Page 38 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 38
n n n n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; Opel Grandland Hybrid
λεια και έχει όλα τα απαραίτητα συστή- ρίπου 20 εκ. από τα μπροστινά καθίσμα-
ματα ασφάλειας στον βασικό εξοπλισμό τα και ο χώρος για το κεφάλι να επαρκεί
του. Αυτό που είναι δύσκολο να αποδει- ακόμα και για τους ψηλούς. Το φάρδος
χτεί όμως, και φανερώνεται από τις με- του πίσω καθίσματος (1,42 μ.) προσεγγί-
τρήσεις μας, είναι το επίπεδο ενεργητι- ζει την κορυφή της κατηγορίας, αρκετό
κής ασφάλειας. Εκεί, το Opel Grandland ώστε τρεις ενήλικες να μπορούν να ταξι-
και πάλι αποδεικνύεται ασφαλές, αφού δέψουν στις πίσω θέσεις.
μπορεί να προσπεράσει άμεσα, ακόμα κι Συνεχίζοντας, το πορτμπαγκάζ, αν και
από υψηλές ταχύτητες. απέχει από την κορυφή της κατηγορί-
Μπορεί τα 10,4 δλ. για το 0-100 να μην ας, έχει και πάλι μεγάλη χωρητικότη-
εντυπωσιάζουν, όμως τα 7,3 δλ. για το τα (550 λτ.) και θα χωρέσει με ευκολία
80-120 χλμ. αποδεικνύουν ότι δεν θα τις αποσκευές μίας οικογένειας, ακό-
ζοριστεί σε αναγκαίες προσπεράσεις ή μα και σε περίπτωση ενός ταξιδιού. Η
στο να βρεθεί άμεσα σε ταχύτητες αυτο- άνεση επίσης ενισχύεται με πλήρη εξο-
κινητόδρομου. Παράλληλα, την ενεργη- πλισμό ακόμα και στην εισαγωγική έκ-
τική ασφάλεια έρχονται να ενισχύσουν δοση Grandland. Μεταξύ άλλων, περι-
και τα δυνατά φρένα, τα οποία ακινητο- λαμβάνονται keyless entry, αισθητήρες
ποιούν το βαρύ όχημα από τα 100 χλμ./ απόστασης εμπρός και πίσω, Adaptive
ώρα μόνο σε 35,8 μ. Ως μέτρο σύγκρι- Cruise Control, κλιματισμός και αυτόμα-
σης, αναφέρουμε πως αυτή η απόσταση τα LED φώτα. Ακόμη, βασικό εξοπλισμό
φρεναρίσματος είναι μικρότερη ακόμα αποτελούν και ο ψηφιακός πίνακας ορ-
κι από πολλά μικρά αυτοκίνητα που ζυ- γάνων και η κεντρική οθόνη αφής, και
γίζουν έως και μισό τόνο λιγότερο. οι δύο σε μέγεθος 10”. Συμπερασματι-
κά, ακόμα και η εισαγωγική έκδοση θα
Έχει εξαιρετικούς χώρους καλύψει τις απαιτήσεις του μέσου αγο-
και πλήρη εξοπλισμό από ραστή και δεν υπάρχει αναγκαίος λόγος
την εισαγωγική έκδοση. αναβάθμισης σε πλουσιότερη έκδοση.
Πιθανώς η αρχική τιμή να μοιάζει υψη-
Τέλος, φτάνουμε στην ευρυχωρία του, λή για κάποιους παλιούς κατόχους Opel,
τομέα στον οποίο το νέο Grandland θέ- που είχαν συνηθίσει την γερμανική μάρ-
λει να ξεχωρίσει. Μεγαλώνοντας πλέον κα να εντάσσεται ανάμεσα στις μάρκες
σε διαστάσεις, ακροβατώντας μεταξύ των χαμηλότερου κόστους. Όμως, η Opel τα
κατηγοριών των μικρομεσαίων και των τελευταία χρόνια έχει κάνει σημαντικά
μεσαίων SUV, προσφέρει άπλετους χώ- άλματα στην ποιότητα με αποτέλεσμα να
ρους για όλους τους επιβάτες. Εννοείται προσεγγίζει τις premium μάρκες, όπως
οδηγός και συνοδηγός δεν θα αντιμετω- την Peugeot που βρίσκεται ένα σκα-
πίσουν κανένα πρόβλημα, ενώ επίσης θα λί πιο πάνω στο βάθρο του Group της
κάτσουν σε άνετα ανατομικά καθίσματα Stellantis. Έτσι και το Grandland έχει
«Intelli» στις κορυφαίες εκδόσεις. Ακόμα αναβαθμιστεί ποιοτικά, ενώ την τιμή δι-
και οι πίσω, όμως, θα κάτσουν αναπαυ- καιολογεί και το αποδοτικό ήπια υβριδι-
τικά, με τα γόνατά τους να απέχουν πε- κό σύνολο στην βάση των τιμών του. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata_06_2025 internet.indd 38 29/5/2025 12:05:23 µµ