Page 41 - 09_2024
P. 41
n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Yaris Hybrid vs MG3 Hybrid+
συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόμα- αποδίδοντας συνδυαστικά 194 ίππους. Το
το κιβώτιο eCVT, η λειτουργία του οποί- ενδιαφέρον -εκτός της μεγάλης ιπποδύ-
ου είναι παρόμοια με αυτή των κιβωτίων ναμης που είναι κορυφαία τόσο στα μικρά,
συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT), όσο και γενικότερα σε full hybrid συστήμα-
χωρίς όμως τον ιμάντα/καδένα που χαρα- τα - είναι πως συνδυάζεται με αυτόματο κι-
κτηρίζει τα αυτόματα κιβώτιο αυτού του βώτιο τριών ταχυτήτων και όχι τύπου CVΤ
τύπου, αλλά με ένα περίπλοκο σύστημα που έχουν τα υβριδικά συνήθως. Μάλιστα,
γραναζιών. η MG επέλεξε αυτό το κιβώτιο, καθώς μέ-
Για το υβριδικό Toyota Yaris, η βασική χρι τα 80 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας εί-
έκδοση εξοπλισμού είναι η Live για την ναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την κίνη-
οποία ο αγοραστής καλείται να πληρώσει ση, συνεπώς οι 3 σχέσεις χρειάζονται σε
21.620 ευρώ αν επιλέξει το άσπρο χρώ- υψηλότερες ταχύτητες, όταν μπαίνει και
μα (χρέωση 170 ευρώ). Αν επιλεχθεί κά- το θερμικό μοτέρ. Πέρα από την κορυφαία
ποιο άλλο χρώμα τότε η αρχική τιμή των απόδοση, ένα σημαντικό πλεονέκτημα του
21.450 ευρώ επιβαρύνεται ανάλογα την MG3 Hybrid+ είναι το κορυφαίο Value for
επιλογή με 460 ή 610 ευρώ με την ακρι- Money με την τιμή της βασικής έκδοσης
βότερη να αφορά στο άσπρο και στο κόκ- Excite να είναι 20.450 ευρώ και να συνδυ-
κινο περλέ χρώμα). άζεται με την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση
Σε κάθε περίπτωση την υβριδική δόξα για τα μηχανικά μέρη.
του Toyota Yaris ζήλεψαν και άλλα μικρά Για να διαπιστώσουμε, ποιο από τα δύο
με αρχή το Honda Jazz, ενώ πιο μετά ακο- μοντέλα είναι καλύτερο ορίσαμε, ως συ-
λούθησε το Renault Clio, που δεν κατάφε- νήθως, 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρί-
ραν τίποτα κυρίως λόγω της μεγάλης δι- σιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και
αφοράς τιμής που είχαν με το Yaris, για κίνησης, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήμα-
να φτάσουμε σήμερα σε ένα εντελώς νέο τα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνε-
παίχτη, που παίζει το ίδιο παιχνίδι και σε ση (εξοπλισμός, ευρυχωρία, πορτ-μπα-
κάποια σημεία κερδίζει. γκάζ, θόρυβος).
Το MG3 εξοπλίζεται με το υβριδικό σύ- Για να δούμε ποιο θα είναι το τελικό σκορ
στημα κίνησης «Hybrid+» που αποτελείται μεταξύ του πανίσχυρου υβριδικού MG3
από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. (105 άλο- Hybrid+ και του φαβορί λόγω… ιστορίας
S γα) και έναν ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα) Toyota Yaris Hybrid. S
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_09_2024 internet.indd 41 5/9/2024 10:13:35 πµ