Page 57 - 07_2024
P. 57
n ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ MG3 Hybrid+
Το έντονα σφηνοειδές σχήμα του MG3 Hybrid+ βελτιώνει την αεροδυναμική του.
πλεονέκτημα λόγω του συνεχούς σταμάτα-
ξεκίνα. Η δυνατότητα επαναφόρτισης της
μπαταρίας (ανάκτηση ενέργειας), όποτε ο
οδηγός πατάει το φρένο ή αφήνει το γκάζι,
επιτρέπει στον κινητήρα να είναι εξαιρετικά
«αυτάρκης» από βενζίνη, καταγράφοντας
καταναλώσεις κοντά στα 4 λτ./100 χλμ. ή
και χαμηλότερες. Σύμφωνα με τις μετρή-
σεις μας, η κατανάλωση εντός πόλης για το
MG3 ανέρχεται στα 4,6 λτ./ 100 χλμ. Στο
ταξίδι καίει 6 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές
συνθήκες «ισορροπεί» στα 5,8 λτ./100 χλμ. Ο χώρος σουν 3 ενήλικες, που ενώ θα έχουν «αέ-
αποσκευών ρα» για τα γόνατά τους, με ύψος 1,75 μ.,
Ανετο και ευέλικτο στην χωρητικότητα. θα έχουν μόλις 1 εκ. από την κορυφή του
έχει 293 λίτρα
οδήγηση, χώρος για 3 ενή- κεφαλιού τους μέχρι την οροφή. Το πορτ-
λικες στο πίσω κάθισμα μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 293 λίτρα, που
όμως μπορεί να φτάσει τα 983 λίτρα αν πέ-
Το MG3 Hybrid+ έχει μήκος 4,11 μέτρα, σουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων. Όδη-
ενώ το μεταξόνιο των 2,57 μέτρων αξιοποι- γικά, είναι άνετο και ευέλικτο, ενώ το τιμόνι,
είται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την παρότι ελαφρύ, συνεννοείται αποτελεσμα-
άνεση των επιβατών. Με πλάτος πίσω κα- τικά με τους τροχούς και δίνει στον οδηγό
θίσματος στα 1,35 μέτρα, χωράνε να καθί- απόλυτη αίσθηση ελέγχου.
S S
57 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_07_2024 internet_NEW.indd 57 17/7/2024 12:18:19 µµ