Page 49 - 05_2024
P. 49

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma ST 170PS




               Μπορεί να 0,4 δλ. πιο αργό στο 0-100
               χ.α.ω. σε σχέση με το μεγάλο ST των
               200 ίππων, αλλά στις ρεπρίζ κερδίζει με
               ευκολία.

































               Το πορτ-μπαγκάζ συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο      Τα φρένα είναι άκρως αποτελεσματικά και
               της κατηγορίας, αφού χάρη στο Megabox 80              μπορούν να ακινητοποιήσουν το μοντέλο από τα
               λίτρων, εκτοξεύεται στα 536 λτ.                       100 χ.α.ω σε 36,1 μ.

               τον  οδηγό  να  στρίβει  εξαιρετικά  γρήγο-                    νηθεί αποτελεσματικά και σε πιο ήρεμους
               ρα και ταυτόχρονα να του δίνει την εντύ-                       ρυθμούς. Χάρη στα αμορτισέρ της Hitachi
               πωση ότι μπορούσε να πατήσει ακόμα πιο                         που  μαλακώνουν  μόλις  «αντιληφθούν»
               βαθιά το γκάζι. Το τιμόνι είναι ξυράφι κι                      ότι πέφτουν σε συνεχόμενες ανωμαλίες,
               άμεσο, επιτρέποντας τις διορθώσεις ακό-                        η άνεση δεν πάει «περίπατο» στο βαθμό

               μα και στο όριο, ενώ τα φρένα αποδείχθη-                       που περιμένεις από ένα SUV προσανατο-
               καν άγκυρες στις μετρήσεις μας, μιας και                       λισμένο στην δυναμική οδήγηση. Βέβαια
               θέλουν 36,1 μ. για να ακινητοποιήσουν το                       δεν σημαίνει ότι οι επιβάτες δεν θα νιώ-
               μοντέλο από τα 100 χ.α.ω.                                      σουν τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος,
               Μπορεί να κινηθεί αποτε-                                       αλλά τουλάχιστον όχι σε βαθμό που θα γί-
                                                                              νουν κουραστικές.
               λεσματικά και σε πιο χαλα-

               ρούς ρυθμούς                                                   Η καμπίνα παραμένει φιλική

                 Μπορεί η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσε-                        προς τους επιβάτες

               ων να κρατάει τις κλίσεις μηδενικές και το                       Αν  εξαιρέσεις  τα  bucket  καθίσματα,  η
               torque vectoring να μειώνει σε εκπληκτι-                       καμπίνα  συνεχίζει  να  έχει  όλα  τα  στοι-
               κό βαθμό την πιθανότητα εμφάνισης υπο-                         χεία που συναντάμε στις πιο απλές εκδό-
               στροφής, όμως το Puma ST μπορεί να κι-                         σεις του μοντέλου. Ό ψηφιακός πίνακας
  S                                                                                                                      S

                                                   49 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_05_2024 internet.indd   49                                                             2/5/2024   2:18:41 µµ
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54