Page 121 - 06_2024
P. 121
n ΔΟΚΙΜΗ Ecocar Yudo
λωρίδα να δημιουργεί μια ωραία ατμό- O ηλεκτρο- τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω να εί-
σφαιρα το βράδυ. κινητήρας που ναι αρκετός ακόμα και για άτομα υψηλό-
αποδίδει 70
Ακριβώς από πάνω δεσπόζει η έγχρω- kW, ή αλλιώς τερα του μέσου όρου. Εντός της καμπίνας
μη οθόνη αφής που έχει διάσταση 12,3 94 άλογα, με υπάρχουν διάφορες βολικές θήκες για μι-
ίντσες και υψηλή ανάλυση. Το σύστη- τη ροπή να κροαντικείμενα, με τον χώρο κάτω από το
μα infotainment έχει όμορφο περιβάλλον είναι 165 Nm. υποβραχιόνιο να είναι βαθύς. Όσον αφο-
και μέσω αυτού γίνονται όλες οι ρυθμί- ρά στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό έχει χωρητι-
σεις, από το ηχοσύστημα και τον κλιματι- κότητα 310 λίτρα.
σμό μέχρι τις διαφορετικές επιλογές για το Κάτω από το καπό του Ecocar Yudo βρί-
αυτοκίνητο. Ό 8πύρηνος επεξεργαστής σκεται ένας ηλεκτροκινητήρας που αποδί-
Snapdragon φροντίζει για τη γρήγορη λει- δει 70 kW, ή αλλιώς 94 άλογα, με τη ροπή
τουργία του λογισμικού, ενώ το ανθρω- να είναι 165 Nm. Υπεύθυνη για την τρο-
ποειδές ον που «κατοικεί» στην κεντρική φοδοσία του είναι μια μπαταρία χωρητικό-
οθόνη αποτελεί μια ευχάριστη νότα, ειδικά τητας 41,7 kWh, η οποία σε κύκλο WLTP
σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος, χωρίς να έχει αυτονομία 320 χιλιόμετρα. Κατά τη
τραβάει την προσοχή του οδηγού. διάρκεια της δοκιμής μας είδαμε 315 χι-
Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός λιόμετρα σε συνθήκες καθημερινότητας,
πίνακας οργάνων 7 ιντσών, που έχει απλή ένας αριθμός που είναι ιδιαίτερα κοντά
εμφάνιση και διαθέτει όλες τις απαραίτητες στις εργοστασιακές μετρήσεις.
ενδείξεις για την κατάσταση του οχήματος. Η τελική ταχύτητα του Yudo είναι περι-
Στο αυτοκίνητο θα ταξιδέψουν με άνε- ορισμένη στα 130 χλμ/ώρα, ενώ για την
ση 4 ενήλικες επιβάτες, με τον «αέρα» για επιτάχυνση 0-50 χλμ/ώρα χρειάζονται
S S
121ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2024 internet.indd 121 30/5/2024 11:34:11 µµ