χωρητικότητα του πορ-
τμπαγκάζ κατά 60 λίτρα σε μια εποχή
όπου το κάθε λίτρο είναι χρυσάφι, ειδι-
κά για τις μπαταρίες των υβριδικών και
των ηλεκτρικών μοντέλων. Όι έρευνες
από τη μια, το κόστος και η χρηστικό-
τητα από την άλλη έκαναν τις εταιρί-
ες να βάλουν τη ρεζέρβα στη λίστα του
προαιρετικού εξοπλισμού με το ανάλο-
γο κόστος βεβαίως, αδιαφορώντας τις
περισσότερες φορές αν πρόκειται για
ένα αυτοκίνητο πόλης ή SUV που μπαί-
νει χώμα. v
S
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
23
23
#e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd 23 1/4/2024 4:15:05 µµ