Page 41 - 06_2024
P. 41

n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                          Hyundai Kona Hybrid vs Toyota C-HR HSD



























               Πιο ευρύχωρο το Kona (4-2)                                     νάλωση του C-HR σε αστικές συνθήκες με
                                                                              τις μετρήσεις μας να δείχνουν τιμές γύρω
                 Το Hyundai Kona των 4,35 μ. (4,362 μ. το                     από τα 3,5 λτ./100 χλμ. (5,0 λτ./100 χλμ.
               C-HR), εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρό-                        στο Kona).  Ακόμα και στο ταξίδι με 100

               πο το μεγαλύτερο μεταξόνιο  (2.660 χλστ.                       χλμ./ώρα, το C-HR καίει 1,1 λτ./100 λιγό-
               έναντι 2.640 χλστ.) προσφέροντας 4 εκατ.                       τερα (5,5 έναντι 6,6λτ./100 χλμ.). Η δια-
               μεγαλύτερο «αέρα» για τα γόνατα των πί-                        φορά υπέρ του C-HR δίνει έναν σημαντικό
               σω επιβατών (185 χλστ. έναντι 145 χλστ.),                      πόντο στο ιαπωνικό full υβριδικό μικρομε-
               ενώ παράλληλα έχει πιο φαρδιά καμπίνα                          σαίο SUV.
               και μεγαλύτερα παράθυρα (αν και βελτιω-
               μένο το C-HR δίνει μια κλειστοφοβική αί-
               σθηση με τα μικρά του πίσω παράθυρα).                           Συμπέρασμα: 5-2 κερδίζει
               Παράλληλα, το κορεάτικο μοντέλο έχει και
               κατά 78 λτ. μεγαλύτερο χώρο αποσκευών                           το C-HR
               (466  έναντι  388  λτ.),  οπότε  κερδίζει  τον                    Το νέο full υβριδικό Toyota C-HR καί-
               πόντο της πρακτικότητας.                                        ει λιγότερο, έχει μεγαλύτερη εγγύηση με

               Καίει λιγότερο το C-HR (5-2)                                    εξαιρετικές  aftersales  υπηρεσίες,  και-
                                                                               διαθέτει  καλύτερο  εξοπλισμό,  ενώ  δεν
                 Χάρη στη 25ετή πείρα της Toyota στην                          υπάρχει σύγκριση στις after-sales υπη-
               full υβριδική τεχνολογία, το C-HR  έχει  αυ-                    ρεσίες που απολαμβάνει, όποιος επιλέ-
               ξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης κάτι                         ξει  Toyota.  Από  την  άλλη,  το  υβριδικό
               που μεταφράζεται σε χαμηλότερη κατανά-                          Hyundai Kona που μεγάλωσε και μπήκε
               λωση κάτω από όλες τις οδηγικές συνθή-                          στα χωράφια των οικογενειακών SUV εί-
               κες. Σχετικά με τη μέση κατανάλωση στη                          ναι πιο ευρύχωρο, φρενάρει πιο δυνατά,

               διάρκεια όλης της δοκιμής, στην περίπτω-                        αλλά  δεν  προσφέρει  την  οικονομία  σε
               ση του C-HR κυμάνθηκε γύρω από τα 5                             βενζίνη του C-HR. Έτσι το φουτουριστι-
               λτ./100 χλμ., όταν στο υβριδικό Hyundai                         κό SUV της Toyota κερδίζει άνετα ως μια
               Kona εμφανίστηκε 1,3 λτ./100 χλμ. υψη-                          σαφώς πιο Value for Money επιλογή. v

  S            λότερη. Ακόμα πιο χαμηλή είναι η κατα-

                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                  41



          #e-agora-themata_06_2024 internet.indd   41                                                            30/5/2024   11:30:32 µµ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46