Page 81 - 09_2024
P. 81

n ΔΟΚΙΜΗ Mazda 2 Hybrid











































               standard cruise control που προσαρμόζει       Ο υβριδικός      φιλοξενία  4  ενηλίκων  επιβατών,  με  τον
               την ταχύτητα με βάση το προπορευόμενο          κινητήρας       «αέρα» για τα πόδια των πίσω να ικανο-
               όχημα και προβολή των σημάτων κυκλο-          αποδίδει 116     ποιεί. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο
                                                              ίππους και
               φορίας στον πίνακα οργάνων, ενώ η οθό-        έχει χαμηλή      286 λίτρα.
               νη αφής του συστήματος infotainment εί-       κατανάλωση.        Κάτω από το καπό του Mazda 2 Hybrid
               ναι έγχρωμη με διάσταση 9 ιντσών από τη                        βρίσκεται το γνωστό υβριδικό κινητήριο
               βασική  έκδοση.  Αναλόγως  του  πακέτου                        σύνολο της Toyota, συνολικής απόδοσης
               εξοπλισμού, το μοντέλο μπορεί να εφοδι-                        116  ίππων,  που  βασίζεται  σε  ένα  ατμο-
               αστεί με οθόνη διάστασης 10,5 ιντσών για                       σφαιρικό  μοτέρ  1,5  λίτρων  με  ισχύ  93
               το  infotainment,  πλήρως  ψηφιακό  πίνα-                      άλογα και ροπή 120 Nm. Αυτό υποστη-

               κα οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη Head-Up                          ρίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μικρών
               Display, πανοραμική ηλιοροφή, LED φα-                          διαστάσεων που αποδίδει 80 ίππους και
               νάρια  και  αυτόματο  διζωνικό  κλιματισμό                     τροφοδοτείται  από  μια  μπαταρία  λιθίου
               (η βασική έκδοση έχει αυτόματο κλιματι-                        χωρητικότητας 0,94 kWh. Η ισχύς μετα-
               σμό 1 ζώνης).                                                  φέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω του
                 Στην καμπίνα του ανανεωμένου Mazda                           e-CVT κιβωτίου συνεχούς μεταβαλλόμε-
               2 Hybrid έχει γίνει συνδυασμός μαλακών                         νης σχέσης.
               και σκληρών πλαστικών, τα οποία έχουν                            Η διαχείριση της ενέργειας και η συνερ-

               προσεγμένο  φινίρισμα  και  καλύτερη  συ-                      γασία μεταξύ των δύο κινητήρων είναι πο-
               ναρμολόγηση  σε  σχέση  με  πριν.  Από  τη                     λύ καλές, με θετικό αντίκτυπο την αρκετά
               στιγμή που μιλάμε για facelift, η ευρυχω-                      χαμηλή κατανάλωση. Η εταιρεία δηλώνει
               ρία παραμένει ίδια και είναι αρκετή για τη                     πως το Mazda 2 Hybrid καίει 3,8 λτ/100
  S                                                                                                                      S

                                                   81 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_09_2024 internet.indd   81                                                             5/9/2024   10:14:59 πµ
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86