Page 37 - 06_2024
P. 37
n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Hyundai Kona Hybrid vs Toyota C-HR HSD
χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβο- με πριν (28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από
ηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου), διατη-
επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρει- ρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. Πλέ-
ες). Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτε- ον είναι διαθέσιμο μόνο ως full υβριδικό
ρικής καύσης «ανταποδίδει», φορτίζο- με θερμικό κινητήρα 1,8 ή 2,0 λτ. και συν-
ντας την μπαταρία κατά τη λειτουργία του, δυαστική απόδοση 140 ή 197 ίππων αντί-
ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέ- στοιχα. Μάλιστα η top έκδοση μπορεί να
δηση του οχήματος. Ένα στοιχείο που κά- συνδυαστεί και με ηλεκτρική τετρακίνη-
νει το υβριδικό Kona να ξεχωρίζει είναι ση, που υλοποιείται χάρη σε έναν δεύτερο
πως χρησιμοποιεί κιβώτιο διπλού συμπλέ- ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τρο-
κτη 6 σχέσεων, το οποίο δεν παράγει βου- χούς όταν χρειαστεί. Η 25ετής εμπειρία
ητό στην πλήρη επιτάχυνση. Το υβριδικό της Toyota στην full υβριδική τεχνολογία
Hyundai Kona είναι διαθέσιμο σε 3 εκδό- και οι αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκί-
σεις εξοπλισμού: Premium, Distinctive νησης δίνουν σαφές προβάδισμα στα μο-
και N-Line με τιμές 31.890, 33.590 και ντέλα της ιαπωνικής φίρμας.
35.590 ευρώ αντίστοιχα. Πάντως, το «βάρος» των πωλήσεων θα
Από την άλλη μεριά, το Toyota C-HR μας
συστήθηκε εξαρχής ως μικρομεσαίο οικο- πέσει στηνέκδοση με τον 1,8 λτ. κινητή-
γενειακό SUV (έστω και στο κάτω άκρο της ρα, η οποία συνδυάζεται όπως πάντα με
κατηγορίας) δίνοντας έμφαση στην υβριδι- αυτόματο κιβώτιο eCVT. Eίναι διαθέσιμο
κή τεχνολογία. Μάλιστα ο προχωρημένος από την έκδοση C-ULT και 29.300 ευρώ
σχεδιασμός του συντέλεσε ώστε το 59% με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνε-
όσων το αγόρασαν να είναι νέοι πελά- σης και ασφάλειας, την οποία και επιλέ-
τες. Στη χώρα μας μόνο το C-HR πούλησε ξαμε για τη σημερινή αντιπαράθεση με το
σχεδόν 14.000 μονάδες από το 2017 που υβριδικό Hyundai Kona. H δεύτερη έκδο-
λανσαρίστηκε (πάνω από 840.000 πανευ- ση C-LUB έχει τιμή 32.770 ευρώ, ενώ η
ρωπαϊκά) και έγινε το εν Ελλάδι bestseller κορυφαία (με τον 1,8 λτ. κινητήρα) έκδο-
της κατηγορίας. ση C-HIC κάνει 36.300 ευρώ.
To ολοκαίνουργιο Toyota C-HR «βγάζει Μπορεί η Hyundai να μπει «στα χωρά-
μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδια- φια» της Toyota, που έχει 25 χρόνια εμπει-
S σμό και έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις ρία; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»! S
37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2024 internet.indd 37 30/5/2024 11:30:28 µµ