Page 21 - 04_2024
P. 21
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
δημοσίευση έκανε ακόμα ένας χρήστης
όπου ανέφερε: «Θα πρέπει να σταματή-
σω τη δοκιμή του FSD 12.3 αν (το όχημα)
χτυπήσει ξανά σε κράσπεδο. Προσπάθη-
σα να του δώσω ακόμα μια ευκαιρία αλλά
και πάλι χτύπησε σε κράσπεδο. Αυτή τη
φορά στον πίσω δεξιό τροχό. Το όλο θέμα
γίνεται όλο και πιο ακριβό.»
Επηρεάζονται περισσότερα
Model S και X, αναφορές
και για Model 3 και Y
Δεν μπορεί να υπολογίσει
Όι μέχρι τώρα αναφορές δείχνουν ότι επη-
σωστά όταν στρίβει και πέ- ρεάζονται περισσότερα τα Model S και X,
φτει στα κράσπεδα των πε- και λιγότερα τα Model 3 και Υ. Εκεί μάλιστα
ζοδρομίων πολλοί ιδιοκτήτες Tesla εικάζουν ότι είναι το
πρόβλημα. Συγκεκριμένα υποστηρίζουν ότι
Αν και οι πρώτες εντυπώσεις ήταν θετι- η έκδοση 12.3 του FSD εξελίχθηκε κυρίως
κές, πληθαίνουν οι ιδιοκτήτες που αναφέ- με δεδομένα που πάρθηκαν από τα μοντέ-
ρουν ότι ο αυτόματος πιλότος τους «οδη- λα Model 3 και Y, κάτι που υποδηλώνει και
γεί» πάνω σε κράσπεδα πεζοδρομίου, με το σημείωμα της ίδιας της Tesla για την έκ-
αποτέλεσμα να καταστρέφονται οι ζάντες δοση. Αυτό με τη σειρά του θα μπορούσε να
και τα ελαστικά του. Μεταξύ άλλων, χρή- σημαίνει ότι το FSD απλώς λειτουργεί χειρό-
στης της δημοφιλής πλατφόρμας Reddit, τερα με τα μεγαλύτερα premium μοντέλα X
αναφέρει ότι με το νέο λογισμικό σε συ- και S. Ωστόσο, μένει να αποδειχθεί αν αυτό
γκεκριμένο σημείο πρέπει να στρίβει αυ- είναι πράγματι αλήθεια.
τός το αυτοκίνητο γιατί αλλιώς πηγαίνει με Η Tesla ως συνήθως δεν
ταχύτητα κατευθείαν προς το πεζοδρόμιο.
Αρνητικά σχόλια δημοσιεύτηκαν και στην έχει πάρει θέση
πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter), που ανή- Η Tesla κρατάει σιγή ιχθύος μέχρι στιγ-
κει στον ιδρυτή της Tesla. Εκεί ένας ιδι- μής για το θέμα, θέτοντας όπως φαίνεται
οκτήτης έγραψε: «Στην πρώτη μου βόλ- τους ιδιοκτήτες των οχημάτων της αλλά
τα με το FSD 12.3 όλα ήταν τέλεια μέχρι και τους πεζούς σε άμεσο κίνδυνο. Βέ-
που δεν ήταν. Έστριψα αριστερά σε ένα βαια αν τα παράπονα και οι αναφορές συ-
πράσινο φανάρι και το όχημα έκοψε πά- νεχίσου να αυξάνονται, δεν θα είναι απί-
ρα πολύ. Χτύπησε πολύ δυνατά στο κρά- θανο να δούμε την αμερικάνικη εταιρεία
σπεδο και κατέστρεψε το πίσω ελαστικό να βγάζει μια νέα, ενημερωμένη, έκδο-
από την πλευρά του οδηγού. Συνειδητο- ση. Πάντως σε κάθε περίπτωση, το νόημα
ποίησα πολύ αργά τι συνέβαινε. Να προ- ενός αυτόματου πιλότου είναι να μην πέ-
σέχετε εκεί έξω, άνθρωποι!». Αντίστοιχη φτει στα πεζοδρόμια. v
#e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd 21 1/4/2024 4:15:01 µµ