Page 108 - 02_2025
P. 108

n n n                     n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Kodiaq 1,5 TSI MHEV DSG7 150 PS





































               Η τρέχουσα        δρόμους, ενώ η κατανάλωση δεν ξεφεύ- δόν τίποτα, με αποτέλεσμα η καμπίνα του
               γενιά Kodiaq      γει δεδομένου ότι πρόκειται για ένα SUV  Kodiaq να είναι ένα ευχάριστο και άνετο
               έχει
               επιβλητικές       μεγάλων  διαστάσεων.  Στην  πόλη,  κατα- περιβάλλον μετακίνησης. Σε επιπλέον κό-
               διαστάσεις και    φέρνει να καίει 8,6 λτ./100 χλμ., επίδο- στος (750 ευρώ),όπου κοστίζει το πακέτο
               ξεχωρίζει         ση που δεν συναρπάζει, όμως σε ταξίδι  Performance,  αποκτά  ηλεκτρονικά  ελεγ-
               στους             είναι  εξαιρετικά  οικονομικό  σημειώνο- χόμενη  ανάρτηση  που  βελτιώνει  ακόμα
               δρόμους, με
               4,75 μ. μήκος     ντας κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. Σε δι- περισσότερο  τα  επίπεδα  άνεσης  και  σύ-
               και πλάτος        αδρομή μεικτού κύκλου που περιλαμβά- στημα  μεταβλητού  βήματος  τιμονιού.  Το
               1,87 μ.           νει ανηφόρες και κατηφόρες μετρήσαμε  Dynamic  Chassis  Control  Plus  χρησιμο-
                                 κατανάλωση 9,1 λτ./100 χλμ. Άξια ανα- ποιεί δύο ανεξάρτητα ελεγχόμενες βαλβί-
                                 φοράς είναι και τα φρένα του, αφού κα- δες για να διαχωρίσει τα στάδια επαναφο-
                                 ταφέρνει να ακινητοποιηθεί από ταχύτητα  ράς και συμπίεσης της ανάρτησης.

                                 100 χλμ./ώρα σε 34,5 μ., πολύ καλή από-        Το Kodiaq της δοκιμής μας ήταν στην
                                 σταση για ένα όχημα 1600 κιλών.              έκδοση Selection, η οποία είναι η εισα-
                                   Η  υψηλή  ποιότητα  συναρμογής,  αλλά  γωγική για το μοντέλο. Παρότι πρόκειται
                                 και ο πολυτελής χαρακτήρας του αυτοκι- για βασική έκδοση, ο εξοπλισμός του εί-
                                 νήτου αναδεικνύονται στον δρόμο. Ό οδη- ναι υπερπλήρης και διαθέτει μεταξύ άλ-
                                 γός, καθισμένος στο άνετο θερμαινόμενο  λων 3-ζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα
                                 κάθισμα  που  περιλαμβάνεται  στον  βασι- και  ηλεκτρικά  ρυθμιζόμενα  καθίσματα,

                                 κό  εξοπλισμό  της  εισαγωγικής  έκδοσης,  αλλά και ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώ-
                                 άμεσα θα καταλάβει την κορυφαία ποιό- ρου  αποσκευών.  Περιλαμβάνονται,  επί-
                                 τητα κύλισης, αλλά και τα εξαιρετικά χα- σης,  το  Virtual  Cockpit,  Cruise  Control,
                                 μηλά  επίπεδα  θορύβου  που  «περνάνε»  αισθητήρες  παρκαρίσματος  εμπρός  και
                                 στην  καμπίνα.  Κατά  την  ήρεμη  οδήγηση  πίσω,  καθώς  και  κάμερα  οπισθοπορεί-
                                 σε λογικές ταχύτητες, δεν ακούγεται σχε- ας.  Η  καμπίνα  φωτίζεται  όμορφα  από
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 108




          #e-agora-themata_02_2025 internet.indd   108                                                            5/2/2025   3:43:42 µµ
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113