Page 59 - 04_2024
P. 59

n ΔΟΚΙΜΗ Toyota CH-R 1.8 140 PS




               Οι επιδόσεις του κυμαίνονται σε
               ικανοποιητικά επίπεδα, με το 0-100 να
               έρχεται σε 10 δλ.























               μηρά φωτιστικά σώματα, που σχηματίζουν
               έντονες γωνίες με την μάσκα και το προ-         Το σύστημα
               φυλακτήρα, αναβλύζοντας επιβλητικότητα       πέδησης θέλει
                                                             38,1 μ. για να
               κι ένταση, ενώ την εικόνα του εμπρός προ-          ακινητο-
               βόλου κλείνει το πιο μυώδες καπό. Στο πί-        ποιήσει το
               σω μέρος συναντάμε τα νέα φώτα, που ου-        μοντέλο από
                                                              τα 100 χλμ./
               σιαστικά πρόκειται για μια λωρίδα LED, με              ώρα.
               τις δυο μικρές αεροτομές, εκτός από την
               εμφάνιση, να βοηθάνε στη μείωση του αε-
               ροδυναμικού  συντελεστή  που  αγγίζει  τα                      να είναι περιορισμένος αλλά χάρη στα πιο
               0,318 cd ( 0,34 είχε η προηγούμενη γενιά).                     μεγάλα πλαϊνά παράθυρα που δημιουργή-
                                                                              θηκαν μετά την μετακίνηση των χειρολαβών
               Με περισσότερα συστήματα                                       πιο κάτω, οι επιβάτες έχουν καλύτερη ορα-

               ασφαλείας                                                      τότητα προς τα έξω, δίνοντας τους μια με-
                                                                              γαλύτερη  αίσθηση  ελευθερίας.  Δυστυχώς
                 Στο εσωτερικό, εκτός από το νέας σχεδία-                     δεν ισχύει το ίδιο όταν ο οδηγός κοιτάει το
               σης ταμπλό και τις δυο μεγάλες οθόνες, την                     πίσω παρμπρίζ, αφού η κεκλιμένη και μικρή
               παράσταση κλέβει ο ambient φωτισμός με
               τις 64 αποχρώσεις, ενώ οι χώροι για μικρο-                     επιφάνεια δεν του επιτρέπουν να έχει καλή
               αντικείμενα είναι σαφώς περισσότεροι από                       ορατότητα, ειδικά κατά το παρκάρισμα.
               την προηγούμενη γενιά. Τα ημιbucket καθί-                      Οικονομία άψογη, επιδόσεις
               σματα που είχε το αυτοκίνητο δοκιμής μας                       στο μέσο όρο

               είχαν  την  τέλεια  ισορροπία  μεταξύ  στήρι-
               ξης κι άνεσης, ενώ πλέον ο οδηγός απολαμ-                        Όπως  είπαμε  και  παραπάνω  το  υβριδι-
               βάνει μια πιο εξελιγμένη από την εισαγωγι-                     κό σύστημα του αυτοκινήτου ξεχωρίζει για
               κή έκδοση σουίτα συστημάτων ασφαλείας                          την χαμηλή κατανάλωση σε όλες τις συνθή-
               (Toyota  Safety  Sense  3ης  γενιάς).  Όπως                    κες. Μάλιστα μπορεί εύκολα να κάνει πάνω
               αναφέραμε μπορεί ο χώρος για τους πίσω                         από 750 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα, αρκεί ο
  S                                                                                                                      S

                                                   59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd   59                                                         1/4/2024   4:17:00 µµ
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64