Page 45 - 09_2024
P. 45
n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Yaris Hybrid vs MG3 Hybrid+
Yaris 67,7 db. Στα 140 χλμ./ώρα η διαφο- Κατανάλωση (πόλη): Ορια-
ρά είναι ακόμα μεγαλύτερη με 75,1 db στο κά κερδίζει το Yaris (5-3)
Yaris και 72,8 db στο MG3, που ανοίγει τη
διαφορά. Toyota Yaris 1,5 Hybrid 116 PS: 3,5
λτ./100 χλμ.
Φρενάρει πιο δυνατά το Με δεδομένο τον αστικό χαρακτήρα
Yaris (5-1) των δύο μοντέλων δίνουμε έμφαση στην
κατανάλωση σε συνθήκες πόλης. Όι με-
Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμέ- τρήσεις μας έδειξαν μια ομολογουμένως
να με αεριζόμενους δίσκους μπροστά και χαμηλή κατανάλωση (3,5 λτ. /100 χλμ.)
απλούς δίσκους πίσω. Ωστόσο οι μετρή- για το Yaris, αλλά συγκριτικά με του MG3
σεις μας έδειξαν υπεροχή του υβριδικού (4,5 λτ. /100 χλμ.)η διαφορά μικρή και δε
Yaris μιας και στη διαδικασία φρεναρίσμα- δίνει πλεονέκτημα στο αισθητά πιο αδύνα-
τος πανικού χρειάστηκε 37,8 μ. για να ακι- μο ιαπωνικό μοντέλο. Πάνω κάτω ίδια δι-
νητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, ενώ το αφορά έδειξαν οι μετρήσεις μας και στην
MG3 για την ίδια διαδικασία απαίτησε σχε- κατανάλωση ταξιδιού (6 λτ. /100 χλμ. το
δόν 4,0 μ. παραπάνω (41,8 7.). Πρέπει να MG3 και 5,1 λτ. /100 χλμ. το Yaris) και σε
σημειωθεί εδώ πως το MG3 φορούσε τρο- μικτές συνθήκες οδήγησης (4,2 λτ. /100
χούς 16 ιντσών με ελαστικά Kumho Solus χλμ. το Yaris και γύρω στα 5,5 λτ. /100
HS 63 (195/55), ενώ το Yaris είχε και αυ- χλμ. το MG3 που έχει γκάζι και σε δελε-
τό τους έξτρα τροχούς των 16 ιντσών με άζει να το… πατήσεις). Παρόλα αυτά ο
ελαστικά Continental Eco Contact 6 (επί- πόντος πάει στο Yaris, αν και χάνεται το
σης 195/55).
πλεονέκτημα της κατανάλωσης καθώς το
Με περισσότερο «αέρα» για MG3 και πιο πολύ πιο δυνατό είναι και πιο
τα γόνατα των πίσω το Yaris φθηνό στην αγορά του.
(5-2) Συμπέρασμα: Το MG3 κερ-
Το Yaris παρά το compact μήκος του δίζει με 5-3
(3,94 μέτρα) καταφέρνει να προσφέρει
μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω Η κόντρα ανάμεσα στα 2 υβριδικά μικρά
επιβατών εκμεταλλευόμενο στο έπακρο το λήγει με το φαβορί Toyota Yaris να χάνει
μεταξόνιο των 2.560 χλστ. .Αυτό δε σημαί- από το MG3. Το μεγάλο όπλο του υβριδι-
νει πως το MG3 είναι στενόχωρο. Απενα- κού Yaris είναι η κατανάλωση καυσίμου,
ντίας έχει πιο φαρδύ πίσω κάθισμα (1.350 ωστόσο η διαφορά σε συνθήκες πόλης,
χλστ.) και θα βολέψει πιο άνετα έναν τρίτο που είναι ο βασικός χώρος δράσης των
επιβάτη από ότι το Yaris (1.332 χλστ.), χω- δύο μοντέλων, είναι μικρή. Με δεδομένη
ρίς αυτό φυσικά να στερεί τον πόντο για το τη διαφορά σε απόδοση, τιμή και βασικό
ToyotaYaris, εξοπλισμό, το outsider και φασαριόζικο
MG3 Hybrid+ κερδίζει την αναμέτρηση,
κόντρα στα προγνωστικά. v
S
45 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
45
#e-agora-themata_09_2024 internet.indd 45 5/9/2024 10:13:38 πµ