Page 41 - 05_2025
P. 41
n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; AUDI Q3
νητο κινητήρα, εφόσον η Audi και σε αυτό ποιότητας υλικών και συναρμογής σε σχέ-
το μοντέλο επιλέγει να πορευτεί χωρίς μία ση με τις premium, χάρη στην ανάπτυξη της
επιλογή για υβριδικό κινητήρα, έστω mild τεχνολογίας. Παλαιότερα, η Audi μπορούσε
hybrid. Δεδομένου του υψηλού κόστους να δικαιολογήσει την διαφορά τιμής λόγω
απόκτησής του, αυτό θα μπορούσε να θε- της υπεροχής της σε αυτόν τον τομέα. Πα-
ωρηθεί ως απαραίτητο από κάποιους, κα- ρόλα αυτά, την σημερινή εποχή, απειλείται
θώς η κατηγορία των οικογενειακών SUV στο συγκεκριμένο τομέα ακόμα και από τις
πλέον αποτελείται ως επί των πλείστων αδελφικές «λαϊκές» VW και Skoda. Αρκεί,
από υβριδικά μοντέλα και μάλιστα σε χαμη- λοιπόν, μόνο το status symbol ενός Audi για
λότερη τιμή. Ακόμα και premium μοντέλα, να αιτιολογήσει την κοστολογική διαφορά;
όπως το Peugeot 3008 Hybrid καταφέρ-
νουν να ενσωματώσουν τέτοια τεχνολογία «Φτωχό» στην εισαγωγική
χωρίς να ξεπεράσουν το κόστος του Audi, έκδοση, πληρώνεις έξτρα για
ένα αρκετά μεγάλο πλεονέκτημα. επιπλέον εξοπλισμό.
Έτσι, λοιπόν, το Q3 θυσιάζει τις επιδό- Τέλος, σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση
σεις οικονομίας καυσίμου, σημειώνοντας ενός οικογενειακού SUV που θέλει να απο-
κατανάλωση 10,5 λτ./100 χλμ. εντός πό- καλείται πολυτελές παίζει ο εξοπλισμός. Ξε-
λης. Ακόμα και σε μεικτό κύκλο, δύσκολα κινώντας από την εισαγωγική έκδοση των
θα επιτύχει νούμερα κάτω των 9,2 λτ./100 35.980 ευρώ, αυτή φαίνεται να προσφέ-
χλμ. Μήπως ήρθε η εποχή η Audi να ανα- ρει μόνο τα απαραίτητα, έχοντας λειτουργί-
θεωρήσει την τεχνολογία των κινητήρων ες και τεχνολογίες που θα βρεις ακόμα και
στα πιο προσιτά μοντέλα της; σε πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα μικρότερης
κατηγορίας. Απρόσμενη είναι η απουσία κά-
Δεν υπερέχει ούτε σε επιδό- μερας οπισθοπορείας σε ένα οικογενειακό
σεις, ούτε σε ποιότητα απένα- SUV που εκτείνεται στα 4,49 μ., κάτι που συ-
ντι στον ανταγωνισμό. ναντάμε πλέον ακόμα και στον βασικό εξο-
Όπως αναμένεται, η απουσία υβριδικού πλισμό μικρών πόλης. Επίσης, το Cruise
συστήματος κίνησης επηρεάζει και τις επι- Control διατίθεται προς έξτρα χρέωση, μία
δόσεις του σε επιτάχυνση. Αν και οι 150 ίπ- ακόμη λειτουργία που έχει αρχίσει να γίνε-
ποι του βενζινοκινητήρα είναι αρκετοί για ται «κανόνας» στον βασικό εξοπλισμό, μέχρι
να κινούν επαρκώς το οικογενειακό SUV, και σε πολύ φθηνότερα αυτοκίνητα.
δεν εντυπωσιάζουν σε σχέση με υβριδι- Γενικότερα, υπάρχουν πακέτα εξοπλι-
κούς κινητήρες του ανταγωνισμού, που σμού για να ενισχύσουν την άνεση στο Q3,
ακόμα και με μικρότερη ονομαστική ιππο- η Audi όμως φαίνεται να ζητάει επιπλέον
δύναμη είναι εξίσου αποδοτικοί, χάρη στην χρήματα για όσα οι άλλοι κατασκευαστές
υποβοήθηση από τους μικρούς ηλεκτροκι- προσφέρουν ως στάνταρ. Είναι λογικό,
νητήρες. λοιπόν, να αναρωτηθεί κανείς αν αξίζει να
Επιπλέον, το Audi Q3 δεν υπερέχει και τό- «φορτώσει» με έξτρα εξοπλισμό το Q3 και
σο ποιοτικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές. να ανέβει κι άλλο η ήδη μεγάλη τιμή του.
Πλέον, ακόμα και μη πολυτελείς μάρκες Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Audi Q3 τα
έχουν καταφέρει να γεφυρώσουν το χάσμα χρήματά του; Εσείς τι λέτε; v
S
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
41
41
#e-agora-themata_05_2025 internet.indd 41 30/4/2025 12:19:13 µµ