Page 45 - 09_2024
P. 45

n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                                  Yaris Hybrid vs MG3 Hybrid+

               Yaris 67,7 db. Στα 140 χλμ./ώρα η διαφο-                       Κατανάλωση (πόλη): Ορια-
               ρά είναι ακόμα μεγαλύτερη με 75,1 db στο                       κά κερδίζει το Yaris (5-3)
               Yaris και 72,8 db στο MG3, που ανοίγει τη
               διαφορά.                                                         Toyota  Yaris  1,5  Hybrid  116  PS:  3,5
                                                                              λτ./100 χλμ.
               Φρενάρει πιο δυνατά το                                             Με  δεδομένο  τον  αστικό  χαρακτήρα

               Yaris (5-1)                                                    των δύο μοντέλων δίνουμε έμφαση στην
                                                                              κατανάλωση σε συνθήκες πόλης. Όι με-
                 Και  τα  δύο  μοντέλα  είναι  εξοπλισμέ-                     τρήσεις μας έδειξαν μια ομολογουμένως

               να με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και                         χαμηλή  κατανάλωση  (3,5  λτ.  /100  χλμ.)
               απλούς δίσκους πίσω. Ωστόσο οι μετρή-                          για το Yaris, αλλά συγκριτικά με του MG3
               σεις μας έδειξαν υπεροχή του υβριδικού                         (4,5 λτ. /100 χλμ.)η διαφορά μικρή και δε
               Yaris μιας και στη διαδικασία φρεναρίσμα-                      δίνει πλεονέκτημα στο αισθητά πιο αδύνα-
               τος πανικού χρειάστηκε 37,8 μ. για να ακι-                     μο ιαπωνικό μοντέλο. Πάνω κάτω ίδια δι-
               νητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ το                        αφορά έδειξαν οι μετρήσεις μας και στην
               MG3 για την ίδια διαδικασία απαίτησε σχε-                      κατανάλωση ταξιδιού (6 λτ. /100 χλμ. το
               δόν 4,0 μ. παραπάνω (41,8 7.). Πρέπει να                       MG3 και 5,1 λτ. /100 χλμ. το Yaris) και σε
               σημειωθεί εδώ πως το MG3 φορούσε τρο-                          μικτές συνθήκες οδήγησης (4,2 λτ. /100
               χούς 16 ιντσών με ελαστικά Kumho Solus                         χλμ. το Yaris και γύρω στα 5,5 λτ. /100

               HS 63 (195/55), ενώ το Yaris είχε και αυ-                      χλμ. το MG3 που έχει γκάζι και σε δελε-
               τό τους έξτρα τροχούς των 16 ιντσών με                         άζει  να  το…  πατήσεις).  Παρόλα  αυτά  ο
               ελαστικά Continental Eco Contact 6 (επί-                       πόντος πάει στο Yaris, αν και χάνεται το
               σης 195/55).
                                                                              πλεονέκτημα της κατανάλωσης καθώς το
               Με περισσότερο «αέρα» για                                      MG3 και πιο πολύ πιο δυνατό είναι και πιο

               τα γόνατα των πίσω το Yaris                                    φθηνό στην αγορά του.

               (5-2)                                                           Συμπέρασμα: Το MG3 κερ-

                   Το  Yaris  παρά  το  compact  μήκος  του                    δίζει με 5-3
               (3,94  μέτρα)  καταφέρνει  να  προσφέρει
               μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω                            Η κόντρα ανάμεσα στα 2 υβριδικά μικρά
               επιβατών εκμεταλλευόμενο στο έπακρο το                          λήγει με το φαβορί Toyota Yaris να χάνει

               μεταξόνιο των 2.560 χλστ. .Αυτό δε σημαί-                       από το MG3. Το μεγάλο όπλο του υβριδι-
               νει πως το MG3 είναι στενόχωρο. Απενα-                          κού Yaris είναι η κατανάλωση καυσίμου,
               ντίας έχει πιο φαρδύ πίσω κάθισμα (1.350                        ωστόσο η διαφορά σε συνθήκες πόλης,
               χλστ.) και θα βολέψει πιο άνετα έναν τρίτο                      που είναι ο βασικός χώρος δράσης των
               επιβάτη από ότι το Yaris (1.332 χλστ.), χω-                     δύο μοντέλων, είναι μικρή. Με δεδομένη
               ρίς αυτό φυσικά να στερεί τον πόντο για το                      τη διαφορά σε απόδοση, τιμή και βασικό
               ToyotaYaris,                                                    εξοπλισμό, το outsider και  φασαριόζικο
                                                                               MG3 Hybrid+ κερδίζει την αναμέτρηση,

                                                                               κόντρα στα προγνωστικά. v
  S

                                                   45 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                  45



          #e-agora-themata_09_2024 internet.indd   45                                                             5/9/2024   10:13:38 πµ
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50