Page 46 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 46
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV vs VW T-Roc 116 PS
Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης
Tα 11 Βήματα - Ας αναλύσουμε τις διαφορές των δύο μοντέλων: Νικητής
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV Titanium: 23.647 ευρώ
1 Τιμή VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS Essential: 24.980 ευρώ "Puma
1-0"
Το Puma είναι 1.330 ευρώ φθηνότερο και ανοίγει το σκορ.
Ford Puma: 8 χρόνια ή 100.000 χλμ. VW T-Roc: 4 χρόνια ή 80.000 χλμ.
2 Εγγύηση Το Ford Puma έχει διπλάσια εγγύηση σε χρονική διάρκεια και “Puma
3-0”
σκοράρει δίποντο.
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV Titanium: 17.679
Κόστος Leasing “Puma
3 VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS Essential: 24.207 Για συμβόλαιο 4έτιας, τα
(4 χρόνια) 4-0”
χρήματα που θα δώσεις για το leasing του Ford Puma είναι πολύ λιγότερα.
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 7,3 λτ./100 χλμ.
Κατανάλωση “Puma
4 VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 9,0 λτ./100 χλμ. Xάρη στην ήπια υβριδική
στην πόλη 5-0”
τεχνολογία, το Ford Puma καίει λιγότερη βενζίνη, ειδικά μέσα στην πόλη.
Προσπέραση Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 10,6 δλ.
5 (80-120 χλμ./ VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 11,4δλ. Το Ford Puma έχει περισσότερο “Puma
6-0”
ώρα) «νεύρο» και προσπερνά πιο γρήγορα
Χώρος Ford Puma: 536 λτ. VW T-Roc: 445 λτ. Xάρη στο Megabox, το Ford “Puma
6
αποσκευών Puma έχει μεγαλύτερο και πρακτικότερο χώρο αποσκευών. 7-0”
Στις βασικές εκδόσεις τους (Titamium για το Puma και Essential για το T-
Roc), τα δύο μοντέλα έχουν στάνταρ όλα σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού
άνεσης, το Puma όμως έχει περισσότερα και ποιοτικότερα στοιχεία, όπως
Εξοπλισμός “Puma
7 αυτόματο κλιματισμό, «έξυπνα» φώτα, σύστημα πλοήγησης, ambient
άνεσης 8-0”
φωτισμό καμπίνας, cruise control, σπορ καθίσματα, προβολείς ομίχλης
και κάμερα όπισθεν. Με περισσότερα στοιχεία και όντας φθηνότερο, το
Ford Puma κερδίζει και τη μάχη του εξοπλισμού άνεσης.
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 37,2 μ.
Φρένα (100-0 “Ισοπαλία
8 VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 36,9 μ. Πολύ καλό φρενάρισμα και από τα
χλμ./ώρα) 8-0”
δύο μοντέλα, η μικρή διαφορά υπέρ του T-Roc δε δικαιολογεί πόντο.
Ford Puma: 11,2 εκατ. VW T-Roc: 11,4 εκατ.
Γόνατα πίσω Επαρκέστατο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών προσφέρουν "Ισοπαλία
9
επιβατών και τα δυο μικρά SUV της αντιπαράθεσης. Το T-Roc έχει λίγο πιο 8-0"
φαρδιά καμπίνα πάντως.
Ford Puma 1,0 Ecoboost 125 PS mΗΕV: 67,2/69,1 db
Θόρυβος στα
10 100/120 χλμ./ VW T-Roc 1,0 TSI 116 PS: 67,2/68,4 db Και τα δύο μοντέλα “Ισοπαλία
8-0”
ώρα ταξιδεύουν ήσυχα και έχουν υψηλή ποιότητα κύλισης εμφανίζοντας
παραπλήσια νούμερα στις μετρήσεις θορύβου.
Kαι τα δύο μοντέλα προσφέρουν σουίτες με τα απαραίτητα συστήματα
ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού. Έτσι συναντάμε στάνταρ
αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση
σημάτων ΚΟΚ και προειδοποίηση κόπωσης οδηγού, 6 αερόσακους
Εξοπλισμός “Ισοπαλία
11 και φυσικά ESP και ABS. Και τα δύο μοντέλα έχουν αξιολογηθεί με
ασφαλείας 8-0”
5 αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP. Στις επιμέρους
βαθμολογίες το VW T-Roc πήρε 96% στην προστασία ενηλίκων, 87%
στα παιδιά, 79% στους πεζούς και 71% στα συστήματα ασφαλείας. Η
αντίστοιχη βαθμολογία στο Puma ήταν 94%, 84%, 77% και 74%.
Puma– Τ-Roc 8-0
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata_06_2025 internet.indd 46 29/5/2025 12:05:34 µµ