Page 37 - 06_2024
P. 37

n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                          Hyundai Kona Hybrid vs Toyota C-HR HSD























               χαμηλές ταχύτητες και ουσιαστικά υποβο-                        με πριν (28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από
               ηθά τον θερμικό κινητήρα όποτε χρειαστεί                       τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου), διατη-
               επιπλέον δύναμη (επιτάχυνση, ανωφέρει-                         ρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. Πλέ-
               ες). Με τη σειρά του ο κινητήρας εσωτε-                        ον είναι διαθέσιμο μόνο ως full υβριδικό
               ρικής  καύσης  «ανταποδίδει»,  φορτίζο-                        με θερμικό κινητήρα 1,8 ή 2,0 λτ. και συν-
               ντας την μπαταρία κατά τη λειτουργία του,                      δυαστική απόδοση 140 ή 197 ίππων αντί-
               ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά την πέ-                        στοιχα. Μάλιστα η top έκδοση μπορεί να
               δηση του οχήματος. Ένα στοιχείο που κά-                        συνδυαστεί  και  με  ηλεκτρική  τετρακίνη-
               νει  το  υβριδικό  Kona  να  ξεχωρίζει  είναι                  ση, που υλοποιείται χάρη σε έναν δεύτερο
               πως χρησιμοποιεί κιβώτιο διπλού συμπλέ-                        ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τρο-
               κτη 6 σχέσεων, το οποίο δεν παράγει βου-                       χούς  όταν  χρειαστεί.  Η  25ετής  εμπειρία
               ητό στην πλήρη επιτάχυνση. Το υβριδικό                         της Toyota στην full υβριδική τεχνολογία
               Hyundai Kona είναι διαθέσιμο σε 3 εκδό-                        και οι αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκί-
               σεις  εξοπλισμού:  Premium,  Distinctive                       νησης δίνουν σαφές προβάδισμα στα μο-

               και  N-Line  με  τιμές  31.890,  33.590  και                   ντέλα της ιαπωνικής φίρμας.
               35.590 ευρώ αντίστοιχα.                                          Πάντως, το «βάρος» των πωλήσεων θα
                 Από την άλλη μεριά, το Toyota C-HR μας
               συστήθηκε εξαρχής ως μικρομεσαίο οικο-                         πέσει στηνέκδοση με τον 1,8 λτ. κινητή-
               γενειακό SUV (έστω και στο κάτω άκρο της                       ρα, η οποία συνδυάζεται όπως πάντα με
               κατηγορίας) δίνοντας έμφαση στην υβριδι-                       αυτόματο  κιβώτιο  eCVT.  Eίναι  διαθέσιμο
               κή τεχνολογία. Μάλιστα ο προχωρημένος                          από την έκδοση C-ULT και 29.300 ευρώ
               σχεδιασμός του συντέλεσε ώστε το 59%                           με  ένα  πλήρες  πακέτο  εξοπλισμού  άνε-
               όσων  το  αγόρασαν    να  είναι  νέοι  πελά-                   σης και ασφάλειας, την οποία και επιλέ-
               τες. Στη χώρα μας μόνο το C-HR πούλησε                         ξαμε για τη σημερινή αντιπαράθεση με το
               σχεδόν 14.000 μονάδες από το 2017 που                          υβριδικό Hyundai Kona. H δεύτερη έκδο-

               λανσαρίστηκε (πάνω από 840.000 πανευ-                          ση C-LUB έχει τιμή 32.770 ευρώ, ενώ η
               ρωπαϊκά) και έγινε το εν Ελλάδι bestseller                     κορυφαία (με τον 1,8 λτ. κινητήρα) έκδο-
               της κατηγορίας.                                                ση C-HIC κάνει 36.300 ευρώ.
                 To ολοκαίνουργιο Toyota C-HR «βγάζει                           Μπορεί η Hyundai να μπει «στα χωρά-
               μάτι»  με  τον  φουτουριστικό  του  σχεδια-                    φια» της Toyota, που έχει 25 χρόνια εμπει-

  S            σμό και έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις                      ρία; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!      S

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2024 internet.indd   37                                                            30/5/2024   11:30:28 µµ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42