Page 71 - 11_2024
P. 71

n ΔΟΚΙΜΗ Jeep Avenger e-hybrid 100 ps










































               γαλύτερους της κατηγορίας (6 εκατοστά)        Διακριτική η     από το κάθισμα του οδηγού προκειμένου
               και το χώρο για τα γόνατα 11 εκατοστά.        σχεδίαση του     να μην επηρεαστεί η χωροταξία και η ευ-

                 Με  βάση  το  τελευταίο,  στο  πίσω  κάθι-  πίσω μέρους.     ρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές. Το
               σμα του Avenger θα φιλοξενηθούν απρο-                          κιβώτιο ταχυτήτων είναι αυτόματο διπλού
               βλημάτιστα ακόμα και πιο ψηλά άτομα. Ό                         συμπλέκτη 6 σχέσεων.
               ωφέλιμος όγκος του χώρου αποσκευών εί-                           Το ήπια υβριδικό σύστημα της Stellantis
               ναι 380 λίτρα, αριθμός που βρίσκεται στον                      έχει  τη  δυνατότητα  να  κινείται  αποκλει-
               μέσο όρο της κατηγορίας των μικρών SUV.                        στικά με τον ηλεκτροκινητήρα σε συνθή-

               Το Jeep Avenger e-hybrid καίει                                 κες χαμηλής ταχύτητας, όπως για παρά-
               7 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές τα-                                   δειγμα κατά την εκκίνηση από το φανάρι ή
                                                                              στα στενά της πόλης, όταν ψάχνουμε θέση
               χύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα                                 στάθμευσης. Μπορεί η Jeep να δηλώνει

                 Το  Jeep  Avenger  e-hybrid  εξωτερικά                       ότι  η  συγκεκριμένη  δυνατότητα  να  είναι
               δεν ξεχωρίζει από το «απλό» βενζινοκίνη-                       εφικτή  σε  ταχύτητες  μέχρι  30  χλμ/ώρα,
               το αδελφάκι του. Όλη η διαφορά βρίσκε-                         όμως κατά τη δοκιμή μας παρατηρήσαμε
               ται στα μηχανικά μέρη, όπου ο γνωστός                          πως ο βενζινοκινητήρας μπορεί να σβήσει

               PureTech  βενζινοκινητήρας  1,2  λίτρων                        ακόμα  και  σε  υψηλότερες  ταχύτητες,  σε
               που αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπή                         συνθήκες όπου το φορτίο του μοτέρ είναι
               συνεργάζεται πλέον με έναν ηλεκτροκινη-                        μικρό και δεν πατάμε πολύ το γκάζι, όπως
               τήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής. Ό τελευ-                        για παράδειγμα σε πορεία σε αυτοκινητό-
               ταίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία χω-                       δρομο με 80-90 χλμ/ώρα.
               ρητικότητας 0,9 kWh που βρίσκεται κάτω                           Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί η κα-
  S                                                                                                                      S

                                                   71 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_11_2024 internet.indd   71                                                            31/10/2024   11:33:10 µµ
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76