Page 47 - 05_2025
P. 47

n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                    Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS vs VW Polo 1,0 TSI 95 PS

               επιβατών. Για την ακρίβεια ο «αέρας» για                       (8 ινστών στο Polo, καθώς αυτόματο κλιμα-
               τα γόνατα των πίσω επιβατών του i20 εί-                        τισμό (όχι αυτόματο στο Polo), ενώ παρέχει
               ναι στα 13,8 εκατ, όταν στο Polo είναι 12,0                    και παραπάνω στοιχεία όπως keyless entry,
               εκατ.. Επίσης το i20 έχει πιο φαρδιά κα-                       αισθητήρα βροχής, αυτόματη μεγάλη σκάλα
               μπίνα με 139,8 εκατ. μπροστά και 136,6                         φώτων,cruise control, ambient φωτισμό κα-
               πίσω, όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Polo                      μπίνας και σύστημα πλοήγησης.
               είναι 139,0 και 133,2 εκατοστά.                                Πιο ήσυχη και πολυτελής η
                 Με τον 5o του πόντο, το κορεάτικο μο-
               ντέλο  ανοίγει  τη  διαφορά,  αλλά  το  Polo                   καμπίνα του Polo (7-3)

               μειώνει  αμέσως  λόγω  του  μεγάλου  χώ-                         Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας με το ειδι-
               ρου αποσκευών του. Η μπαταρία του ήπια                         κό όργανο, το VW Polo καταφέρνει να έχει
               υβριδικού  συστήματος  του  i20  «κλέβει»                      πιο ήσυχη κύλιση. Για την ακρίβεια, το ειδι-
               90 λτ. από το χώρο αποσκευών του κορε-                         κό όργανο μέτρησης με επιλεγμένη την τε-
               άτικου μοντέλου που είναι στα 262 λτ. Αυ-                      λευταία σχέση στο κιβώτιο (5η στο Polo και
               τή η τιμή είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο                      6ηστο i20) και ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, έδει-
               της κατηγορίας (πάντως στην έκδοση χω-                         ξε 67,5 db στο i20 και 66,0 db στο Polo. Στα
               ρίς ήπια υβριδικό σύστημα είναι 352 λτ.,                       120 χλμ./ώρα, το Polo έχει 68,1 db στην κα-
               μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κα-                       μπίνα και το κορεάτικο μοντέλο 69,8 db. Στα

               τηγορία). Το Polo έχει χώρο αποσκευών                          140 χλμ./ώρα, το Polo είναι στα 71,0 db και
               στα 355 λτ. με τη διαφορά υπέρ του να εί-                      το i20 στα 71,6 db. Όι δοκιμαστές μας αξι-
               ναι σημαντική και να εξασφαλίζει πόντο.                        ολόγησαν με 75% την αίσθηση πολυτέλει-
               Δίποντο σβελτάδας και καλύτε-                                  ας στο Polo και με 65% το i20, που πάντως

               ρου εξοπλισμού από το i20 (7-1)                                είναι γεροδεμένο και ικανοποιητικά φινιρι-
                                                                              σμένο. Όι δύο πόντοι δίνουν την ευκαιρία
                 Εκμεταλλευόμενο τα 5 παραπάνω άλογα,                         στο Polo να κλείσει κάπως την ψαλίδα.
               το ηλεκτρικό boost χαμηλά και το 6άρι κι-
               βώτιο, το i20 είναι πιο σβέλτο σε όλες επι-                     Συμπέρασμα: 7-3 κερδίζει

               ταχύνσεις. Το εικονικό προσπέρασμα με επι-
               τάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα (4η                          το Hyundai i20
               σχέση), το i20, το ολοκληρώνει σε 9,2 δλ.,                        Το Hyundai i20 προσφέρει ένα πιο ολο-
               όταν το Polo που έχει μακρύτερες σχέσεις                        κληρωμένο  πακέτο  που  βασίζεται  μετα-
               χρειάζεται 9,5 δλ.. H διαφορά είναι μεγαλύ-                     ξύ άλλων στη σωστή σχέση αξίας/τιμής,
               τερη (1,5 δλ.)  στην επιτάχυνση 80-120 με                       στην  εξαιρετική  εγγύηση,  αλλά  και  στα
               5η, όπου το i20 θέλει 13,3 δλ. και το Polo                      δυνατά του φρένα. Το VW Polo έχει υψη-
               14,8 δλ. kαι στο 0-100 είναι καλύτερο το i20                    λότερη  αίσθηση  πολυτέλειας,  είναι  λίγο

               (10,5 έναντι 11,0 δλ.). To i20 κερδίζει και                     πιο ήσυχο και διαθέτει μεγαλύτερο πορτ-
               πόντο λόγω εξοπλισμού. Στη μεσαία έκδο-                         μπαγκάζ,  είναι  όμως  ακριβότερο  χωρίς
               ση Premium, το i20 έχει, όπως και το Polo                       να είναι καλύτερα εξοπλισμένο και «χά-
               στάνταρ  ζάντες  αλουμινίου  16  ιντσών  (15                    νοντας» με διαφορά τη μάχη των φρένων.
               ιντσών στο Polo), φώτα LED, ψηφιακό πίνα-                       Η νίκη του i20 είναι εμφατική.   v

  S            κα οργάνων και οθόνη αφής 10,25 ιντσών

                                                   47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                  47



          #e-agora-themata_05_2025 internet.indd   47                                                            30/4/2025   12:19:22 µµ
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52