Page 78 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 78

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh





































               Με το Inster, η   χρόνια με το i10, βασικότερο παράγοντα  τος  στα  1,61  μ.  το  καθιστούν  εξαιρετικά
               Hyundai κάνει     όλων αποτελεί το κόστος απόκτησης. Έτσι,  ευέλικτο στην πόλη. Επίσης, η σχεδίασή
               την ηλεκτρο-
               κίνηση            λοιπόν, το νέο Inster εισέρχεται με εντυ- του, με τετραγωνισμένο σχήμα και αρκε-
               προσιτή σε        πωσιακά χαμηλή τιμή στην ελληνική αγο- τά «fun» στοιχεία το κάνουν να ξεχωρίζει
               όλους.            ρά , η οποία μαζί με την κρατική επιδότη- στην κατηγορία. Τα LED στοιχεία με επί-
                                 ση ρίχνει το κόστος για το βασικό μοντέλο  σης τετραγωνικό σχήμα εμπρός και πίσω
                                 κάτω από τα 17.000 ευρώ. Με λίγα λόγια,  μοιάζουν με pixels, ενώ οι κύριοι προβο-
                                 μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό mini πό- λείς και τα πίσω φανάρια είναι στρογγυλά.
                                 λης, το οποίο στοιχίζει όσο και τα βενζινο- Τα παραπάνω του προσδίδουν παιγνιώδη
                                 κίνητα της κατηγορίας ή και φθηνότερα,  χαρακτήρα και συνολικά είναι πολύ ευχά-
                                 αλλά τα οφέλη του δεν περιορίζονται μό- ριστο οπτικά.
                                 νο στην τιμή του.                              Το  εσωτερικό  του  Inster  εντυπωσιάζει

                                   Ξεκινώντας από το εξωτερικό του περί- τόσο με τους χώρους του, όσο και με τε-
                                 βλημα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να  χνολογικά μέσα. Αρχικά, όλοι οι επιβάτες
                                 σχολιαστεί είναι οι «μαζεμένες» του δια- κάθονται πιο άνετα απ ΄ότι θα περίμεναν
                                 στάσεις. Το συνολικό μήκος των 3,82 μ.  κοιτώντας το απ ΄έξω. Ό χώρος για το κε-
                                 το τοποθετεί ανάμεσα από τα i10 και i20,  φάλι και τα γόνατα των πίσω επιβατών εί-
                                 τα  γνώριμα  βενζινοκίνητα  της  κορεάτι- ναι επαρκής και το πορτμπαγκάζ βρίσκεται
                                 κης  φίρμας.  Το  μεταξόνιό  του  Inster  εί- στην κορυφή της κατηγορίας, αν τα πίσω
                                 ναι ελαφρώς μακρύτερο από το i10 (3,67  καθίσματα συρθούν τέρμα μπροστά. Πέρα

                                 μ.), αφενός για να επιτρέψει την τοποθέ- από την ευρυχωρία του, όμως, το εσωτε-
                                 τηση των μπαταριών του, αφετέρου για να  ρικό του Inster προσφέρει και περίσσεια
                                 ελευθερώσει  καλύτερους  χώρους  στην  τεχνολογία. Ναι μεν η κεντρική κονσόλα
                                 καμπίνα. Όπως και να έχει, το μικρό μή- φέρει φυσικά κουμπιά για ευκολία διαχεί-
                                 κος σε συνδυασμό με το αντίστοιχο πλά- ρισης  των  συστημάτων  του,  όμως  συνα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 78




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   78                                                            29/5/2025   12:07:15 µµ
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83