Page 54 - 05_2024
P. 54
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Honda e:Ny1
Στο πίσω φόρηση στο οδηγό. Βέβαια θα χρειαστεί λίγο κή αυτονομία, τουλάχιστον εντός πό-
μέρος συνήθεια ως προς την λειτουργία της, αλλά λης, που μπορεί να φτάσει και τα 340
κυριαρχούν τα
LED φώτα που στη συνέχεια θα εκτιμηθεί δέοντος. χλμ. Σε μεικτές συνθήκες δύσκολα θα
πιάνουν όλο ξεπεράσει τα 300 και σε συνθήκες τα-
το πλάτος του Άνετο για τους πίσω επι- ξιδιού θα πέσει κάτω από 220 χλμ., ενώ
αυτοκινήτου βάτες, αλλά μόλις 361 λτ. αν και έχει επιλογή της έντασης ανάκτη-
και το
κεκλιμένο πορτ-μπαγκάζ! σης ενέργειας, δεν διαθέτει λειτουργία
τζάμι του onepedal. Πάντως η δυνατότητα γρήγο-
πορτ-μπαγκάζ. Χωροταξικά η καμπίνα του Honda e:Ny1 ρης φόρτισης, έστω και 78kW, επιτρέ-
μπορεί να θεωρηθεί ευρύχωρη, με τα πί- πει στο μοντέλο σε κατάλληλο σταθμό
σω καθίσματα να μπορούν να φιλοξενή- να πάρει 100 χλμ. αυτονομίας σε μόλις
σουν τρεις ενήλικες λόγω έλλειψης και 11 λεπτά. Όσον αφορά την τιμή, συνεχί-
κεντρικού τούνελ, ενώ ο αέρας σε γόνα- ζει η «τσιμπημένη» πολιτική της εταιρεί-
τα και κεφάλι είναι πλούσιος και δεν θα ας, με το Honda e:Ny1 να ξεκινάει από
επιτρέψει να νιώσεις κάποιο κλειστοφο- τις 45.900 ευρώ με επιδότηση.
βία. Το ίδιο δεν ισχύει όμως για το πορτ-
μπαγκάζ, όπου με 361 λίτρα θα περιορί- Ισορροπημένη σχεδίαση,
σει κάπως μια οικογένεια, με την εικόνα θυμίζει κάτι από HR-V
να σώζει το διπλό πάτωμα που επιτρέπει
την τακτοποίηση των καλωδίων φόρτισης Tην εμφάνιση του Honda e:Ny1 μπο-
και το σχήμα που είναι εξαιρετικά βολικό. ρούμε να την χαρακτηρίσουμε ισορ-
ροπημένη, έχοντας όλα τα απαραίτη-
Μέγιστη αυτονομία τα τα σπορτίφ στοιχεία που φανερώνουν
340 χλμ. ξεκινάει από τις το ιαπωνικό DNA της εταιρείας και θυ-
45.900 με επιδότηση! μίζει ελαφρώς τη σχεδιαστική γλώσσα
του HR-V. Στο μπροστινό μέρος ξεχω-
Η μπαταρία μεικτής χωρητικότητας ρίζουν οι λεπτοί προβολείς και τα μυώ-
68,8 kWh προσφέρει μια ικανοποιητι- δες φουσκώματα του αμαξώματος, ενώ
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata_05_2024 internet.indd 54 2/5/2024 2:19:00 µµ