Page 56 - 07_2024
P. 56
n n n n ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ MG3 Hybrid+
Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα διαιρούμενα φωτιστικά
σώματα και η ενσωματωμένη αεροτομή
ση πηγαίνει στους μπροστά τροχούς, ενώ
ένα ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί ως γεννή-
τρια για τη μπαταρία 1,83 kWh του MG3,
ενώ αν χρειαστεί, μπορεί να τροφοδοτήσει
απευθείας και τον ηλεκτροκινητήρα. Όλα
τα παραπάνω εξασφαλίζουν αρκετά γρήγο-
ρες επιδόσεις στο κινεζικό υβριδικό, αφού
ολοκληρώνει την επιτάχυνση από ακινησία
στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ. και ολοκλη-
ρώνει το ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5,7
δλ. Μετά την πολύ καλή επιτάχυνση ωστό-
σο, το MG3 Hybrid+ ακινητοποιείται από τα
Ξεχωρίζουν τα οδηγήσαμε και μεταφέρουμε τις εντυ-
μπροστινά φωτι- πώσεις μας. 100 χλμ./ώρα σε 41,7 μ.
στικά σώματα
με τις κοφτές Το MG3 Hybrid+ είναι το πρώτο αυτοκίνη- Καίει 4,6 λτ./100 χλμ. στην
γραμμές τους, το της εταιρείας που «φοράει» το υβριδικό πόλη, 5,8 λτ./100 χλμ. σε
ενώ οι μυώδεις κινητήριο σύνολο «Hybrid+». Αποτελείται
επιφάνειες μεικτές συνθήκες
στα πλαϊνά από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης
και στο καπό, 1,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 105 ίππων και Τα full υβριδικά μικρά πόλης είναι μετρη-
του δίνουν ιδι- ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 αλόγων. μένα στα δάχτυλα του ενός χεριού. Δυνα-
αίτερα sport-
ive και αγριωπό Συνδυαστικά, το κινητήριο σύνολο αποδί- τότερο «χαρτί» τους είναι φυσικά η κατα-
χαρακτήρα. δει 195 ίππους και 250 Nm ροπής. Η κίνη- νάλωση εντός πόλης, όπου έχουν σαφές
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56
#e-agora-themata_07_2024 internet_NEW.indd 56 17/7/2024 12:18:15 µµ