Page 41 - 09_2024
P. 41

n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                                  Yaris Hybrid vs MG3 Hybrid+























               συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόμα-                        αποδίδοντας συνδυαστικά 194 ίππους. Το
               το  κιβώτιο  eCVT,  η  λειτουργία  του  οποί-                  ενδιαφέρον  -εκτός  της  μεγάλης  ιπποδύ-
               ου είναι παρόμοια με αυτή των κιβωτίων                         ναμης που είναι κορυφαία τόσο στα μικρά,
               συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT),                          όσο και γενικότερα σε full hybrid συστήμα-
               χωρίς όμως τον ιμάντα/καδένα που χαρα-                         τα - είναι πως συνδυάζεται με αυτόματο κι-
               κτηρίζει  τα  αυτόματα  κιβώτιο  αυτού  του                    βώτιο τριών ταχυτήτων και όχι τύπου CVΤ
               τύπου,  αλλά  με  ένα  περίπλοκο  σύστημα                      που έχουν τα υβριδικά συνήθως. Μάλιστα,
               γραναζιών.                                                     η MG επέλεξε αυτό το κιβώτιο, καθώς μέ-
                 Για  το  υβριδικό  Toyota  Yaris,  η  βασική                 χρι τα 80 χλμ./ώρα ο ηλεκτροκινητήρας εί-
               έκδοση  εξοπλισμού  είναι  η  Live  για  την                   ναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την κίνη-
               οποία ο αγοραστής καλείται να πληρώσει                         ση, συνεπώς οι 3 σχέσεις χρειάζονται σε
               21.620 ευρώ αν επιλέξει το άσπρο χρώ-                          υψηλότερες  ταχύτητες,  όταν  μπαίνει  και

               μα (χρέωση 170 ευρώ). Αν επιλεχθεί κά-                         το θερμικό μοτέρ. Πέρα από την κορυφαία
               ποιο άλλο χρώμα τότε η αρχική τιμή των                         απόδοση, ένα σημαντικό πλεονέκτημα του
               21.450  ευρώ  επιβαρύνεται  ανάλογα  την                       MG3 Hybrid+ είναι το κορυφαίο Value for
               επιλογή με 460 ή 610 ευρώ με την ακρι-                         Money  με  την  τιμή  της  βασικής  έκδοσης
               βότερη να αφορά στο άσπρο και στο κόκ-                         Excite να είναι 20.450 ευρώ και να συνδυ-
               κινο περλέ χρώμα).                                             άζεται με την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση
                 Σε  κάθε  περίπτωση  την  υβριδική  δόξα                     για τα μηχανικά μέρη.
               του Toyota Yaris ζήλεψαν και άλλα μικρά                          Για να διαπιστώσουμε, ποιο από τα δύο

               με αρχή το Honda Jazz, ενώ πιο μετά ακο-                       μοντέλα είναι καλύτερο ορίσαμε, ως συ-
               λούθησε το Renault Clio, που δεν κατάφε-                       νήθως, 11 τομείς σύγκρισης στα πιο κρί-
               ραν τίποτα κυρίως λόγω της μεγάλης δι-                         σιμα ζητήματα, όπως τα κόστη αγοράς και
               αφοράς τιμής που είχαν με το Yaris, για                        κίνησης, την ασφάλεια (οδηγικά βοηθήμα-
               να φτάσουμε σήμερα σε ένα εντελώς νέο                          τα, φρένα, προσπέραση) αλλά και την άνε-
               παίχτη, που παίζει το ίδιο παιχνίδι και σε                     ση  (εξοπλισμός,  ευρυχωρία,  πορτ-μπα-
               κάποια σημεία κερδίζει.                                        γκάζ, θόρυβος).
                 Το MG3 εξοπλίζεται με το υβριδικό σύ-                          Για να δούμε ποιο θα είναι το τελικό σκορ
               στημα κίνησης «Hybrid+» που αποτελείται                        μεταξύ  του  πανίσχυρου  υβριδικού  MG3
               από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. (105 άλο-                     Hybrid+ και του φαβορί λόγω… ιστορίας

  S            γα) και έναν ηλεκτροκινητήρα (136 άλογα)                       Toyota Yaris Hybrid.                       S

                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_09_2024 internet.indd   41                                                             5/9/2024   10:13:35 πµ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46