Page 56 - 07_2024
P. 56

n n n                                  n ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ MG3 Hybrid+



               Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα διαιρούμενα φωτιστικά
               σώματα και η ενσωματωμένη αεροτομή





































                                                                              ση πηγαίνει στους μπροστά τροχούς, ενώ
                                                                              ένα ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννή-
                                                                              τρια για τη μπαταρία 1,83 kWh του MG3,
                                                                              ενώ αν χρειαστεί, μπορεί να τροφοδοτήσει
                                                                              απευθείας  και  τον  ηλεκτροκινητήρα.  Όλα
                                                                              τα παραπάνω εξασφαλίζουν αρκετά γρήγο-

                                                                              ρες επιδόσεις στο κινεζικό υβριδικό, αφού
                                                                              ολοκληρώνει την επιτάχυνση από ακινησία
                                                                              στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και ολοκλη-
                                                                              ρώνει το ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7
                                                                              δλ. Μετά την πολύ καλή επιτάχυνση ωστό-
                                                                              σο, το MG3 Hybrid+ ακινητοποιείται από τα
               Ξεχωρίζουν τα     οδηγήσαμε  και  μεταφέρουμε  τις  εντυ-
               μπροστινά φωτι-   πώσεις μας.                                  100 χλμ./ώρα σε 41,7 μ.
               στικά σώματα
               με τις κοφτές       Το MG3 Hybrid+ είναι το πρώτο αυτοκίνη-    Καίει 4,6 λτ./100 χλμ. στην
               γραμμές τους,     το της εταιρείας που «φοράει» το υβριδικό    πόλη, 5,8 λτ./100 χλμ. σε
               ενώ οι μυώδεις    κινητήριο  σύνολο  «Hybrid+».  Αποτελείται
               επιφάνειες                                                     μεικτές συνθήκες
               στα πλαϊνά        από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης
               και στο καπό,     1,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 105 ίππων και     Τα full υβριδικά μικρά πόλης είναι μετρη-
               του δίνουν ιδι-   ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 αλόγων.  μένα στα δάχτυλα του ενός  χεριού. Δυνα-
               αίτερα sport-
               ive και αγριωπό   Συνδυαστικά, το κινητήριο σύνολο αποδί- τότερο «χαρτί» τους είναι φυσικά η κατα-
               χαρακτήρα.        δει 195 ίππους και 250 Nm ροπής. Η κίνη- νάλωση εντός πόλης, όπου έχουν σαφές
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata_07_2024 internet_NEW.indd   56                                                        17/7/2024   12:18:15 µµ
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61