Page 82 - 09_2024
P. 82
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mazda 2 Hybrid
Το εμπρός μέρος διαθέτει την σχεδιαστική
ταυτότητα της Mazda.
μετρήσεις μας έδειξαν πραγματική κατα-
νάλωση 3,5 λτ/100 χλμ, μιας και το όχη-
μα είναι ικανό να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρι-
κά για αρκετά χιλιόμετρα. Η δυνατότητα
φόρτισης της μπαταρίας από το φρενάρι-
σμα, ή όποτε αφήνουμε το πόδι μας από το
γκάζι, σημαίνει πως η κίνηση και το μποτι-
λιάρισμα της πόλης ουσιαστικά λειτουργεί
προς όφελος της κατανάλωσης, μιας και
αυξάνεται η ηλεκτρική αυτονομία του μο-
ντέλου.
Όπως είναι αναμενόμενο, σε συνθή-
Στο πίσω χλμ σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ένας κες ταξιδιού δεν ισχύει το παραπάνω
μέρος αριθμός που βρίσκεται ιδιαίτερα κοντά «ατού», όμως ακόμα και εκεί η κατανά-
ξεχωρίζουν
οι αεροτομές στις μετρήσεις μας, μιας και κατά τη διάρ- λωση είναι περιορισμένη στα 5 λτ/100
και η κεραία- κεια της δοκιμής μας είδαμε μέση κατανά- χλμ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το χρο-
πτερύγιο. λωση 4,2 λτ/100 χλμ. νόμετρο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/
Εκεί που ξεχωρίζει το αυτοφορτιζόμενο ώρα σταμάτησε στα 9,9 δευτερόλεπτα
υβριδικό σύστημα του μοντέλου είναι στην (9,7 δηλώνει η εταιρεία), ενώ οι ρεπρίζ
πόλη, αποτέλεσμα της τεράστιας εμπειρί- 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνονται σε
ας της Toyota στη συγκεκριμένη τεχνολο- 7,8 δευτερόλεπτα.
γία. Πιο συγκεκριμένα, σε αστικό κύκλο οι Το Mazda 2 Hybrid αποτελεί έναν ιδα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 82
#e-agora-themata_09_2024 internet.indd 82 5/9/2024 10:15:04 πµ