Page 55 - 05_2024
P. 55

n ΔΟΚΙΜΗ Honda e:Ny1
































               πίσω κυριαρχούν τα LED φώτα που πιά-          0-100 σε 7,6     Από τα πιο «fun» ηλεκτρικά
               νουν  όλο  το  πλάτος  του  αυτοκινήτου       δλ, 60-100 σε
               και  το  κεκλιμένο  τζάμι  του  πορτ-μπα-     3,9 δλ και 80-     Στο δρόμο το Honda e:Ny1 μπορεί να
                                                             120 σε 5,2 για
               γκάζ.  Την  εικόνα  του  SUV  συμπληρώ-       το ηλεκτρικό     προσαρμοστεί με ευκολία στα θέλω του
               νουν οι ζάντες 18 ιντσών με το ιδιαίτερο      SUV της Hon-     οδηγού, τουλάχιστον όσο του επιτρέπει
                                                              da, με την
               σχέδιο και το λευκό μπροστινό λογότυ-         τελική του να    η  αυτονομία  του.  Μέσα  στην  πόλη  εί-
               πο της μάρκας.                                 διαμορφώ-       ναι  ευκολοδήγητο,  με  το  τιμόνι  να  πα-
                                                                              ραμένει ελαφρύ στις πιο χαμηλές ταχύ-
               Ποιοτικό χωρίς όμως να                        νεται στα 160    τητες και τα σχετικά μεγάλα παράθυρα
                                                               χλμ./ώρα.
               ξεχωρίζει για τα υλικά του                                     να προσφέρουν καλή περιμετρική ορα-
                                                                              τότητα που ενισχύεται από τις κάμερες
                 Η καμπίνα του μοντέλου ακολουθεί την                         που υπάρχουν στο αυτοκίνητο (έκδοση
               ίδια minimal διάθεση της εξωτερικής εμ-                        Advance). Η ανάρτηση αν κι έχει κάπως

               φάνισης, με τα πλαστικά να είναι σκληρά                        σφιχτό  setup  δεν  επηρεάζει  την  αντι-
               αλλά να έχουν καλό φινίρισμα που ανα-                          μετώπιση των κακοτεχνιών κι όπως θα
               βαθμίζει  την  αίσθηση  πολυτέλειας.  Στο                      δούμε παρακάτω έχει θετικό αντίκτυπο
               digital  κομμάτι  της  καμπίνας  εκτός  από                    σε πιο δυναμικές διαδρομές. Στον αυτο-
               την κάθετη κεντρική οθόνη 15,1 ιντσών,                         κινητόδρομο παραμένει ήσυχο κι ευθύ-
               βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων                           βολο,  προσφέροντας  μια  καλή  ποιότη-
               10,25 ιντσών με λιτά γραφικά αλλά ολο-                         τα κύλισης ανεξαρτήτου οδοστρώματος.
               κληρωμένη πληροφόρηση, ενώ το πολυ-                            Σε επαρχιακούς ή γεμάτο στροφές δια-
               λειτουργικό τιμόνι κάνει λιγότερο αισθη-                       δρομές όπου ο οδηγός θέλει το κάτι πα-
               τή την σχεδόν παντελή έλλειψη φυσικών                          ραπάνω θα του το δώσει, αφού το τιμό-

               διακοπτών.  Από  εκεί  και  πέρα  συναντά-                     νι βαραίνει όταν η ταχύτητα αυξάνεται,
               με  θερμαινόμενα  μπροστινά  καθίσματα,                        προσφέροντας σωστή κι έγκυρη πληρο-
               ασύρματη  φόρτιση,  θύρες  υsb,  αρκετές                       φόρηση,  ενώ το σύστημα αναρτήσεων
               θήκες και φυσικά την επιλογή οδηγικών                          κρατάει τις κλίσεις σε άκρως φυσιολο-
               προγραμμάτων.                                                  γικά επίπεδα. Η καλή οδική του συμπε-
  S                                                                                                                      S

                                                   55 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_05_2024 internet.indd   55                                                             2/5/2024   2:19:02 µµ
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60