Page 31 - 11_2024
P. 31

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


























               Θέτει ως στόχο την απεξάρ-                                     γησης των θερμικών, όσο και της επιβολής

               τηση της Ευρώπης από τις                                       δασμών. Κι αυτό γιατί όμοια στάση διατηρεί
                                                                              τόσο  η  Volkswagen,  όσο  και  η  Mercedes-
               μπαταρίες των Κινέζων                                          Benz  αλλά  και  η  Audi.  Μάλιστα,  την  ίδια


                 Επιστρέφοντας όμως στο έτερο «φλέγον»                        γραμμή εκφράζει σθεναρά και η κυβέρνηση
               θέμα, αυτό περί της απαγόρευσης κινητή-                        της χώρας, με τον Όμοσπονδιακό Υπουργό
               ριων συνόλων εσωτερικής καύσης από το                          Μεταφορών της Γερμανίας, να χαρακτηρίζει
               2035, ο Zipse ανέφερε ότι το σχέδιο είναι                      πρόσφατα μέσω του Χ τις αποφάσεις της Ε.Ε.
               «πέρα ως πέρα μη ρεαλιστικό». Aκόμη, χα-                       ως «αποφάσεις που ζημιώνουν της γερμανι-
               ρακτήρισε  τις  τρέχουσες  επιδοτήσεις  για                    κές εταιρείες και τα προϊόντα τους».
               τα  ηλεκτρικά  μοντέλα  ως  «μη  βιώσιμες»,                    Ζητάει παράταση η Renault,

               κρούοντας έναν ακόμη κώδωνα κινδύνου
               στην Ε.Ε. Μάλιστα, ο Γερμανός υποστηρί-                        προβλέπει παγκόσμια κα-
               ζει ότι ο στόχος πρέπει να ανακαθοριστεί                       τάρρευση ο Toyoda
               στο να είναι η απομάκρυνση της εξάρτη-
               σης των Ευρωπαίων κατασκευαστών ηλε-                             Αντίστοιχες  φωνές  και  εκτός  Γερμανί-
               κτρικών μοντέλων από την κινεζική αγορά                        ας,  όχι  όμως  στον  ίδιο  βαθμό.  Πιο  συ-
               μπαταριών. Και σύμφωνα με τον ίδιο, για να                     γκεκριμένα,  ο  Διευθύνων  Σύμβουλο  της
               επιτευχθεί αυτό, «πρέπει να υπάρξει άμεση                      Renault, Luca de Meo να χαρακτήρισε την

               διόρθωση τους στόχου της απόλυτης ηλε-                         απαγόρευση  των  κινητήρων  καύσης  μεν
               κτροποίησης στην Ευρώπη έως το 2035».                          απαραίτητη για το μέλλον, αλλά ζητώντας
                                                                              δε την καθυστέρηση της εφαρμογής της.
               Και η Γερμανική κυβέρνη-                                       Αντίστοιχα, στην άλλη πλευρά του πλανή-
               ση στο πλάι των εταιρειών                                      τη, ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda,
                                                                              έχει  προειδοποιήσει  πως  μια  ενδεχόμε-
               κατά τις Ε.Ε.                                                  νη ενέργεια όπως η κατάργηση των θερ-


                 Θυμίζουμε  ότι  η  BMW  δεν  παίζει  «μόνη                   μικών κινητήρων, είναι ικανή να επιφέρει
               της». Ίσα ίσα, αποτελεί μια από τις Γερμανικές                 την  κατάρρευση  της  παγκόσμιας  αυτοκι-
               εταιρείες οι οποίες στηρίζουν «βροντόφωνα»                     νητοβιομηχανίας,  παίρνοντας  στο  διάβα
               την αντίθεσή τους τόσο στα πλάνα της κατάρ-                    της εκατομμύρια θέσεις εργασίας!   v


                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_11_2024 internet.indd   31                                                            31/10/2024   11:31:03 µµ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36