Page 47 - 05_2025
P. 47
n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Hyundai i20 1,0T 48V 100 PS vs VW Polo 1,0 TSI 95 PS
επιβατών. Για την ακρίβεια ο «αέρας» για (8 ινστών στο Polo, καθώς αυτόματο κλιμα-
τα γόνατα των πίσω επιβατών του i20 εί- τισμό (όχι αυτόματο στο Polo), ενώ παρέχει
ναι στα 13,8 εκατ, όταν στο Polo είναι 12,0 και παραπάνω στοιχεία όπως keyless entry,
εκατ.. Επίσης το i20 έχει πιο φαρδιά κα- αισθητήρα βροχής, αυτόματη μεγάλη σκάλα
μπίνα με 139,8 εκατ. μπροστά και 136,6 φώτων,cruise control, ambient φωτισμό κα-
πίσω, όταν τα αντίστοιχα νούμερα στο Polo μπίνας και σύστημα πλοήγησης.
είναι 139,0 και 133,2 εκατοστά. Πιο ήσυχη και πολυτελής η
Με τον 5o του πόντο, το κορεάτικο μο-
ντέλο ανοίγει τη διαφορά, αλλά το Polo καμπίνα του Polo (7-3)
μειώνει αμέσως λόγω του μεγάλου χώ- Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας με το ειδι-
ρου αποσκευών του. Η μπαταρία του ήπια κό όργανο, το VW Polo καταφέρνει να έχει
υβριδικού συστήματος του i20 «κλέβει» πιο ήσυχη κύλιση. Για την ακρίβεια, το ειδι-
90 λτ. από το χώρο αποσκευών του κορε- κό όργανο μέτρησης με επιλεγμένη την τε-
άτικου μοντέλου που είναι στα 262 λτ. Αυ- λευταία σχέση στο κιβώτιο (5η στο Polo και
τή η τιμή είναι πολύ κάτω από το μέσο όρο 6ηστο i20) και ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, έδει-
της κατηγορίας (πάντως στην έκδοση χω- ξε 67,5 db στο i20 και 66,0 db στο Polo. Στα
ρίς ήπια υβριδικό σύστημα είναι 352 λτ., 120 χλμ./ώρα, το Polo έχει 68,1 db στην κα-
μια από τις καλύτερες επιδόσεις στην κα- μπίνα και το κορεάτικο μοντέλο 69,8 db. Στα
τηγορία). Το Polo έχει χώρο αποσκευών 140 χλμ./ώρα, το Polo είναι στα 71,0 db και
στα 355 λτ. με τη διαφορά υπέρ του να εί- το i20 στα 71,6 db. Όι δοκιμαστές μας αξι-
ναι σημαντική και να εξασφαλίζει πόντο. ολόγησαν με 75% την αίσθηση πολυτέλει-
Δίποντο σβελτάδας και καλύτε- ας στο Polo και με 65% το i20, που πάντως
ρου εξοπλισμού από το i20 (7-1) είναι γεροδεμένο και ικανοποιητικά φινιρι-
σμένο. Όι δύο πόντοι δίνουν την ευκαιρία
Εκμεταλλευόμενο τα 5 παραπάνω άλογα, στο Polo να κλείσει κάπως την ψαλίδα.
το ηλεκτρικό boost χαμηλά και το 6άρι κι-
βώτιο, το i20 είναι πιο σβέλτο σε όλες επι- Συμπέρασμα: 7-3 κερδίζει
ταχύνσεις. Το εικονικό προσπέρασμα με επι-
τάχυνση από τα 60 στα 100 χλμ./ώρα (4η το Hyundai i20
σχέση), το i20, το ολοκληρώνει σε 9,2 δλ., Το Hyundai i20 προσφέρει ένα πιο ολο-
όταν το Polo που έχει μακρύτερες σχέσεις κληρωμένο πακέτο που βασίζεται μετα-
χρειάζεται 9,5 δλ.. H διαφορά είναι μεγαλύ- ξύ άλλων στη σωστή σχέση αξίας/τιμής,
τερη (1,5 δλ.) στην επιτάχυνση 80-120 με στην εξαιρετική εγγύηση, αλλά και στα
5η, όπου το i20 θέλει 13,3 δλ. και το Polo δυνατά του φρένα. Το VW Polo έχει υψη-
14,8 δλ. kαι στο 0-100 είναι καλύτερο το i20 λότερη αίσθηση πολυτέλειας, είναι λίγο
(10,5 έναντι 11,0 δλ.). To i20 κερδίζει και πιο ήσυχο και διαθέτει μεγαλύτερο πορτ-
πόντο λόγω εξοπλισμού. Στη μεσαία έκδο- μπαγκάζ, είναι όμως ακριβότερο χωρίς
ση Premium, το i20 έχει, όπως και το Polo να είναι καλύτερα εξοπλισμένο και «χά-
στάνταρ ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών (15 νοντας» με διαφορά τη μάχη των φρένων.
ιντσών στο Polo), φώτα LED, ψηφιακό πίνα- Η νίκη του i20 είναι εμφατική. v
S κα οργάνων και οθόνη αφής 10,25 ιντσών
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
47
#e-agora-themata_05_2025 internet.indd 47 30/4/2025 12:19:22 µµ