Page 41 - 11_2024
P. 41

n CAR LEASING Peugeot 2008



               Για να μην χάσεις λεφτά στο diesel
               πρέπει στην πόλη να κάνεις πάνω
               από 87.000 χλμ

                 Όταν δοκιμάσαμε τις συγκεκριμένες εκ-
               δόσεις του Peugeot 2008, μετρήσαμε μέ-
               ση κατανάλωση 7,1 λτ/100 χλμ στο βενζι-                        δοση που θεωρείται ιδιαίτερα καλή. Αν κά-
               νοκίνητο μοντέλο και 6,5 λτ/100 χλμ στο                        νουμε αναγωγή σε ευρώ, το diesel κοστίζει
               diesel.  Στην  πόλη  το  βενζινοκίνητο  έκα-                   6,15 ευρώ/100 χλμ και το βενζινοκίνητο 9,18
               ψε 8,7 λτ/100 χλμ και σε ταξίδι 5,1 λτ/100                     ευρώ/100 χλμ. Η διαφορά των 3 ευρώ υπέρ
               χλμ, όταν το πετρελαιοκίνητο είχε κατανά-                      του πετρελαιοκίνητου μοντέλου θα υπερκα-
               λωση 7 και 4,1 λτ/100 χλμ αντίστοιχα.                          λυφθεί στα 150.000 χιλιόμετρα, όταν δηλαδή
                 Αν λάβουμε υπόψη μας τις τρέχουσες μέ-                       θα έχει λήξει το συμβόλαιο μίσθωσης.
               σες τιμές καυσίμου ως 1,8 ευρώ/λτ για την
               αμόλυβδη βενζίνη 95 οκτανίων και ως 1,5 ευ-                    76% της αξίας λιανικής θα πληρώσε-
               ρώ/λτ για το πετρέλαιο κίνησης, και αν θεω-                    τε στο βενζινοκίνητο, 80% στο diesel
               ρήσουμε πως το όχημα κινείται αποκλειστικά
               εντός πόλης (κάτι που ισχύει για το 80% των                      Για να δούμε αν μια προσφορά μίσθωσης
               ετήσιων διαδρομών ενός αυτοκινήτου στην                        είναι συμφέρουσα ή όχι, πρέπει να εξετά-
               Ελλάδα κατά μέσο όρο), προκύπτει πως το                        σουμε το ποσοστό κόστους leasing επί της
               diesel 2008 θα κοστίσει 10,5 ευρώ/100 χλμ                      τιμής λιανικής. Όσο μεγαλύτερο είναι το
               και το βενζινοκίνητο 15,66 ευρώ/100 χλμ. Η                     συγκεκριμένο  ποσοστό,  τόσο  περισσότε-
               διαφορά των 5,16 ευρώ θα γίνει 4.500 ευρώ,                     ρο πλησιάζει το ποσό που θα δώσουμε για
               δηλαδή όσο και η διαφορά στα κόστη μίσθω-                      4ετή μίσθωση στα χρήματα που θα πλη-
               σης μεταξύ βενζίνης και diesel, στα 87.830                     ρώναμε για να αγοράσουμε το αυτοκίνη-
               χιλιόμετρα. Με άλλα λόγια, το diesel Peugeot                   το και να μας μείνει και μετά τα 4 χρόνια.
               2008 θα ξεκινήσει να κάνει απόσβεση μετά                         Η προσφορά της Executive Lease για το βεν-
               τα 87.000 χιλιόμετρα.                                          ζινοκίνητο Peugeot 2008 των 100 ίππων όπως
                 Αν λοιπόν  έχετε σκοπό να κάνετε παραπάνω                    αναφέραμε φτάνει τα 18.947 ευρώ σε βάθος
               από τη συγκεκριμένη απόσταση μέσα στην τε-                     τετραετίας, ένα ποσό που αποτελεί το 76% της
               τραετία (δηλαδή περισσότερα από 21.000 χλμ.                    λιανικής τιμής του μοντέλου (24.800 ευρώ) και
               το χρόνο), τότε η μίσθωση του diesel Peugeot                   είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο των ποσο-
               2008 θα φανεί πιο συμφέρουσα. Ειδάλλως, εί-                    στών των οχημάτων στο leasing.
               ναι προτιμότερο το βενζινοκίνητο μοντέλο.                        Στον αντίποδα, τα 22.517 ευρώ που θα
                                                                              δώσει  κάποιος  για  το  πετρελαιοκίνητο
               Και όμως, αν τα χλμ. είναι στην                                Peugeot 2008 είναι αποτελεί το 86% της
               εθνική τότε το βενζινοκίνητο συμ-                              τιμής λιανικής, που είναι 27.200 ευρώ.

               φέρει περισσότερο!                                               Αξίζει να σημειώσουμε πως υπάρχει και
                                                                              προσφορά για leasing  του Peugeot 2008
                 Τα  πετρελαιοκίνητα  μοντέλα  είναι  ιδανικά                 diesel 130 PS με χαμηλότερο ποσοστό, το
               για «χιλιομετροφάγους». Στην περίπτωση του                     οποίο είναι 80%, επίσης από την Executive
               diesel Peugeot 2008 των 130 ίππων, το όχημα                    Lease. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη προ-
               καίει 4,1 λτ/100 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.                     σφορά είναι ακριβότερη (26.173 ευρώ σε
                 Η κατανάλωση του βενζινοκίνητου μοντέ-                       βάθος  τετραετίας)  και  αφορά  πιο  ακριβή
               λου στο ταξίδι είναι 5,1 λτ/100 χλμ, μια επί-                  έκδοση, με τιμή λιανικής 32.500 ευρώ.  v
  S

                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   41
                                                   41


          #e-agora-themata_11_2024 internet.indd   41                                                            31/10/2024   11:31:24 µµ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46