Page 122 - 06_2024
P. 122
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ecocar Yudo
Σε ανοιχτό δρόμο το Yudo
θα κινηθεί απροβλημάτιστα,
ακόμα και σε ταχύτητες άνω
των 100 χλμ/ώρα
της πόλης οι κακοτεχνίες του δρόμου και
οι λακκούβες στο οδόστρωμα απορρο-
φώνται πολύ καλά, και το τιμόνι που είναι
ελαφρύ σε αίσθηση «κόβει» αρκετά, αυ-
ξάνοντας την ευελιξία στην πόλη.
Βγαίνοντας έξω από τον αστικό ιστό παρα-
τηρούμε πως η ηλεκτρική υποβοήθηση βα-
ραίνει την αίσθηση του τιμονιού, ούτως ώστε
να συμβάλλει στη σταθερότητα του αυτοκι-
4,5 δευτερόλεπτα. Περνώντας στον το- νήτου. Σε ανοιχτό δρόμο το Yudo θα κινηθεί
μέα του… ανεφοδιασμού, σε ταχυφορτι- απροβλημάτιστα, ακόμα και σε ταχύτητες
στή συνεχούς ρεύματος 50 kW η μπατα- άνω των 100 χλμ/ώρα, με τα καθίσματα να
ρία φορτίζει από το 10 στο 80% μέσα σε είναι αναπαυτικά ακόμα και σε μακρύτερες
45 λεπτά, ενώ σε wallbox εναλλασσόμε- διαδρομές. Ωστόσο το ψηλό -αναλογικά με
Φουτου- νου ρεύματος (AC) η διαδικασία 10-100% το πλάτος- αμάξωμα καθιστά το αυτοκίνητο
ριστική ελαφρώς επιρρεπές στους πλευρικούς ανέ-
σχεδίαση που ολοκληρώνεται σε 7 ώρες.
φέρνει το Αξίζει να αναφέρουμε πως το Ecocar μους, χωρίς όμως σε σημείο που θα προ-
μοντέλο στο Yudo διαθέτει έναν ειδικό αντάπτορα βληματίσει τον οδηγό και τους επιβάτες.
σήμερα!
που τοποθετείται στην υποδοχή φόρτι- Σε συνθήκες πίεσης σε στροφές οι κλί-
σης και μέσω αυτού μπορεί να τροφοδο- σεις του αμαξώματος θα κάνουν την εμ-
τήσει εξωτερικές συσκευές, μια δυνατό- φάνισή τους, υπενθυμίζοντας πως η ρύθ-
τητα που ονομάζεται V2L. μιση της ανάρτησης και του πλαισίου έχει
Όδηγώντας το Ecocar Yudo παρατη- γίνει με γνώμονα την άνεση στην πόλη και
ρούμε πως η ανάρτηση του αυτοκινήτου, όχι την sport οδήγηση.
που αποτελείται από γόνατα McPherson Τα φρένα είναι αποδοτικά, με το σύστη-
εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, εί- μα πέδησης να διαθέτει αεριζόμενα δι-
ναι προσανατολισμένη στην άνεση. Εντός σκόφρενα εμπρός και απλά πίσω και υπο-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 122
#e-agora-themata_06_2024 internet.indd 122 30/5/2024 11:34:13 µµ