Page 64 - 04_2024
P. 64

n n n                                    n ΔΟΚΙΜΗ Ηonda ZR-V e:HEV


























               Κάτω από το καπό
               βρίσκεται ένα αυτοφορτιζόμενο
               υβριδικό σύστημα, που συνδυάζει ένα 2λιτρο
               βενζινοκινητήρα και δυο ηλεκτροκινητήρες.


                                                                              To νέο Honda ZR-V παίρνει
                                                                              88%


                                                                                Το νέο μικρομεσαίο SUV της ιαπωνικής
                                                                              εταιρείας έπιασε βαθμολογία 88% σε μια
                                                                              δύσκολη κατηγορία, αυτή των full υβριδι-
                                                                              κών οικογενειακών  SUV, δείχνοντας ότι
                                                                              έχει στοιχεία για να ξεχωρίσει.
                                                                                Τα δυνατά του στοιχεία είναι η επιτάχυνση
                                                                              0-100 χλμ./ ώρα, όπου χρειάζεται 7,6 δλ.

               Το σύστημα          Ας δούμε λοιπόν πως βαθμολογήθηκε το       για να ολοκληρώσει την διαδικασία, αλλά
               πέδησης           νέο Ηonda ZR-V με βάση την κατανάλωση,       και  η ευρυχωρία της καμπίνας όπου στον
               ακινητοποιεί                                                   αέρα για τα γόνατα δεν έχει αντίπαλο, με
               το μοντέλο από    τους χώρους, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό,
               τα 100 χ.α.ω σε   την εγγύηση και την τιμή. Παράλληλα το συ-   την καλή εικόνα να συμπληρώνεται από το
               38,4 μ.           γκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο    πλάτος του πίσω καθίσματος που είναι μό-

                                 μοντέλο της κατηγορίας του, για να δούμε     λις 0,02 εκ μακριά από την κορυφή.
                                 που υπερτερεί αλλά και που χωλαίνει.           Τα  5  χρόνια  εργοστασιακής  εγγύησης
                                                                              και τα 38,4 μ. που χρειάζεται για να ακινη-
                                 Πώς να καταλάβετε ποια                       τοποιηθεί από τα 100 χ.α.ω. δεν ξεχωρί-
                                 είναι καλή επίδοση                           ζουν αλλά ούτε απογοητεύουν, αφού βρί-

                                                                              σκονται εντός ανεκτών ορίων.
                                   Πράσινο  - Μία από τις καλύτερες επιδό-      Από  την  άλλη  τα  390  λίτρα  του  πορτ-
                                 σεις της κατηγορίας                          μπαγκάζ δεν μπορούν να θεωρηθούν κα-
                                   Κίτρινο  - Στο μέσο όρο της κατηγορίας     λό νούμερο, ενώ η εισαγωγική τιμή των

                                   Κόκκινο  - Μία από τις χειρότερες επιδό- 44.700  ευρώ  βρίσκεται  αρκετά  ψηλά  σε
                                 σεις της κατηγορίας                          σχέση με τον ανταγωνισμό.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 64




          #e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd   64                                                         1/4/2024   4:17:19 µµ
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69