Page 10 - 05_2025
P. 10

n n n                                           n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ






































                                 κό σχεδιασμό: το τιμόνι μπορεί να είναι  τροχού–δρόμου υπολογίζεται μοντελοποι-
                                 πιο επίπεδο, δημιουργώντας αίσθηση ευ- ημένα με τη βοήθεια δυνάμεων επαναφο-
                                 ρυχωρίας και καλύτερη ορατότητα στην  ράς των μπροστινών τροχών.
                                 οθόνη του οδηγού. Διευκολύνεται και η        Εκτενείς δοκιμές σε δοκιμαστή-
                                 είσοδος/έξοδος  από  το  όχημα,  αφού  η

                                 επίπεδη  κάτω  πλευρά  του  τιμονιού  δη-    ρια και στην κυκλοφορία
                                 μιουργεί  περισσότερο  χώρο.  Σε  συνδυ-       Το  νέο  σύστημα  έχει  ήδη  διανύσει  πά-
                                 ασμό με τα μελλοντικά συστήματα αυτο-        νω από ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα δοκι-
                                 ματοποιημένης  οδήγησης,  ο  οδηγός  θα      μών σε δοκιμαστήρια και έναν παρεμφερή
                                 μπορεί  μακροπρόθεσμα  να  υιοθετεί  πιο     αριθμό χιλιομέτρων σε πίστες δοκιμής και
                                 χαλαρές θέσεις.                              δρόμους. Δεδομένων των υψηλών προδια-

                                 Πώς λειτουργεί το steer-by-wire;             γραφών ασφαλείας που θέτει η Mercedes-
                                                                              Benz, και γι' αυτό το σύστημα εφαρμόζει
                                   Ανάλογα με την ταχύτητα οδήγησης και  αρχιτεκτονική με εφεδρικά κυκλώματα, αι-
                                 την  κατάσταση,  ένας  ενεργοποιητής  στο  σθητήρες υψηλής ακρίβειας και πανίσχυ-
                                 τιμόνι (μονάδα διαχείρισης διεύθυνσης –  ρες  μονάδες  ελέγχου,  διασφαλίζοντας
                                 SFU) στέλνει δεδομένα προς την κρεμα- λειτουργικότητα  ακόμη  και  σε  περίπτωση
                                 γιέρα (μονάδα συστήματος διεύθυνσης –  αστοχίας. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει διπλή
                                 SRU), η οποία με την σειρά της κατευθύνει  διαδρομή  σήματος,  διπλοί  ενεργοποιητές
                                 τους τροχούς.                                και εφεδρική παροχή ενέργειας. Ακόμη και

                                   Η  SFU  δημιουργεί  επίσης  την  αίσθηση  σε  εξαιρετικά  απίθανες  περιπτώσεις  πλή-
                                 συστήματος διεύθυνσης που χαρακτηρίζει  ρους βλάβης, η πλευρική καθοδήγηση εί-
                                 την Mercedes-Benz. Επειδή δεν υπάρχει  ναι δυνατή χάρη στην τετραδιεύθυνση και
                                 σύνδεση  μηχανικών  συνόλων,  η  επαφή  τις παρεμβάσεις του ESP.                        S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 10




          #e-agora-themata_05_2025 internet.indd   10                                                            30/4/2025   12:18:19 µµ
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15