Page 72 - 11_2024
P. 72
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Jeep Avenger e-hybrid 100 ps
Η μέση τανάλωση, κυρίως στην πόλη αλλά και σε πλώνεται ο πιο δυναμικός χαρακτήρας του
κατανάλωση μικτό κύκλο. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής Jeep Avenger e-hybrid. Όι κλίσεις του αμα-
του Avenger
e Hybrid είναι μας, η πραγματική μέση κατανάλωση του ξώματος είναι μικρές, κάτι που σου εμπνέει
7,1 λτ/100 Jeep Avenger e-hybrid ήταν 7,1 λτ/100 χλμ αυτοπεποίθηση για να κινηθείς σβέλτα, με
χλμ. ενώ στην πόλη μετρήσαμε 6,6 λτ/100 χλμ. επιπλέον συμμάχους το άμεσο σύστημα δι-
Στο ταξίδι, το αυτοκίνητο έκαψε 5,5 λτ/100 εύθυνσης και τα δυνατά φρένα.
χλμ. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου, το μο-
αμιγώς βενζινοκίνητο Jeep Avenger κατα- ντέλο είναι ευθύβολο και σταθερό. Το μο-
νάλωσε 7,8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, 9,1 τέρ που είναι ήσυχο, σε συνδυασμό με την
λτ/100 χλμ στην πόλη και 5,5 λτ/100 χλμ στο ηχομόνωση της καμπίνας αλλά και την κα-
ταξίδι, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. λή αεροδυναμική, αφήνουν «εκτός» τους
ενοχλητικούς θορύβους.
Το Jeep Avenger e-hybrid είναι Ανεξαρτήτως τρόπου οδήγησης, αξί-
ευχάριστο στο δρόμο και δεν ζει να αναφέρουμε πως η εναλλαγή με-
παίρνει κλίσεις, χωρίς να θυσι- ταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητή-
άζει την άνεση ρα είναι ανεπαίσθητη και άκρως ομαλή.
Όι αλλαγές ταχυτήτων στο 6-αρι αυτό-
Όντας μικρό SUV, το Jeep Avenger τα κα- ματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη γίνονται
ταφέρνει εξαιρετικά στην κίνηση εντός της γρήγορα και χωρίς ενοχλητικούς κραδα-
αστικής «ζούγκλας», με την ευελιξία να εί- σμούς. Για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα
ναι μεγάλη, χάρη τόσο στις περιορισμένες χρειάζονται 11,1 δευτερόλεπτα, με την τε-
εξωτερικές διαστάσεις όσο και στον μικρό λική ταχύτητα να είναι 184 χλμ/ώρα.
κύκλο στροφής (10,5 μέτρα). Το τιμόνι είναι Μπορεί το Jeep Avenger e-hybrid να εί-
όσο ελαφρύ χρειάζεται για να διευκολύνει ναι προσθιοκίνητο, όμως η εταιρεία το έχει
τις αστικές μετακινήσεις, ενώ οι αναρτήσεις, εφοδιάσει με το σύστημα Selec-Terrain,
που είναι ευχάριστα σφιχτές, απορροφούν που έχει λειτουργίες οδήγησης για κίνη-
καλά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. ση σε άμμο, λάσπη και χιόνι (Sand, Mud,
Βγαίνοντας έξω από την πόλη και περνώ- Snow), μαζί με τις «κλασσικές» πλέον Eco,
ντας σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές, ξεδι- Normal και Sport. Ως εκ τούτου, η απόδο- S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 72
#e-agora-themata_11_2024 internet.indd 72 31/10/2024 11:33:14 µµ