Page 44 - 05_2025
P. 44
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS vs VW Polo 1,0 TSI 95 PS
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης
Tα 11 Βήματα - Ας αναλύσουμε τις διαφορές των δύο μοντέλων: Νικητής
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS Premium: 21.290 ευρώ
VW Polo 1,0 TSI 95 PS Life: 22.950 ευρώ
"i20
1 Τιμή H μεσαία έκδοση εξοπλισμού Premium του i20 είναι 1.660 ευρώ 1-0"
φθηνότερη από τη βασική του Life του Polo.
Γκολ από τα αποδυτήρια για το i20.
Hyundai i20: 5 χρόνια χωρίς όριο χλμ.
2 Εγγύηση VW Polo: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ. “i20
2-0”
Σημαντικό πλεονέκτημα η εγγύηση που προσφέρει η Hyundai.
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 36,5 μ.
Φρένα (από τα VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 42,1 μ. “i20
3
100 χλμ/ώρα) Tεράστια η διαφορά υπέρ του i20 δίνει 2ποντο στο κορεάτικο 4-0”
μοντέλο, που έχει δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς.
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 13,8 εκατοστά
Χώρος για “i20
4 VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 12,0 εκατοστά
γόνατα 5-0”
To i20 έχει συνολικά πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 262 λτ.
Χώρος VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 355 λτ. “Polo
5
αποσκευών H μπαταρία του ήπια υβριδικού συστήματος στο i20 κλέβει λίτρα από 5-1”
το πορτ-μπαγκάζ. Ο πόντος πάει στο Polo.
Προσπέραση Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 13,3 δλ.
6 (80-120 χλμ./ VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 14,8 δλ. “i20
6-1”
ώρα) Προσπερνάει πιο γρήγορα και γενικά είναι πιο σβέλτο το i20.
Η μεσαία έκδοση εξοπλισμού (Premium) του i20 έχει περισσότερα
Εξοπλισμός “i20
7 και ποιοτικότερα στοιχεία εξοπλισμού από τη βασική (Life) του Polo,
άνεσης 7-1”
ούσα και φθηνότερη. Ακόμα ένας πόντος για το κορεάτικο μικρό.
Αίσθηση Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 65% - 67,5/69,8/71,6 db
πολυτέλειας - VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 75% - 66,0/68,1/71,0 db
8 Θόρυβος στα “Polo
7-3”
100/120/140 Υψηλότερη αίσθηση πολυτέλειας και χαμηλότερα επίπεδα θορύβου
χλμ./ώρα χαρίζουν ένα δίποντο στο Polo, που μειώνει κάπως τη διαφορά.
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS: 6,7 λτ./100 χλμ.
VW Polo 1,0 TSI 95 PS: 6,5λτ./100 χλμ. "Ισοπαλία
9 Κατανάλωση
Η διαφορά στη μέση κατανάλωση υπέρ του Polo είναι ελάχιστη και 7-3"
δε δικαιολογεί πόντο.
Hyundai i20: κύκλος στροφής 10,4 μ.
VW Polo: κύκλος στροφής 10,6 μ.
Tο i20 έχει μικρότερο μήκος (4.040 χλστ.) έναντι αυτού του Polo
Eυελιξία- “Ισοπαλία
10 (4.074 χλστ.). Παράλληλα, το τιμόνι του «κόβει» λίγο περισσότερο
Παρκάρισμα 7-3”
(κύκλος στροφής 10,4 μ. έναντι 10,6 μ. για το Polo). Ωστόσο στην
πράξη και τα δύο μοντέλα είναι ευκολοδήγητα και ευέλικτα μέσα
στην πόλη.
«Αστακοί» και τα δύο μικρά μοντέλα της δοκιμής με στάνταρ τα
Εξοπλισμός “Ισοπαλία
11 καίρια συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του
ασφάλειας 7-3”
οδηγού.
Hyundai i20 – VW Polo 7-3
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44
#e-agora-themata_05_2025 internet.indd 44 30/4/2025 12:19:15 µµ